SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Die hypetrain hebben we al gehad.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Correct, het zit muur en muurvast en ik zie er geen heil meer in 625k in de knip, weekly income van 9k en +/- 18k inwoners. Ze bekijken het maar, ik ga morgen (of zometeen ) opnieuw beginnen en die brede wegen gewoon apart laten. Dan maar lekker veel op en afritten neertiefenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat een flinke file worden met die lange weg in het midden die alles verbindt.
Yup, zelfde gezeik hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Vet, een topic hiervoor.
Ik ben met m'n 2e stad begonnen maar heb steeds het probleem dat m'n garbage collection niet goed gaat terwijl de kosten wel 12K zijn en alle andere services echt rond de 3 à 5K
Kan ook puur door m'n traffic problemen komen toch?
Is het snelste wat ik zo even kon vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:02 schreef Jump het volgende:
Heeft iemand die link nog naar dat imgur album waarbij je op een handige manier die snelwegen parallel kan leggen? Vind het nergens terug
Er was ook ergens zo ene voor curved roads. Het was eerser die datik zocht. Toch bedanktquote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Romanus het volgende:
[..]
Is het snelste wat ik zo even kon vinden
[ afbeelding ]
Bug.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef FredvZ het volgende:
Interessant, ik plemp een paar parken neer en gelijk gaan de winkels klagen dat er geen klanten zijn.
Zou dat betenen dat ze liever in een park zijn dan in een winkel?
Maakt niet uit, ze reizen desnoods naar de andere kant van de stad om naar school te gaan, het is beter om helemaal geen scholen te bouwen wanneer je je uneducated workers wil behouden.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel scholen neerzetten.
Yup, teveel parken leidt tot weinig commerciële demand, ze gaan inderdaad liever naar het park.quote:
Godver, is dat de laatste dag dat die kortingskaarten van de NS geldig zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
Dit is dan weer wel grappig:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, dit is een 2 baans eenrichtingsweg...
Ik hou daarom liever het passagier trein verkeer liever gescheiden van de buitenwereld, geeft je trein eens een andere kleur dan zul je zien hoeveel treinen er van buiten af komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:42 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
File op het spoor kan ook nog
Wat lukt er niet dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Snap er de ballen niet van Krijg maar geen stroom en water aangelegd
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Snap er de ballen niet van Krijg maar geen stroom en water aangelegd
Er is al een onofficiële mod voor in de workshop. Heb m alleen nog niet getest.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet meer spelen tot die bug gefixt is.
Dan maar in de asset editor kloten .
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet meer spelen tot die bug gefixt is.
Dan maar in de asset editor kloten .
Daar is een mod voorquote:Op maandag 16 maart 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mooi... gelijk in al mijn commercie weg
je hoogspanningslijnen lijken niet dicht genoeg bij je riool afvoer te staan.quote:
Had ik naar gezocht maar kon hem niet vinden. Dank u!quote:
rioolbuizen infoview er dan ook nog bij?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoogspanningslijnen lijken niet dicht genoeg bij je riool afvoer te staan.
doe eens screenshot van je electra infoview?
Dat is best hilarisch.quote:
quote:
als hij dan toch bezig is is dat wel handig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
rioolbuizen infoview er dan ook nog bij?
Potverdikkie wat mooiquote:
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lellek als de nacht, die hangende wegen, maar het werkt wel
[ afbeelding ]
Heb de eerste twee snelwegen gewoon uiteen gehouden en er twee six-lane oneways van gemaakt.
edit: snap er alleen niks van dat er fucking zebrapaden op die wegen liggen Het zij goddomme toch SNELwegen?
Hoe krijg je 25 tiles dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef RaXz het volgende:
Ik vind het wel fijn om rustig aan te doen, maar soms is het moeilijk om die neiging te weerstaan om flink door te bouwen, vooral als je iets wil unlocken.
Ik ben nu erg easy going bezig, ik hou het in het begin toch bij dorpjes het liefst verspreid over de hele map 25 tiles map, ik zie wel waar het op uitloopt.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 25 tiles dan?
Volgens mij lukt mij maar een stuk of 9 ofzo, een mod?
Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
je hebt geen gekraakte versie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
Nee, geen gekraakte versie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen gekraakte versie?
hoe abboneer je je op een item? via de steam client of via de website?
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstartenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee, geen gekraakte versie.
En ik abonneer mij via m'n steam client.
Dit is de normale werking jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstarten
Even het spel herstarten? staat er wel bij dat het bij sommige mods/assests nodig kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
ik zie filequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dramatische veel meer filesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja ben ik nog niet aan het managen. Komt toch best veel kijken bij dit spel.
verleggen kan niet, alleen demolishen en opnieuw aanleggen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een idee hoe ik een pipeline kan verleggen? Kan nergens die optie vinden, en ik kan de line niet aanklikken. Heb hem niet aansluitend op de pumping station, en mijn geld is op
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit geen enkele structuur in. Ik doe maar watquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .
Screenshot van je creatie! .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wehehe, dat modellen is lastiger dan het lijkt op 't eerste gezicht.
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:41 schreef Divje het volgende:
[..]
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen he
CO mag wel wat met de snelweg gaan doen, kan veel aan verbeterd worden.
Dan ben je wel van de zebrapaden afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?
Ik zit te kutten met de UV-wrap. Is stuk lastiger dan ik dacht. Bij makkelijke geometry is het wel simpel maar nu met lastigere geo zit het allemaal niet goed recht. Misschien dat ik m'n seams niet goed heb gemaakt maar het is in ieder geval best klote.quote:
Werkt het ook goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
quote:
een kinderhuisje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Of een hondenhok voor een hele slimme hond die deuren kan openen.quote:
Mooi werkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen
Dat moet ik ook maar eens doen, lijkt me wel handig dat voetgangers ook de snelweg kunnen oversteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen
Eindelijk al die doden en criminelen uit m'n parkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Je kunt in het begin de "basis" kiezen waarop het gebouw werkt. Dus als ik als basis een 1x1 low density neem, dan werkt hij in het spel ook op die manier. Als je een ziekenhuis maakt, dan kies je het bestaande ziekenhuis als basis. Daarna kun je alle eigenschappen wijzigen zoals hoeveel patiënten en de radius waarin het ziekenhuis effectief is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi werk
Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?
Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
Nice . Nu nog de mooie draaibare parkelementen en je kan volledig wild gaan .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Achievements zijn voor console peasants.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplayquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
Daar kunnen ze geen onderscheid in maken helaas. .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplay
quote:AMD 6 Core(1055T) met Coolermaster koeler
8GB RAM
Ati 5830 videokaart
850watt semi-modulaire voeding
beste mod tot nu toequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Nerdjes, is dit een systeem wat Cities vloeiend zou draaien?
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooien
En niet gamegerelateerd: zit er niet een veel te zware voeding in?
Beetje googlen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .
Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |