ik zie filequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dramatische veel meer filesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja ben ik nog niet aan het managen. Komt toch best veel kijken bij dit spel.
verleggen kan niet, alleen demolishen en opnieuw aanleggen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een idee hoe ik een pipeline kan verleggen? Kan nergens die optie vinden, en ik kan de line niet aanklikken. Heb hem niet aansluitend op de pumping station, en mijn geld is op
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit geen enkele structuur in. Ik doe maar watquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .
Screenshot van je creatie! .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wehehe, dat modellen is lastiger dan het lijkt op 't eerste gezicht.
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:41 schreef Divje het volgende:
[..]
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen he
CO mag wel wat met de snelweg gaan doen, kan veel aan verbeterd worden.
Dan ben je wel van de zebrapaden afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?
Ik zit te kutten met de UV-wrap. Is stuk lastiger dan ik dacht. Bij makkelijke geometry is het wel simpel maar nu met lastigere geo zit het allemaal niet goed recht. Misschien dat ik m'n seams niet goed heb gemaakt maar het is in ieder geval best klote.quote:
Werkt het ook goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
quote:
een kinderhuisje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Of een hondenhok voor een hele slimme hond die deuren kan openen.quote:
Mooi werkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen
Dat moet ik ook maar eens doen, lijkt me wel handig dat voetgangers ook de snelweg kunnen oversteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen
Eindelijk al die doden en criminelen uit m'n parkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Je kunt in het begin de "basis" kiezen waarop het gebouw werkt. Dus als ik als basis een 1x1 low density neem, dan werkt hij in het spel ook op die manier. Als je een ziekenhuis maakt, dan kies je het bestaande ziekenhuis als basis. Daarna kun je alle eigenschappen wijzigen zoals hoeveel patiënten en de radius waarin het ziekenhuis effectief is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi werk
Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?
Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
Nice . Nu nog de mooie draaibare parkelementen en je kan volledig wild gaan .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |