quote:
als hij dan toch bezig is is dat wel handig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
rioolbuizen infoview er dan ook nog bij?
Potverdikkie wat mooiquote:
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lellek als de nacht, die hangende wegen, maar het werkt wel
[ afbeelding ]
Heb de eerste twee snelwegen gewoon uiteen gehouden en er twee six-lane oneways van gemaakt.
edit: snap er alleen niks van dat er fucking zebrapaden op die wegen liggenHet zij goddomme toch SNELwegen?
Hoe krijg je 25 tiles dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef RaXz het volgende:
Ik vind het wel fijn om rustig aan te doen, maar soms is het moeilijk om die neiging te weerstaan om flink door te bouwen, vooral als je iets wil unlocken.
Ik ben nu erg easy going bezig, ik hou het in het begin toch bij dorpjes het liefst verspreid over de hele map 25 tiles map, ik zie wel waar het op uitloopt.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 25 tiles dan?
Volgens mij lukt mij maar een stuk of 9 ofzo, een mod?
Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
je hebt geen gekraakte versie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
Nee, geen gekraakte versie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen gekraakte versie?
hoe abboneer je je op een item? via de steam client of via de website?
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstartenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee, geen gekraakte versie.
En ik abonneer mij via m'n steam client.
Dit is de normale werking jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstarten
Even het spel herstarten? staat er wel bij dat het bij sommige mods/assests nodig kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |