een kinderhuisje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Of een hondenhok voor een hele slimme hond die deuren kan openen.quote:
Mooi werkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen
Dat moet ik ook maar eens doen, lijkt me wel handig dat voetgangers ook de snelweg kunnen oversteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen
Eindelijk al die doden en criminelen uit m'n parkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Je kunt in het begin de "basis" kiezen waarop het gebouw werkt. Dus als ik als basis een 1x1 low density neem, dan werkt hij in het spel ook op die manier. Als je een ziekenhuis maakt, dan kies je het bestaande ziekenhuis als basis. Daarna kun je alle eigenschappen wijzigen zoals hoeveel patiënten en de radius waarin het ziekenhuis effectief is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi werk
Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?
Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
Nice . Nu nog de mooie draaibare parkelementen en je kan volledig wild gaan .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Achievements zijn voor console peasants.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplayquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
Daar kunnen ze geen onderscheid in maken helaas. .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplay
quote:AMD 6 Core(1055T) met Coolermaster koeler
8GB RAM
Ati 5830 videokaart
850watt semi-modulaire voeding
beste mod tot nu toequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Nerdjes, is dit een systeem wat Cities vloeiend zou draaien?
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooien
En niet gamegerelateerd: zit er niet een veel te zware voeding in?
Beetje googlen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .
Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |