Ik neuk je de moeder.quote:
nou ehh zo erg ben ik nou oooook weer nietquote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt mensen die met de meest achterlijke mongool hier praten?
Wie praat er met Fylax dan? ;squote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt mensen die met de meest achterlijke mongool hier praten?
Volgens madeliefff is het madeliefffquote:Op maandag 16 maart 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie praat er met Fylax dan? ;s
zij is beetje in de war door onze moves denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens madeliefff is het madeliefff
Jij bent wel rustig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 19:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ehh zo erg ben ik nou oooook weer niet
was grapje toch hihihhahahoooquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens madeliefff is het madeliefff
je hebt me door....totaal ondersteboven , dan krijg je datquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zij is beetje in de war door onze moves denk ik
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik heb altijd al een klusser willen zijn hoor en zoo hoor ik er toch nog een beetje bijquote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent ideaal bij het klussen, als je uit beide mondhoeken evenveel kwijlt is het waterpas
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.
moet nog een tafeltje verven, kom je helpen?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd al een klusser willen zijn hoor en zoo hoor ik er toch nog een beetje bij
Zeg 't ze Herman! Zeg, 't ze!quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.
Je dacht dat je met de voet was?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
ik ben mijn auto bij het station vergeten
jaaaa hahaha...loseralertquote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je dacht dat je met de voet was?
Ik heb een blauwe plek en die doet auw, weet je nog een zalfje voor mequote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.
De teringquote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
heb ik ook vaker gehad maar dan met m'n fietsje.quote:
ja s goed, maar geen sex voor t huwelijk hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet nog een tafeltje verven, kom je helpen?
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het leuke en interessante mensen zijn
doe ik sowieso nietquote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja s goed, maar geen sex voor t huwelijk hoor
het klopt niet, ik heb het nagekeken en nee er staan fouten inquote:Op maandag 16 maart 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe plek en die doet auw, weet je nog een zalfje voor me
Niet om het één of het ander hoor, maar jij bent nou ook niet echt de koning van de interessante anekdotes.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
![]()
![]()
.
Nee, gewoon nee. Misschien in jouw kringen wel, ja.
gelukkig heeft iedereen zijn of haar eigen mening.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
![]()
![]()
.
Nee, gewoon nee. Misschien in jouw kringen wel, ja.
He wat?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
Geen sticker?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het klopt niet, ik heb het nagekeken en nee er staan fouten in
quote:
ja haha komt omdat ik de ene keer lopend ga en de andere keer met de auto en ik de laatste tijd minder scherp ben..en dit terwijl scherp zijn juist een sterke kant van mij is hoeonwennigquote:Op maandag 16 maart 2015 19:34 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
heb ik ook vaker gehad maar dan met m'n fietsje.
Nu fiets gestolen alleen maar te voet # no thinking.
ok... succesquote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bewaar mezelf voor houses ;s
vind jij dat homos ook geen eigen mening mogen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen zijn of haar eigen mening.
WHUT nu ben ik madquote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vind jij dat homos ook geen eigen mening mogen hebben
barney.gifquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze heeft inmiddels wel genoeg ervaring opgedaanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso alle volkeren behalve Israëliërsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je gaat er slecht van typen zelfsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist niet dat ik je zoveel voor je betekende ;s ;$
jij bent geen israelierquote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso alle volkeren behalve Israëliërs
wowow op dreef die hermanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat jij een mening mag hebben dus het antwoord is nee.
wojo gedist
ja ben er helemaal ondersteboven van.. :$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat er slecht van typen zelfs
ik vind jou ook wel leukquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wow, Der_Mann.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat jij een mening mag hebben dus het antwoord is nee.
wojo gedist
hvj wjnmk ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die andere ken ik wel...ik word oudof nee dan ben ik juist jong want msn is van vroeger:p
vindt*quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann is de cavia van KLB SC, iedereen vind hem cute
ICQquote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die andere ken ik wel...ik word oudof nee dan ben ik juist jong want msn is van vroeger:p
Werk jij dan?quote:
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewildquote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik voel me wel vereerd .....wat zal houses hiervan vinden HAHA
Hoofdletter mist.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem knakker, ik vind het nooit een probleem om de iets oudere medemens te helpen.
ietsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem knakker, ik vind het nooit een probleem om de iets oudere medemens te helpen.
jullie hebben mijn zegenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewild
Nee ik zit niet bij jou in dezelfde kamer om dat te kunnen zien.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie jij mij godverdomme ooit in hoofdletters typen
deze is wle iets te ongeloofwaardig hoor, net iets over de grensquote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewild
je bent zelf een dezelfde kamerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik zit niet bij jou in dezelfde kamer om dat te kunnen zien.
kijk hem gaan,,,hij ziet een kans en pakt hemquote:Op maandag 16 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, dan is het moment daar... daten?
reageer op mijn dm dan ;Squote:
wanhopig... daar word je scherp vanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kijk hem gaan,,,hij ziet een kans en pakt hem
na je dm niet meerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, dan is het moment daar... daten?
Piemolpic verstuurd, ik ga deze trofee binnenslepenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
durf niet ;$
kan het allemaal niet meer aan..
nee dat zou niet fair zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje 2 chickies tegelijk balanceren
ik was eerderquote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Piemolpic verstuurd, ik ga deze trofee binnenslepen
ze hoeven het toch niet te wetenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zou niet fair zijn
pas nou maar op dat hij je hart niet breektquote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Piemolpic verstuurd, ik ga deze trofee binnenslepen
Gaat weer gebeuren hequote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pas nou maar op dat hij je hart niet breekt
niemand heeft nog interesse in jouquote:
Ga je voor intellect of zelfgebakken koekjesquote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben bang dat ik verkeerde keuzes maak
ik ga voor liefquote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je voor intellect of zelfgebakken koekjes
sorry man ik zit al in een clan in Destinyquote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Clandestien.
Clan Destien.
Clan Destiny.
WATTTT???quote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je voor intellect of zelfgebakken koekjes
36, jij?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is echt een eeuwenoude gamehoe oud ben jij????
nee 2 ratten en 2 kattenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik zag je dm al.
Heb jij ook een hamster?
het is dat ik in een goede bui benquote:Op maandag 16 maart 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja sorry.... ik moest hem maken.. het spijt me...
quote:
Rip TUPACquote:Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1995
past perfect bij me, ik ben ook altijd middelmatig geweest
1985..welk liedje past daarbij?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welk jaar ben jij ter wereld gekomen?
watquote:Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1995
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1995
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
stel dat Y2K waar was dan werd je nooit 1
hahaha wot the fok
oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat? lol uit welk jaar kom jij dat je deze nummers dropt danquote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
old & gross van de the elderly?
1995 inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MARTa_Paolo_Chiasera_www.tupacproject.it.jpg/8(...)ct.it.jpg]afbeelding[/url] ]
1986 was bijzonder... ik weet het nog goed, alle koeien naar binnen, spinazie niet te krijgen... moeder verdrietigquote:
'92quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat? lol uit welk jaar kom jij dat je deze nummers dropt dan
woonde je op een boerderij danquote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1986 was bijzonder... ik weet het nog goed, alle koeien naar binnen, spinazie niet te krijgen... moeder verdrietig
overleeddequote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
toen ik nog -3 jaar was overleedde hij al
hoe jong ben jij?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietIk weet uit betrouwbare bron dat Madeliefff mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overlied*quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
dat is tupac tochquote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MARTa_Paolo_Chiasera_www.tupacproject.it.jpg/8(...)ct.it.jpg]afbeelding[/url] ]
pics ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat Madeliefff mooi is
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietdat kwam ook in mij op...maar toen keek ik in de spiegel en daxcht ik "neh"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat is tupac toch
in duitsland staat dat toch?
Hij hangt nu in de thugz mansion.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok ok 1996 , maar alsnog RIP tupac
daar ben ik nog op bezoek geweest in Call of Duty: Modern Warfarequote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar Chernobyl was heel bijzonder
ik wil een keer naar Prypriatquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar ben ik nog op bezoek geweest in Call of Duty: Modern Warfare
playstation en call of duty kopen danquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil een keer naar Prypriat
niet eens in de buurt daarvamquote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Herford
hiero
Nee, echt...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
playstation en call of duty kopen dan
Kom jij nog wel uit de 90's?quote:
jij ziet natuurlijk altijd mijn ontzettend volwassen posts en daarom dacht je dat ik ouder wasquote:
niet liegen Madeliefff.quote:
jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ziet natuurlijk altijd mijn ontzettend volwassen posts en daarom dacht je dat ik ouder was
het leven gaat tering snel, begin me langzamerhand al een opa te voelenquote:
ik dacht dat je jonger was eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ziet natuurlijk altijd mijn ontzettend volwassen posts en daarom dacht je dat ik ouder was
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
het leven gaat tering snel, begin me langzamerhand al een opa te voelen
quote:
wow dat is raarquote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat je jonger was eigenlijk
goede constatering, alles is relatief aan je referentiekaderquote:Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
het leven gaat tering snel, begin me langzamerhand al een opa te voelen
hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat je jonger was eigenlijk
okquote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef madeliefff het volgende:
oke iedereen post gewoon ffe je leeftijd hebben we dat oooook weer gehad
heeft zowat iedereen al gedaan johquote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef madeliefff het volgende:
oke iedereen post gewoon ffe je leeftijd hebben we dat oooook weer gehad
kom uit 1990 (ben 24)quote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrom doe jij altijd zo moeilijk
1995, je kunt toch wel rekenen mutsquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud was jij nou...die heb ik gemist
ja sorry ben het vergetenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud was jij nou...die heb ik gemist
wow iemand die het in zijn profiel heeft staanquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1995, je kunt toch wel rekenen muts
ergens lijkt het me wel chill om gewoon 30+ te zijn en een gesettled leven te hebbenquote:
Pff, ouwe sok!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow iemand die het in zijn profiel heeft staan
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ergens lijkt het me wel chill om gewoon 30+ te zijn en een gesettled leven te hebben
maar dan ga je eerder doodquote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ergens lijkt het me wel chill om gewoon 30+ te zijn en een gesettled leven te hebben
jij kan wel rekenenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
hzaw is 1 jaar, 2 maanden en 6 dagen oud
Der_Herrrrmann!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
RrrrrRrRrRrrrrrrrrRRRRRRRRRRReeemmQQQqqqqQQqqooOoOoOOO!
ik loop nu al achter de feiten aan, als ik 30 ben zal dat niet anders zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
hzaw is 1 jaar, 2 maanden en 6 dagen oud
nou zeg, wat valt er een last van m'n schoudersquote:Op maandag 16 maart 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb vrienden gehad die doodgingen rond de leeftijd die jij nu hebt
np here to helpquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou zeg, wat valt er een last van m'n schouders
dat is het probleem, ik wil wel dingen voelenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou en, van niet leven voel je toch niets
Ik zal je wat laten voelenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik wil wel dingen voelen
als je dood gaat weet je niet wat er gebeurt, misschien voel je wel van alles hermann hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me bedacht, dood zijn is zo slecht nog nietquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal je wat laten voelen
Dan zou ik je helemaal kkhard doenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me bedacht, dood zijn is zo slecht nog niet
Tetten bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar als ik met drank over straat ben ik illegaal, ho maar
iedereenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd gehoopt dat ik dan kan rondspoken en een Youtube ster kan worden als ''REAL GHOST CAUGHT ON TAPE 100% LEGIT''quote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je dood gaat weet je niet wat er gebeurt, misschien voel je wel van alles hermann hoor
Je bent ook nog maar een kindquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tr, necrofiliequote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zou ik je helemaal kkhard doen
;$quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopen
ja ben ik ook mee eensquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopen
überhaupt willen drinkenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen moeten gewoon wachten tot hun 18e met drinken
Ik heb drank in huisquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja ben ik ook mee eens
vind het gewoon scheef allemaal
quote:
mwa, meisjes kunnen op die leeftijd meestal wel redelijk nadenken plus wat is het probleem als je gewoon goed voor ze bent. Als of jij nooit een oudere jongen hebt gehadquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal je wat laten voelen
of nooitquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen moeten gewoon wachten tot hun 18e met drinken
te oudquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
Is ze wel oud genoeg voor kaas pizza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |