oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat? lol uit welk jaar kom jij dat je deze nummers dropt danquote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
old & gross van de the elderly?
1995 inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MARTa_Paolo_Chiasera_www.tupacproject.it.jpg/8(...)ct.it.jpg]afbeelding[/url] ]
1986 was bijzonder... ik weet het nog goed, alle koeien naar binnen, spinazie niet te krijgen... moeder verdrietigquote:
'92quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat? lol uit welk jaar kom jij dat je deze nummers dropt dan
woonde je op een boerderij danquote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1986 was bijzonder... ik weet het nog goed, alle koeien naar binnen, spinazie niet te krijgen... moeder verdrietig
overleeddequote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
toen ik nog -3 jaar was overleedde hij al
hoe jong ben jij?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietIk weet uit betrouwbare bron dat Madeliefff mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overlied*quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef TheWeeknd het volgende:
dat is tupac tochquote:Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/MARTa_Paolo_Chiasera_www.tupacproject.it.jpg/8(...)ct.it.jpg]afbeelding[/url] ]
pics ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat Madeliefff mooi is
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, volgens mij was hij in de war met hoe oud je er uitzietdat kwam ook in mij op...maar toen keek ik in de spiegel en daxcht ik "neh"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat is tupac toch
in duitsland staat dat toch?
Hij hangt nu in de thugz mansion.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok ok 1996 , maar alsnog RIP tupac
daar ben ik nog op bezoek geweest in Call of Duty: Modern Warfarequote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar Chernobyl was heel bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |