Ik zal je wat laten voelenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik wil wel dingen voelen
als je dood gaat weet je niet wat er gebeurt, misschien voel je wel van alles hermann hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me bedacht, dood zijn is zo slecht nog nietquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal je wat laten voelen
Dan zou ik je helemaal kkhard doenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb me bedacht, dood zijn is zo slecht nog niet
Tetten bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar als ik met drank over straat ben ik illegaal, ho maar
iedereenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
altijd gehoopt dat ik dan kan rondspoken en een Youtube ster kan worden als ''REAL GHOST CAUGHT ON TAPE 100% LEGIT''quote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je dood gaat weet je niet wat er gebeurt, misschien voel je wel van alles hermann hoor
Je bent ook nog maar een kindquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tr, necrofiliequote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zou ik je helemaal kkhard doen
;$quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopen
ja ben ik ook mee eensquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent ook veelte jong om met drank over straat te lopen
überhaupt willen drinkenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen moeten gewoon wachten tot hun 18e met drinken
Ik heb drank in huisquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja ben ik ook mee eens
vind het gewoon scheef allemaal
quote:
mwa, meisjes kunnen op die leeftijd meestal wel redelijk nadenken plus wat is het probleem als je gewoon goed voor ze bent. Als of jij nooit een oudere jongen hebt gehadquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal je wat laten voelen
of nooitquote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen moeten gewoon wachten tot hun 18e met drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |