je gaat er slecht van typen zelfsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist niet dat ik je zoveel voor je betekende ;s ;$
jij bent geen israelierquote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso alle volkeren behalve Israëliërs
wowow op dreef die hermanquote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat jij een mening mag hebben dus het antwoord is nee.
wojo gedist
ja ben er helemaal ondersteboven van.. :$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat er slecht van typen zelfs
ik vind jou ook wel leukquote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.
Wow, Der_Mann.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat jij een mening mag hebben dus het antwoord is nee.
wojo gedist
hvj wjnmk ;$quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die andere ken ik wel...ik word oudof nee dan ben ik juist jong want msn is van vroeger:p
vindt*quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann is de cavia van KLB SC, iedereen vind hem cute
ICQquote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die andere ken ik wel...ik word oudof nee dan ben ik juist jong want msn is van vroeger:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |