Werk jij dan?quote:
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewildquote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik voel me wel vereerd .....wat zal houses hiervan vinden HAHA
Hoofdletter mist.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem knakker, ik vind het nooit een probleem om de iets oudere medemens te helpen.
ietsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem knakker, ik vind het nooit een probleem om de iets oudere medemens te helpen.
jullie hebben mijn zegenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewild
Nee ik zit niet bij jou in dezelfde kamer om dat te kunnen zien.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie jij mij godverdomme ooit in hoofdletters typen
deze is wle iets te ongeloofwaardig hoor, net iets over de grensquote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft al een andere lover zei ze... ik moet met pijn in m'n hart verder kijken maar jij bent zo cute enzo ;$ heb je altijd al gewild
je bent zelf een dezelfde kamerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik zit niet bij jou in dezelfde kamer om dat te kunnen zien.
kijk hem gaan,,,hij ziet een kans en pakt hemquote:Op maandag 16 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, dan is het moment daar... daten?
reageer op mijn dm dan ;Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |