Ik neuk je de moeder.quote:
nou ehh zo erg ben ik nou oooook weer nietquote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt mensen die met de meest achterlijke mongool hier praten?
Wie praat er met Fylax dan? ;squote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt mensen die met de meest achterlijke mongool hier praten?
Volgens madeliefff is het madeliefffquote:Op maandag 16 maart 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie praat er met Fylax dan? ;s
zij is beetje in de war door onze moves denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens madeliefff is het madeliefff
Jij bent wel rustig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 19:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ehh zo erg ben ik nou oooook weer niet
was grapje toch hihihhahahoooquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens madeliefff is het madeliefff
je hebt me door....totaal ondersteboven , dan krijg je datquote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zij is beetje in de war door onze moves denk ik
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik heb altijd al een klusser willen zijn hoor en zoo hoor ik er toch nog een beetje bijquote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent ideaal bij het klussen, als je uit beide mondhoeken evenveel kwijlt is het waterpas
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.
moet nog een tafeltje verven, kom je helpen?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb altijd al een klusser willen zijn hoor en zoo hoor ik er toch nog een beetje bij
Zeg 't ze Herman! Zeg, 't ze!quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het leuke en interessante mensen zijn die niet na bijna 4 maanden nog steeds niet tegen verandering kunnen.
Je dacht dat je met de voet was?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
ik ben mijn auto bij het station vergeten
jaaaa hahaha...loseralertquote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je dacht dat je met de voet was?
Ik heb een blauwe plek en die doet auw, weet je nog een zalfje voor mequote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er personen reageren op hoink/voederbietel/die pauper boven me.
De teringquote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
ik ben mijn auto bij het station vergeten
heb ik ook vaker gehad maar dan met m'n fietsje.quote:
ja s goed, maar geen sex voor t huwelijk hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet nog een tafeltje verven, kom je helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |