abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150701337
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

ik heb geen contact met haar. :P
Communicatie daarover met je vent dan. Same idea. Ga je gewoon eens als een volwassene gedragen joh. :') Als je toch bij voorbaat al weet dat het allemaal gezeik is, ga er dan ook gewoon niet op in. 'Blabla luizen bij jullie blabla!' Reactie: 'Gut ja, we zullen er voortaan beter op letten.' Gewoon gelijk geven, geen verdere aandacht aan besteden en van je af laten glijden. Of zoek je gewoon iets om over te miepen? :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:12:04 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701349
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe gelezen dat snakelady grotere borsten heeft dan de ex van haar vriend en dat zijn oudste zoon het bij zijn vader en snakelady leuker vindt dan bij zijn moeder.

Gelukkig heeft snakelady ook drie redenen tot grote tevredenheid.
Als je dat het enige is wat je hebt gelezen dan lees je selectief.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 16:16:18 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701499
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Communicatie daarover met je vent dan. Same idea. Ga je gewoon eens als een volwassene gedragen joh. :') Als je toch bij voorbaat al weet dat het allemaal gezeik is, ga er dan ook gewoon niet op in. 'Blabla luizen bij jullie blabla!' Reactie: 'Gut ja, we zullen er voortaan beter op letten.' Gewoon gelijk geven, geen verdere aandacht aan besteden en van je af laten glijden. Of zoek je gewoon iets om over te miepen? :')
Mijn vriend reageert eigenlijk altijd begripvol, en zegt vaak ja en amen om escalatie te voorkomen.
Maar dat is niet voldoende voor haar.

Ik ben niet perfect, ik ben geen perfecte moeder of perfecte vriendin en ik pretendeer dat ook niet te zijn.
Ik heb fouten net als ieder ander mens, maar feit is dat de jongens hier graag komen en feit is dat de moeder zich daar niet prettig bij voelt en dus moeilijk doet.

Iedereen die bruikbare tips heeft gegeven, bedankt hiervoor!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 16:25:45 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150701874
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn vriend reageert eigenlijk altijd begripvol, en zegt vaak ja en amen om escalatie te voorkomen.
Maar dat is niet voldoende voor haar.

Ik ben niet perfect, ik ben geen perfecte moeder of perfecte vriendin en ik pretendeer dat ook niet te zijn.
Ik heb fouten net als ieder ander mens, maar feit is dat de jongens hier graag komen en feit is dat de moeder zich daar niet prettig bij voelt en dus moeilijk doet.

Wat is het probleem dan?
Hij communiceert met haar over haar issues mbt de kinderen als ze bij jullie zijn.
Waar wordt dit jouw probleem, behalve dat je niet meer naakt rond moet lopen en de kinderen moeten leren dat ze moeten kloppen voor ze naar binnen banjeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:30:48 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702029
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan?
Hij communiceert met haar over haar issues mbt de kinderen als ze bij jullie zijn.
Waar wordt dit jouw probleem, behalve dat je niet meer naakt rond moet lopen en de kinderen moeten leren dat ze moeten kloppen voor ze naar binnen banjeren.
Naakt rondlopen deed ik sowieso al niet.
En het is ons probleem omdat ze de kinderen tegen ons op probeert te zetten.
Als je (stief)kind vraagt 'mama zegt dat we hier luizen hebben gekregen' terwijl daar geen sprake van is is dat best vervelend te noemen.
Ook met het roken, volgens hun moeder vonden de jongens het verschrikkelijk dat wij rookte, ( nu is roken natuurlijk ook geen gezonde bezigheid) en was dat een heel probleem, terwijl de jongens niet eens door hadden dat we gestopt waren met roken.
Ze probeert hun negatief te beinvloeden, ook verteld ze deze dingen tegen ouders van klasgenootjes, een klasgenootje mag hier al niet komen spelen gezien hij dan luizen en vlooien zou krijgen en in de rook zou zitten. :?

Gelukkig heeft de rest hier al eens gespeeld en weten dus dat het niet waar is en die kinderen mogen ook nog gewoon hier komen.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:37:05 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150702226
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je dat het enige is wat je hebt gelezen dan lees je selectief.
Je mist mijn punt ook. Over het probleemoplossend bezig zijn. Je zegt wel een paar keer dat je bruikbare tips hebt gekregen, maar ik vind nog steeds dat je jezelf hoofdzakelijk weinig constructief en invoelend beklaagt en je daarnaast ook wel een beetje schuldig maakt aan 'kijk eens hoe leuk het bij ons is'.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:38:20 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702266
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je mist mijn punt ook. Over het probleemoplossend bezig zijn. Je zegt wel een paar keer dat je bruikbare tips hebt gekregen, maar ik vind nog steeds dat je jezelf hoofdzakelijk weinig constructief en invoelend beklaagt en je daarnaast ook wel een beetje schuldig maakt aan 'kijk eens hoe leuk het bij ons is'.
Sorry, ik zal de volgende keer liegen en zeggen dat het minder leuk is hier. :P

Maar ik heb bruikbare tips gekregen waar we ook zeker wat mee gaan doen!
pi_150702296
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat jij het vreemd vindt, wil toch niet zeggen dat je er dan maar meteen issues van moet maken met die ex? Jij hebt je gewoon aan te passen aan wat de moeder (en vader) van die kinderen wil.
Je bent hun moeder niet.
Dus als de moeder wil dat het kind alleen in huis woont met vrouwen die een Burka dragen, moet je als stiefmoeder een Burka dragen? En als de moeder wil het kind thuis enkel Thais spreekt, moet je Thais leren spreken? Etc.? Of mag je je leven in eigen huis toch nog wel naar eigen wens inrichten? Natuurlijk kun je rekening houden met elkaars wensen maar bovenstaande uitspraak vind ik nergens op slaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:39:37 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150702314
Oh, nu probeert ze de kinderen al tegen jullie op te zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150702329
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef snakelady het volgende:
Graag gedaan. Fijn dat ik heb kunnen helpen. Tot de volgende keer.
pi_150702441
Was het niet in het vorige topic hier over dat het advies toen was om eens in contact te komen met haar? Aangezien jullie nooit echt eens fatsoenlijk rond de tafel hebben gezien omtrent afspraken rond kinderen?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:47:08 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702537
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:44 schreef Deckard het volgende:
Was het niet in het vorige topic hier over dat het advies toen was om eens in contact te komen met haar? Aangezien jullie nooit echt eens fatsoenlijk rond de tafel hebben gezien omtrent afspraken rond kinderen?
En dat is toen gebeurd met de bemiddelaar, alleen daarna is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
pi_150702549
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Naakt rondlopen deed ik sowieso al niet.
En het is ons probleem omdat ze de kinderen tegen ons op probeert te zetten.
Als je (stief)kind vraagt 'mama zegt dat we hier luizen hebben gekregen' terwijl daar geen sprake van is is dat best vervelend te noemen.
Ook met het roken, volgens hun moeder vonden de jongens het verschrikkelijk dat wij rookte, ( nu is roken natuurlijk ook geen gezonde bezigheid) en was dat een heel probleem, terwijl de jongens niet eens door hadden dat we gestopt waren met roken.
Ze probeert hun negatief te beinvloeden, ook verteld ze deze dingen tegen ouders van klasgenootjes, een klasgenootje mag hier al niet komen spelen gezien hij dan luizen en vlooien zou krijgen en in de rook zou zitten. :?

Gelukkig heeft de rest hier al eens gespeeld en weten dus dat het niet waar is en die kinderen mogen ook nog gewoon hier komen.
Je bedoelt een beetje net zo als dat jij je kinderen voorhield dat álles beter en leuker werd in Denemarken, en vervolgens via je kinderen je ex voor het blok zette, want ja, 'als papa niet instemt gaat het niet door'?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:50:53 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702662
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bedoelt een beetje net zo als dat jij je kinderen voorhield dat álles beter en leuker werd in Denemarken, en vervolgens via je kinderen je ex voor het blok zette, want ja, 'als papa niet instemt gaat het niet door'?
Pardon? Dat is nooit gebeurd!
Ex wist eerder van de verhuizingsplannen dan de kinderen, hij heeft toen toegezegd en daarna heb ik het de kinderen verteld/gevraagd.
Hij heeft die toezegging weer ingetrokken en later toch weer toegezegd dus de tweede keer dat dit gesprek gaande was wisten ze er wel van.
Daarnaast heeft hij het de kinderen eerst gevraagd wat hun van het idee vonden omdat hij wilde weten hoe de kinderen er over dachten voor zijn besluit te maken, niet ik.

Dus ga geen dingen verzinnen om mij zwart proberen te maken want dat slaat nergens op.
pi_150702766
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat is toen gebeurd met de bemiddelaar, alleen daarna is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
Maar wie heeft die bemiddelaar ingezet? Je vriend? Toen was de conclusie dat die vriend van je een beetje te graag het contact tussen jullie beiden isoleerde.

En wat is er toen afgesproken?
Want als het nu erger is geworden dan kom je misschien bepaalde afspraken niet na.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:54:57 #166
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar wie heeft die bemiddelaar ingezet? Je vriend? Toen was de conclusie dat die vriend van je een beetje te graag het contact tussen jullie beiden isoleerde.
Dat laatste kan ik mij niet herinneren maar met de bemiddelaar wilde zij omdat ze zo hoopte gelijk te krijgen van een derde, wat overigens niet is gebeurd met als gevolg dat ze alleen maar feller is geworden.

Afgesproken is toen dat de kinderen gewoon op de beschreven tijden in het contract naar ons komen, daar hebben wij ons aan gehouden.
pi_150702858
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik mij niet herinneren maar met de bemiddelaar wilde zij omdat ze zo hoopte gelijk te krijgen van een derde, wat overigens niet is gebeurd met als gevolg dat ze alleen maar feller is geworden.
Gelijk over wat? Wat is er dan besproken?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:57:35 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150702920
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gelijk over wat? Wat is er dan besproken?
Ik zag je toevoeging later pas, ik heb dus ook wat toegevoegd. ;)

Toen was het hele euvel dat ze de kinderen wilde laten beslissen wanneer ze waar zouden zijn, dus niet volgens afspraak maar volgens wanneer de kinderen dat wilde.
Dat is dus niet gebeurd uiteindelijk.
pi_150702948
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Pardon? Dat is nooit gebeurd!
Ex wist eerder van de verhuizingsplannen dan de kinderen, hij heeft toen toegezegd en daarna heb ik het de kinderen verteld/gevraagd.
Hij heeft die toezegging weer ingetrokken en later toch weer toegezegd dus de tweede keer dat dit gesprek gaande was wisten ze er wel van.
Daarnaast heeft hij het de kinderen eerst gevraagd wat hun van het idee vonden omdat hij wilde weten hoe de kinderen er over dachten voor zijn besluit te maken, niet ik.

Dus ga geen dingen verzinnen om mij zwart proberen te maken want dat slaat nergens op.
In dat topic voorafgaand aan je emigratie was het nog andersom:
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hun moesten het wel weten omdat hun vader hun mening wilde weten eer een besluit te maken.
En komt overigens ook een prachtig staaltje zwartmaken van zowel papa als ex van vriend voor. Ik denk dat jij en ex van je vriend niet zo lekker boteren omdat je meer op elkaar lijkt dan je denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze zijn 9 en 6 jaar, ze staan beide niet echt te springen om naar hun vader te gaan, de jongste is in de vakantie ook na 4 dagen weer naar huis gebracht.
Van wat ik hoor hebben ze niet veel daar, vader zit eigenlijk continu op de pc of play station als hij niet werkt. vriendin van vader werkt veel.
Maar dat is wat ik van de kinderen hoor natuurlijk.

Ze zouden hier theoretisch gezien kunnen studeren, maar zitten dan vast aan een hoge lening, daar is het gratis studeren.

[..]

Ze hebben verteld dat ze zelf graag willen en ook hun beweegredenen erbij.
de relatie tussen de kinderen en hun vader is niet optimaal, ook niet heel slecht maar ik merk dat ze niet de aandacht hebben gekregen die ze wel nodig hadden en nadat ze dit zelf meeralen zelf hebben aangegeven en ik ook heb geprobeerd hem tevergeefs meer in hun leven te betrekken ze nu op het punt zijn dat ze het een beetje hebben opgegeven.
Waar ze eerst nog vroeger waarom papa nooit belt als er iets belangrijks in hun leven gaande was (zoals bv zwemdiploma halen, laatste dag school, kinderfeestje, konijn dat ingeslapen moest worden enz waar ik hem wel van op de hoogte heb gesteld) doen ze dat nu ook al niet meer.

Ik begrijp hem ook wel, ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik ben ervan overtuigd dat dit de beste keuze is voor ons allemaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tussen zijn kinderen en mij botert het prima.
Alleen zijn ex en mijn vriend gaat niet zo geweldig, zeker niet als het gaat om de kinderen.
Ze heeft toen hun zoontje van 9 met koorts alleen thuis gelaten voor een paar uur.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 17:02:56 ]
pi_150703100
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zag je toevoeging later pas, ik heb dus ook wat toegevoegd. ;)

Toen was het hele euvel dat ze de kinderen wilde laten beslissen wanneer ze waar zouden zijn, dus niet volgens afspraak maar volgens wanneer de kinderen dat wilde.
Dat is dus niet gebeurd uiteindelijk.
Van wie heb je dat gehoord? Van haar zelf in levende lijve? Van de mediator? De kinderen of je vriend?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:02:51 #171
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703143
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In dat topic voorafgaand aan je emigratie was het nog andersom:

[..]

En komt overigens ook een prachtig staaltje zwartmaken van zowel papa als vriendin van papa voor. Ik denk dat jij en ex van je vriend. niet zo lekker boteren omdat je meer op elkaar lijkt dan je denkt.

[..]

[..]

Het staat er toch? Lees de laatste zin nog eens na.
Ze moesten het eerst weten omdat hun vader hun mening wilde weten, wat klopt er dan niet aan?

En de eerste keer kan je lezen in dit topic.

KAA / Emigreren naar het buitenland met kinderen?
lees de laatste zin in de openingspost eens.

quote:
Ik heb het al overlegd met hun vader en die vind het goed mits we wel terug komen na uiterlijk vier jaar.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:03:15 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703163
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Van wie heb je dat gehoord? Van haar zelf in levende lijve? Van de mediator? De kinderen of je vriend?
Het staat in het opgegeven contract die ze toen samen hebben ondertekend bij de mediator.
pi_150703188
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het staat er toch? Lees de laatste zin nog eens na.
Ze moesten het eerst weten omdat hun vader hun mening wilde weten, wat klopt er dan niet aan?

En de eerste keer kan je lezen in dit topic.

KAA / Emigreren naar het buitenland met kinderen?
lees de laatste zin in de openingspost eens.

[..]

Er staat iedere keer weer wat anders, maar ik lees in die post die ik quote vrij duidelijk dat je ex éérst de mening van de kinderen wilde vóór hij z'n toestemming zou geven. Dus niet 'hij was al akkoord en toen vertelden we het de kinderen'.
pi_150703235
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het staat in het opgegeven contract die ze toen samen hebben ondertekend bij de mediator.
Waarom was je daar niet bij?

Ik had het trouwens over het gedeelte dat ze toen de boel weer wilde gaan wijzigen dat haar kinderen het maar uit moesten zoeken..
  maandag 16 maart 2015 @ 17:06:31 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703284
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er staat iedere keer weer wat anders, maar ik lees in die post die ik quote vrij duidelijk dat je ex éérst de mening van de kinderen wilde vóór hij z'n toestemming zou geven. Dus niet 'hij was al akkoord en toen vertelden we het de kinderen'.
Er zijn twee keer gesprekken geweest over emigreren.

De eerste keer zou over 4 jaar gaan, dus tijdelijk, dat is in het topic waarvan ik je nu de link heb gegeven.
Toen heeft hij dus toezegging gegeven en daarna heb ik het er dus met de kinderen over gehad.
Die toezegging heeft hij later weer ingetrokken.

De tweede keer is het topic waar jij vanuit quote, en dat ging over permanente emigratie.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:07:27 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703338
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarom was je daar niet bij?

Ik had het trouwens over het gedeelte dat ze toen de boel weer wilde gaan wijzigen dat haar kinderen het maar uit moesten zoeken..
Omdat ik daar niks mee te maken heb, haar vriend was er ook niet bij.
Dat ze de kinderen zelf wilde laten beslissen heeft ze toen der tijd een mail over gestuurd,
pi_150703394
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zijn twee keer gesprekken geweest over emigreren.

De eerste keer zou over 4 jaar gaan, dus tijdelijk, dat is in het topic waarvan ik je nu de link heb gegeven.
Toen heeft hij dus toezegging gegeven en daarna heb ik het er dus met de kinderen over gehad.
Die toezegging heeft hij later weer ingetrokken.

De tweede keer is het topic waar jij vanuit quote, en dat ging over permanente emigratie.
Ja, dus? Komt er toch op neer dat het DEZE KEER ook is voorgelegd aan de kinderen alvorens hij toestemming gaf, niet andersom, wat jij eerst loopt te beweren. Maar in die topics gaat het precies zoals hier, als je merkt dat ergens veel weerstand op komt verandert het gedurende het verloop van het topic lichtjes... Hier was het eerst gedoe met ex, en 3 pagina's verder stookt ze de kinderen op. Daar begon het met 'hij wou met de kinderen overleggen',en in deel 2 kwam ook dat oudere topic uit de mouw en 'was er in het verleden al toestemming'. Dat het toen dus om iets heel anders (niet permanents) ging vermeld je er even niet bij. Net als tig posts waarom je ex een slechte vader is en het dus niet erg is dat je emigreert. Je zegt immers letterlijk dat als hij een goede vader was je het niet zou overwegen.
pi_150703467
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik daar niks mee te maken heb, haar vriend was er ook niet bij.
Nou ja lijkt mij wel toch? Anders was dit topic er niet. Het komt nogal gekleurd over. Voor hetzelfde geld is het een ontzettend leuke vrouw en zit je vriend de boel te dwarsbomen.
In beide gevallen maakt het niets uit trouwens, want je doet die deur maar op slot.

quote:
Dat ze de kinderen zelf wilde laten beslissen heeft ze toen der tijd een mail over gestuurd,
Ja dat was wel even het moment dat jullie actie hadden moeten nemen om opnieuw iets op te stellen.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:10:28 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150703475
Snakelady, alles wat gezegd wordt, aangedragen wordt, daar doe je niks mee en lijk je ook niks mee te gaan doen...

Het is, zoals al door iemand anders gezegd, echt niet constructief dit...
  maandag 16 maart 2015 @ 17:13:02 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703573
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, dus? Komt er toch op neer dat het DEZE KEER ook is voorgelegd aan de kinderen alvorens hij toestemming gaf, niet andersom, wat jij eerst loopt te beweren. Maar in die topics gaat het precies zoals hier, als je merkt dat ergens veel weerstand op komt verandert het gedurende het verloop van het topic lichtjes... Hier was het eerst gedoe met ex, en 3 pagina's verder stookt ze de kinderen op. Daar begon het met 'hij wou met de kinderen overleggen',en in deel 2 kwam ook dat oudere topic uit de mouw en 'was er in het verleden al toestemming'. Dat het toen dus om iets heel anders (niet permanents) ging vermeld je er even niet bij. Net als tig posts waarom je ex een slechte vader is en het dus niet erg is dat je emigreert. Je zegt immers letterlijk dat als hij een goede vader was je het niet zou overwegen.
Nee, de tweede keer wilde hij er met de kinderen over praten eer zijn beslissing te maken, dus ik heb het eerst met hem overlegd en daarna pas met de kinderen.
Maar het gesprek over naar Denemarken gaan met de kinderen, de voor een nadelen is al gedaan en toen hij de eerste keer toestemming gaf.

En voor jouw info, contact tussen vader en kinderen is verbeterd hij ziet de kinderen zoals afgesproken minstens een keer per twee maanden en de kinderen zijn gelukkig hier.

Gezien je blijkbaar nogal interesse hebt in deze emigratie en hun vader.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:14:04 #181
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703622
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja lijkt mij wel toch? Anders was dit topic er niet. Het komt nogal gekleurd over. Voor hetzelfde geld is het een ontzettend leuke vrouw en zit je vriend de boel te dwarsbomen.
In beide gevallen maakt het niets uit trouwens, want je doet die deur maar op slot.

[..]

Ja dat was wel even het moment dat jullie actie hadden moeten nemen om opnieuw iets op te stellen.
Dat hebben we toen dus ook gedaan, samen met de bemiddelaar.
En ik heb de mails, smsjes enz zelf ook gelezen, dus van zijn kant niks gekleurds aan.
pi_150703625
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:7
  maandag 16 maart 2015 @ 17:15:30 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703677
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Snakelady, alles wat gezegd wordt, aangedragen wordt, daar doe je niks mee en lijk je ook niks mee te gaan doen...

Het is, zoals al door iemand anders gezegd, echt niet constructief dit...
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de reacties waardeer en er zeker wat mee ga doen.
Zoals contact beperken tot alleen wat echt direct over de kinderen gaat, negatief gedrag negeren en niet op ingaan en nogmaals een gesprek aan gaan eventueel met de bemiddelaar er bij.

En de vorige keer hebben we ook wat gedaan met de adviesen, alleen daarna is het helaas erger geworden, hopelijk gaat het deze keer beter,
  maandag 16 maart 2015 @ 17:20:26 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150703838
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de reacties waardeer en er zeker wat mee ga doen.
Zoals contact beperken tot alleen wat echt direct over de kinderen gaat, negatief gedrag negeren en niet op ingaan en nogmaals een gesprek aan gaan eventueel met de bemiddelaar er bij.

En de vorige keer hebben we ook wat gedaan met de adviesen, alleen daarna is het helaas erger geworden, hopelijk gaat het deze keer beter,
Liggen die adviezen niet allemaal verschrikkelijk voor de hand?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:21:16 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150703867
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zat alle reacties door te lezen en toen dacht ik: ik bedoel ook te zeggen dat het omgaan met de ex van je partner, bijna altijd moeilijk is. Dus het vereist dat je je goed richt op dat het voor zo iemand ook moeilijk is. Het ligt allemaal zo gevoelig.

Dus als jij met haar ook te maken krijgt, hou daar rekening mee. Dat het heel gevoelig ligt. Dat is wat ik mis in jouw antwoorden.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:21:19 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703870
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Liggen die adviezen niet allemaal verschrikkelijk voor de hand?
Blijbaar niet he. voor mij dan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:22:32 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150703914
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Blijbaar niet he. voor mij dan.
En voor je vriend ook niet.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:46 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703971
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik zat alle reacties door te lezen en toen dacht ik: ik bedoel ook te zeggen dat het omgaan met de ex van je partner, bijna altijd moeilijk is. Dus het vereist dat je je goed richt op dat het voor zo iemand ook moeilijk is. Het ligt allemaal zo gevoelig.

Dus als jij met haar ook te maken krijgt, hou daar rekening mee. Dat het heel gevoelig ligt. Dat is wat ik mis in jouw antwoorden.
Ze wil geen contact met mij, ik wil dat best met haar.
Ik begrijp ook dat het moeilijk voor haar is, het zijn haar kinderen, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn kinderen besluiten bij hun vader te willen wonen.
Maar ik zou dat niet op hun vader gaan afreageren maar nagaan waar ik de fout in ben gegaan.

Ik heb best begrip voor dat deel in het verhaal, alleen ben ik het niet eens met hoe ze daar mee om gaat.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:56 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703977
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Inderdaad.
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 17:24:33 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150704006
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Das vooral niet willen denk ik. Soort van drama nodig hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 16 maart 2015 @ 17:25:13 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704026
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad.
Wat is dan tot nu toe zijn manier van omgaan met zijn lastige ex?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:25:46 #192
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150704038
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze wil geen contact met mij, ik wil dat best met haar.
Ik begrijp ook dat het moeilijk voor haar is, het zijn haar kinderen, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn kinderen besluiten bij hun vader te willen wonen.
Maar ik zou dat niet op hun vader gaan afreageren maar nagaan waar ik de fout in ben gegaan.

Ik heb best begrip voor dat deel in het verhaal, alleen ben ik het niet eens met hoe ze daar mee om gaat.
Op mij komt het niet over dat je begrip voor haar hebt.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:26:02 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704045
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dan tot nu toe zijn manier van omgaan met zijn lastige ex?
Ja en amen zeggen en er niet te veel op in gaan en als ze echt te ver gaat wat tegengas geven,
Maar dat lijkt haar alleen nog maar meer te frustreren.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:26:28 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704063
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Op mij komt het niet over dat je begrip voor haar hebt.
Ik heb begrip voor haar gevoelens, niet voor haar manier om er mee om te gaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:27:10 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704087
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en amen zeggen en er niet te veel op in gaan en als ze echt te ver gaat wat tegengas geven,
Maar dat lijkt haar alleen nog maar meer te frustreren.
Hoe is dat dan heel anders dan die adviezien die je net noemde?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:27:53 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150704116
quote:

[..]

Ik heb begrip voor haar gevoelens[...]
Nee, zo komt het op mij niet over. Echt niet.

En het is ontzettend belangrijk als je in iemands leven komt, die al kinderen heeft van een ex, dat je je kunt schikken en kunt inschikken. Want je komt erbij, in een al bestaande situatie.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:28:45 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150704148
quote:

[..]

Ik heb begrip voor haar gevoelens
Ja. Zie tt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 16 maart 2015 @ 17:29:16 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704161
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe is dat dan heel anders dan die adviezien die je net noemde?
Nu gewoon totaal negeren in plaats van er in mee gaan en nogmaals een gesprek aangaan eventueel met bemiddelaar.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:31:32 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704231
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, zo komt het op mij niet over. Echt niet.

En het is ontzettend belangrijk als je in iemands leven komt, die al kinderen heeft van een ex, dat je je kunt schikken en kunt inschikken. Want je komt erbij, in een al bestaande situatie.
Ik weet niet hoe ik jou dan verders kan overtuigen, nogmaals, ik heb begrip voor haar situatie alleen niet voor hoe ze er mee omgaat. als dat niet overtuigend voldoende is voor jou kan ik daar vrij weinig aan veranderen. ;)
  maandag 16 maart 2015 @ 17:35:33 #200
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150704342
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ik weet niet of ik hier de oplossing kan vinden, ben bang van niet maar dit begint te gek te worden.

Mijn vriend heeft twee zoontjes, leuke mannetjes en onderling gaat het allemaal prima, maar sinds ik samenwoon met mijn vriend is het iedere keer gedoe met hun moeder.

Het begin met dat de kinderen maar rook zouden ruiken, wat vreemd is gezien we niet in huis rookte, rookte inderdaad gezien we al even gestopt zijn met roken(niet wegens haar maar ik had een longinfectie) en zelfs toen we gestopt waren(wat we nog niet tegen haar hadden verteld) bleef er geklaag komen, tot we dus vertelde dat we al lang gestopt waren met roken.

Vervolgens kregen we een boze mail dat de jongens luizen hadden en dat dat bij ons vandaan moest komen.
Wij onszelf en mijn dochters gecheckt maar geen luis of neet gevonden.

Nu vertelde ze dat een van de jongens bultjes had, daar is ze mee naar de huisarts geweest en volgens hem zijn het vlooien beten, dus dat moet volgens haar van ons af komen.
nu hebben we twee binnen katten die ik regelmatig preventief vlooien middel geef, de rest van het gezin heeft wederom nergens last van en vorige week bij de dierenarts hadden ze geen vlooien en ook nu kan ik niks vinden.

Ook klaagt ze dat de jongens mij naakt hebben gezien en dat kan echt niet volgens haar.(ze zijn 10 en 7 jaar oud.)

Wij weten echt niet meer wat we moeten doen, iedere keer als de jongen hier zijn geweest verwachten we weer een mail of een telefoontje met een klacht van haar kant uit.
Ze vertellen dat ze moeten ophouden met hysterisch doen en zich moeten vermannen.
Wat zijn dit voor figuren? My fucking god.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')