abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 17:07:27 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703338
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarom was je daar niet bij?

Ik had het trouwens over het gedeelte dat ze toen de boel weer wilde gaan wijzigen dat haar kinderen het maar uit moesten zoeken..
Omdat ik daar niks mee te maken heb, haar vriend was er ook niet bij.
Dat ze de kinderen zelf wilde laten beslissen heeft ze toen der tijd een mail over gestuurd,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150703394
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zijn twee keer gesprekken geweest over emigreren.

De eerste keer zou over 4 jaar gaan, dus tijdelijk, dat is in het topic waarvan ik je nu de link heb gegeven.
Toen heeft hij dus toezegging gegeven en daarna heb ik het er dus met de kinderen over gehad.
Die toezegging heeft hij later weer ingetrokken.

De tweede keer is het topic waar jij vanuit quote, en dat ging over permanente emigratie.
Ja, dus? Komt er toch op neer dat het DEZE KEER ook is voorgelegd aan de kinderen alvorens hij toestemming gaf, niet andersom, wat jij eerst loopt te beweren. Maar in die topics gaat het precies zoals hier, als je merkt dat ergens veel weerstand op komt verandert het gedurende het verloop van het topic lichtjes... Hier was het eerst gedoe met ex, en 3 pagina's verder stookt ze de kinderen op. Daar begon het met 'hij wou met de kinderen overleggen',en in deel 2 kwam ook dat oudere topic uit de mouw en 'was er in het verleden al toestemming'. Dat het toen dus om iets heel anders (niet permanents) ging vermeld je er even niet bij. Net als tig posts waarom je ex een slechte vader is en het dus niet erg is dat je emigreert. Je zegt immers letterlijk dat als hij een goede vader was je het niet zou overwegen.
pi_150703467
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik daar niks mee te maken heb, haar vriend was er ook niet bij.
Nou ja lijkt mij wel toch? Anders was dit topic er niet. Het komt nogal gekleurd over. Voor hetzelfde geld is het een ontzettend leuke vrouw en zit je vriend de boel te dwarsbomen.
In beide gevallen maakt het niets uit trouwens, want je doet die deur maar op slot.

quote:
Dat ze de kinderen zelf wilde laten beslissen heeft ze toen der tijd een mail over gestuurd,
Ja dat was wel even het moment dat jullie actie hadden moeten nemen om opnieuw iets op te stellen.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:10:28 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150703475
Snakelady, alles wat gezegd wordt, aangedragen wordt, daar doe je niks mee en lijk je ook niks mee te gaan doen...

Het is, zoals al door iemand anders gezegd, echt niet constructief dit...
  maandag 16 maart 2015 @ 17:13:02 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703573
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, dus? Komt er toch op neer dat het DEZE KEER ook is voorgelegd aan de kinderen alvorens hij toestemming gaf, niet andersom, wat jij eerst loopt te beweren. Maar in die topics gaat het precies zoals hier, als je merkt dat ergens veel weerstand op komt verandert het gedurende het verloop van het topic lichtjes... Hier was het eerst gedoe met ex, en 3 pagina's verder stookt ze de kinderen op. Daar begon het met 'hij wou met de kinderen overleggen',en in deel 2 kwam ook dat oudere topic uit de mouw en 'was er in het verleden al toestemming'. Dat het toen dus om iets heel anders (niet permanents) ging vermeld je er even niet bij. Net als tig posts waarom je ex een slechte vader is en het dus niet erg is dat je emigreert. Je zegt immers letterlijk dat als hij een goede vader was je het niet zou overwegen.
Nee, de tweede keer wilde hij er met de kinderen over praten eer zijn beslissing te maken, dus ik heb het eerst met hem overlegd en daarna pas met de kinderen.
Maar het gesprek over naar Denemarken gaan met de kinderen, de voor een nadelen is al gedaan en toen hij de eerste keer toestemming gaf.

En voor jouw info, contact tussen vader en kinderen is verbeterd hij ziet de kinderen zoals afgesproken minstens een keer per twee maanden en de kinderen zijn gelukkig hier.

Gezien je blijkbaar nogal interesse hebt in deze emigratie en hun vader.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 17:14:04 #181
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703622
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja lijkt mij wel toch? Anders was dit topic er niet. Het komt nogal gekleurd over. Voor hetzelfde geld is het een ontzettend leuke vrouw en zit je vriend de boel te dwarsbomen.
In beide gevallen maakt het niets uit trouwens, want je doet die deur maar op slot.

[..]

Ja dat was wel even het moment dat jullie actie hadden moeten nemen om opnieuw iets op te stellen.
Dat hebben we toen dus ook gedaan, samen met de bemiddelaar.
En ik heb de mails, smsjes enz zelf ook gelezen, dus van zijn kant niks gekleurds aan.
pi_150703625
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bedoelt een beetje net zo als dat jij je kinderen voorhield dat álles beter en leuker werd in Denemarken, en vervolgens via je kinderen je ex voor het blok zette, want ja, 'als papa niet instemt gaat het niet door'?

:7
  maandag 16 maart 2015 @ 17:15:30 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703677
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Snakelady, alles wat gezegd wordt, aangedragen wordt, daar doe je niks mee en lijk je ook niks mee te gaan doen...

Het is, zoals al door iemand anders gezegd, echt niet constructief dit...
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de reacties waardeer en er zeker wat mee ga doen.
Zoals contact beperken tot alleen wat echt direct over de kinderen gaat, negatief gedrag negeren en niet op ingaan en nogmaals een gesprek aan gaan eventueel met de bemiddelaar er bij.

En de vorige keer hebben we ook wat gedaan met de adviesen, alleen daarna is het helaas erger geworden, hopelijk gaat het deze keer beter,
  maandag 16 maart 2015 @ 17:20:26 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150703838
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de reacties waardeer en er zeker wat mee ga doen.
Zoals contact beperken tot alleen wat echt direct over de kinderen gaat, negatief gedrag negeren en niet op ingaan en nogmaals een gesprek aan gaan eventueel met de bemiddelaar er bij.

En de vorige keer hebben we ook wat gedaan met de adviesen, alleen daarna is het helaas erger geworden, hopelijk gaat het deze keer beter,
Liggen die adviezen niet allemaal verschrikkelijk voor de hand?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:21:16 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150703867
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zat alle reacties door te lezen en toen dacht ik: ik bedoel ook te zeggen dat het omgaan met de ex van je partner, bijna altijd moeilijk is. Dus het vereist dat je je goed richt op dat het voor zo iemand ook moeilijk is. Het ligt allemaal zo gevoelig.

Dus als jij met haar ook te maken krijgt, hou daar rekening mee. Dat het heel gevoelig ligt. Dat is wat ik mis in jouw antwoorden.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:21:19 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703870
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Liggen die adviezen niet allemaal verschrikkelijk voor de hand?
Blijbaar niet he. voor mij dan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:22:32 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150703914
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Blijbaar niet he. voor mij dan.
En voor je vriend ook niet.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:46 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703971
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik zat alle reacties door te lezen en toen dacht ik: ik bedoel ook te zeggen dat het omgaan met de ex van je partner, bijna altijd moeilijk is. Dus het vereist dat je je goed richt op dat het voor zo iemand ook moeilijk is. Het ligt allemaal zo gevoelig.

Dus als jij met haar ook te maken krijgt, hou daar rekening mee. Dat het heel gevoelig ligt. Dat is wat ik mis in jouw antwoorden.
Ze wil geen contact met mij, ik wil dat best met haar.
Ik begrijp ook dat het moeilijk voor haar is, het zijn haar kinderen, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn kinderen besluiten bij hun vader te willen wonen.
Maar ik zou dat niet op hun vader gaan afreageren maar nagaan waar ik de fout in ben gegaan.

Ik heb best begrip voor dat deel in het verhaal, alleen ben ik het niet eens met hoe ze daar mee om gaat.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:56 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150703977
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Inderdaad.
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 17:24:33 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150704006
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Das vooral niet willen denk ik. Soort van drama nodig hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 16 maart 2015 @ 17:25:13 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704026
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad.
Wat is dan tot nu toe zijn manier van omgaan met zijn lastige ex?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:25:46 #192
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150704038
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze wil geen contact met mij, ik wil dat best met haar.
Ik begrijp ook dat het moeilijk voor haar is, het zijn haar kinderen, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn kinderen besluiten bij hun vader te willen wonen.
Maar ik zou dat niet op hun vader gaan afreageren maar nagaan waar ik de fout in ben gegaan.

Ik heb best begrip voor dat deel in het verhaal, alleen ben ik het niet eens met hoe ze daar mee om gaat.
Op mij komt het niet over dat je begrip voor haar hebt.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:26:02 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704045
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dan tot nu toe zijn manier van omgaan met zijn lastige ex?
Ja en amen zeggen en er niet te veel op in gaan en als ze echt te ver gaat wat tegengas geven,
Maar dat lijkt haar alleen nog maar meer te frustreren.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:26:28 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704063
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Op mij komt het niet over dat je begrip voor haar hebt.
Ik heb begrip voor haar gevoelens, niet voor haar manier om er mee om te gaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:27:10 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150704087
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en amen zeggen en er niet te veel op in gaan en als ze echt te ver gaat wat tegengas geven,
Maar dat lijkt haar alleen nog maar meer te frustreren.
Hoe is dat dan heel anders dan die adviezien die je net noemde?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:27:53 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150704116
quote:

[..]

Ik heb begrip voor haar gevoelens[...]
Nee, zo komt het op mij niet over. Echt niet.

En het is ontzettend belangrijk als je in iemands leven komt, die al kinderen heeft van een ex, dat je je kunt schikken en kunt inschikken. Want je komt erbij, in een al bestaande situatie.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:28:45 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150704148
quote:

[..]

Ik heb begrip voor haar gevoelens
Ja. Zie tt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 16 maart 2015 @ 17:29:16 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704161
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe is dat dan heel anders dan die adviezien die je net noemde?
Nu gewoon totaal negeren in plaats van er in mee gaan en nogmaals een gesprek aangaan eventueel met bemiddelaar.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:31:32 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150704231
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, zo komt het op mij niet over. Echt niet.

En het is ontzettend belangrijk als je in iemands leven komt, die al kinderen heeft van een ex, dat je je kunt schikken en kunt inschikken. Want je komt erbij, in een al bestaande situatie.
Ik weet niet hoe ik jou dan verders kan overtuigen, nogmaals, ik heb begrip voor haar situatie alleen niet voor hoe ze er mee omgaat. als dat niet overtuigend voldoende is voor jou kan ik daar vrij weinig aan veranderen. ;)
  maandag 16 maart 2015 @ 17:35:33 #200
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150704342
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ik weet niet of ik hier de oplossing kan vinden, ben bang van niet maar dit begint te gek te worden.

Mijn vriend heeft twee zoontjes, leuke mannetjes en onderling gaat het allemaal prima, maar sinds ik samenwoon met mijn vriend is het iedere keer gedoe met hun moeder.

Het begin met dat de kinderen maar rook zouden ruiken, wat vreemd is gezien we niet in huis rookte, rookte inderdaad gezien we al even gestopt zijn met roken(niet wegens haar maar ik had een longinfectie) en zelfs toen we gestopt waren(wat we nog niet tegen haar hadden verteld) bleef er geklaag komen, tot we dus vertelde dat we al lang gestopt waren met roken.

Vervolgens kregen we een boze mail dat de jongens luizen hadden en dat dat bij ons vandaan moest komen.
Wij onszelf en mijn dochters gecheckt maar geen luis of neet gevonden.

Nu vertelde ze dat een van de jongens bultjes had, daar is ze mee naar de huisarts geweest en volgens hem zijn het vlooien beten, dus dat moet volgens haar van ons af komen.
nu hebben we twee binnen katten die ik regelmatig preventief vlooien middel geef, de rest van het gezin heeft wederom nergens last van en vorige week bij de dierenarts hadden ze geen vlooien en ook nu kan ik niks vinden.

Ook klaagt ze dat de jongens mij naakt hebben gezien en dat kan echt niet volgens haar.(ze zijn 10 en 7 jaar oud.)

Wij weten echt niet meer wat we moeten doen, iedere keer als de jongen hier zijn geweest verwachten we weer een mail of een telefoontje met een klacht van haar kant uit.
Ze vertellen dat ze moeten ophouden met hysterisch doen en zich moeten vermannen.
Wat zijn dit voor figuren? My fucking god.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')