kunnen we dit topic eens niet over jouw persoonlijke vete naar mij toe laten gaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Even zodat het duidelijk is, is dit een topic waar je van je af wil schrijven, of mogen er ook suggesties komen? Aangezien het meestal begint met suggesties, en als die dan allemaal terzijde worden geschoven was 'het topic alleen om even van me af te schrijven'. Prima, maar dan hoeven mensen geen moeite te doen om oplossingen te bedenken, maar kan iedereen even zeggen 'Goh Snakelady, wat vervelend'.
Ik stel gewoon een normale vraag, en jij komt weer met een persoonlijke aanval, die al diverse malen debunked is. Zoek anders even op in hoeveel van je laatste 10 topics ik heb gereageerd bv. Denk dat dit de eerste is.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
kunnen we dit topic eens niet over jouw persoonlijke vete naar mij toe laten gaan?
Dank je!
egeren hebben we geprobeerd maar dan belt ze gewoon of blijft ze berichten sturen. Compleet afsluiten kan niet aangezien we toch bereikbaar moeten zijn mocht er iets met de jongens aan de hand zijn.
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoek een leuke vriend voor haar. Dan heeft ze wel wat beters te doen.
Dat is geen Deen, maar dat kan heel goed. Ze is jaloers, uit op wraak of een psychiatrisch patiënt.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.
Niet? Maar ze woont toch met haar vriend samen in denemarken, waar hij al de hele tijd woonde toen zij nog hier in NL woonde?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is geen Deen, maar dat kan heel goed. Ze is jaloers, uit op wraak of een psychiatrisch patiënt.
Dan kan hij toch nog steeds uit IJsland komen?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet? Maar ze woont toch met haar vriend samen in denemarken, waar hij al de hele tijd woonde toen zij nog hier in NL woonde?
die heeft ze, tenminste ik neem aan dat ze die wel leuk vind.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoek een leuke vriend voor haar. Dan heeft ze wel wat beters te doen.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan hij toch nog steeds uit IJsland komen?
ik ontken niet dat ze mij naakt hebben gezien, ze hebben mij naakt gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:25 schreef Kreator het volgende:
Uit de OP lijkt het wel alsof je overal een excuus voor hebt. Misschien komen sommige dingen wel door zaken bij jou in huis. Misschien hebben ze je wel naakt gezien.
Waarom gelijk alles ontkennen?
dat wil ze helaas niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef blondetrien het volgende:
Heeft je vriend al eens GOED met haar gepraat hierover? Over hoe het op hem overkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |