Communicatie daarover met je vent dan. Same idea. Ga je gewoon eens als een volwassene gedragen joh.quote:
Als je dat het enige is wat je hebt gelezen dan lees je selectief.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe gelezen dat snakelady grotere borsten heeft dan de ex van haar vriend en dat zijn oudste zoon het bij zijn vader en snakelady leuker vindt dan bij zijn moeder.
Gelukkig heeft snakelady ook drie redenen tot grote tevredenheid.
Mijn vriend reageert eigenlijk altijd begripvol, en zegt vaak ja en amen om escalatie te voorkomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Communicatie daarover met je vent dan. Same idea. Ga je gewoon eens als een volwassene gedragen joh.Als je toch bij voorbaat al weet dat het allemaal gezeik is, ga er dan ook gewoon niet op in. 'Blabla luizen bij jullie blabla!' Reactie: 'Gut ja, we zullen er voortaan beter op letten.' Gewoon gelijk geven, geen verdere aandacht aan besteden en van je af laten glijden. Of zoek je gewoon iets om over te miepen?
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend reageert eigenlijk altijd begripvol, en zegt vaak ja en amen om escalatie te voorkomen.
Maar dat is niet voldoende voor haar.
Ik ben niet perfect, ik ben geen perfecte moeder of perfecte vriendin en ik pretendeer dat ook niet te zijn.
Ik heb fouten net als ieder ander mens, maar feit is dat de jongens hier graag komen en feit is dat de moeder zich daar niet prettig bij voelt en dus moeilijk doet.
Iedereen die bruikbare tips heeft gegeven, bedankt hiervoor!
Naakt rondlopen deed ik sowieso al niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Hij communiceert met haar over haar issues mbt de kinderen als ze bij jullie zijn.
Waar wordt dit jouw probleem, behalve dat je niet meer naakt rond moet lopen en de kinderen moeten leren dat ze moeten kloppen voor ze naar binnen banjeren.
Je mist mijn punt ook. Over het probleemoplossend bezig zijn. Je zegt wel een paar keer dat je bruikbare tips hebt gekregen, maar ik vind nog steeds dat je jezelf hoofdzakelijk weinig constructief en invoelend beklaagt en je daarnaast ook wel een beetje schuldig maakt aan 'kijk eens hoe leuk het bij ons is'.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je dat het enige is wat je hebt gelezen dan lees je selectief.
Sorry, ik zal de volgende keer liegen en zeggen dat het minder leuk is hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mist mijn punt ook. Over het probleemoplossend bezig zijn. Je zegt wel een paar keer dat je bruikbare tips hebt gekregen, maar ik vind nog steeds dat je jezelf hoofdzakelijk weinig constructief en invoelend beklaagt en je daarnaast ook wel een beetje schuldig maakt aan 'kijk eens hoe leuk het bij ons is'.
Dus als de moeder wil dat het kind alleen in huis woont met vrouwen die een Burka dragen, moet je als stiefmoeder een Burka dragen? En als de moeder wil het kind thuis enkel Thais spreekt, moet je Thais leren spreken? Etc.? Of mag je je leven in eigen huis toch nog wel naar eigen wens inrichten? Natuurlijk kun je rekening houden met elkaars wensen maar bovenstaande uitspraak vind ik nergens op slaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat jij het vreemd vindt, wil toch niet zeggen dat je er dan maar meteen issues van moet maken met die ex? Jij hebt je gewoon aan te passen aan wat de moeder (en vader) van die kinderen wil.
Je bent hun moeder niet.
Graag gedaan. Fijn dat ik heb kunnen helpen. Tot de volgende keer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef snakelady het volgende:
Iedereen die bruikbare tips heeft gegeven, bedankt hiervoor!
En dat is toen gebeurd met de bemiddelaar, alleen daarna is het eigenlijk alleen maar erger geworden.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:44 schreef Deckard het volgende:
Was het niet in het vorige topic hier over dat het advies toen was om eens in contact te komen met haar? Aangezien jullie nooit echt eens fatsoenlijk rond de tafel hebben gezien omtrent afspraken rond kinderen?
Je bedoelt een beetje net zo als dat jij je kinderen voorhield dat álles beter en leuker werd in Denemarken, en vervolgens via je kinderen je ex voor het blok zette, want ja, 'als papa niet instemt gaat het niet door'?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Naakt rondlopen deed ik sowieso al niet.
En het is ons probleem omdat ze de kinderen tegen ons op probeert te zetten.
Als je (stief)kind vraagt 'mama zegt dat we hier luizen hebben gekregen' terwijl daar geen sprake van is is dat best vervelend te noemen.
Ook met het roken, volgens hun moeder vonden de jongens het verschrikkelijk dat wij rookte, ( nu is roken natuurlijk ook geen gezonde bezigheid) en was dat een heel probleem, terwijl de jongens niet eens door hadden dat we gestopt waren met roken.
Ze probeert hun negatief te beinvloeden, ook verteld ze deze dingen tegen ouders van klasgenootjes, een klasgenootje mag hier al niet komen spelen gezien hij dan luizen en vlooien zou krijgen en in de rook zou zitten.
Gelukkig heeft de rest hier al eens gespeeld en weten dus dat het niet waar is en die kinderen mogen ook nog gewoon hier komen.
Pardon? Dat is nooit gebeurd!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje net zo als dat jij je kinderen voorhield dat álles beter en leuker werd in Denemarken, en vervolgens via je kinderen je ex voor het blok zette, want ja, 'als papa niet instemt gaat het niet door'?
Maar wie heeft die bemiddelaar ingezet? Je vriend? Toen was de conclusie dat die vriend van je een beetje te graag het contact tussen jullie beiden isoleerde.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is toen gebeurd met de bemiddelaar, alleen daarna is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
Dat laatste kan ik mij niet herinneren maar met de bemiddelaar wilde zij omdat ze zo hoopte gelijk te krijgen van een derde, wat overigens niet is gebeurd met als gevolg dat ze alleen maar feller is geworden.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar wie heeft die bemiddelaar ingezet? Je vriend? Toen was de conclusie dat die vriend van je een beetje te graag het contact tussen jullie beiden isoleerde.
Gelijk over wat? Wat is er dan besproken?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik mij niet herinneren maar met de bemiddelaar wilde zij omdat ze zo hoopte gelijk te krijgen van een derde, wat overigens niet is gebeurd met als gevolg dat ze alleen maar feller is geworden.
Ik zag je toevoeging later pas, ik heb dus ook wat toegevoegd.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gelijk over wat? Wat is er dan besproken?
In dat topic voorafgaand aan je emigratie was het nog andersom:quote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Pardon? Dat is nooit gebeurd!
Ex wist eerder van de verhuizingsplannen dan de kinderen, hij heeft toen toegezegd en daarna heb ik het de kinderen verteld/gevraagd.
Hij heeft die toezegging weer ingetrokken en later toch weer toegezegd dus de tweede keer dat dit gesprek gaande was wisten ze er wel van.
Daarnaast heeft hij het de kinderen eerst gevraagd wat hun van het idee vonden omdat hij wilde weten hoe de kinderen er over dachten voor zijn besluit te maken, niet ik.
Dus ga geen dingen verzinnen om mij zwart proberen te maken want dat slaat nergens op.
En komt overigens ook een prachtig staaltje zwartmaken van zowel papa als ex van vriend voor. Ik denk dat jij en ex van je vriend niet zo lekker boteren omdat je meer op elkaar lijkt dan je denkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hun moesten het wel weten omdat hun vader hun mening wilde weten eer een besluit te maken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zijn 9 en 6 jaar, ze staan beide niet echt te springen om naar hun vader te gaan, de jongste is in de vakantie ook na 4 dagen weer naar huis gebracht.
Van wat ik hoor hebben ze niet veel daar, vader zit eigenlijk continu op de pc of play station als hij niet werkt. vriendin van vader werkt veel.
Maar dat is wat ik van de kinderen hoor natuurlijk.
Ze zouden hier theoretisch gezien kunnen studeren, maar zitten dan vast aan een hoge lening, daar is het gratis studeren.
[..]
Ze hebben verteld dat ze zelf graag willen en ook hun beweegredenen erbij.
de relatie tussen de kinderen en hun vader is niet optimaal, ook niet heel slecht maar ik merk dat ze niet de aandacht hebben gekregen die ze wel nodig hadden en nadat ze dit zelf meeralen zelf hebben aangegeven en ik ook heb geprobeerd hem tevergeefs meer in hun leven te betrekken ze nu op het punt zijn dat ze het een beetje hebben opgegeven.
Waar ze eerst nog vroeger waarom papa nooit belt als er iets belangrijks in hun leven gaande was (zoals bv zwemdiploma halen, laatste dag school, kinderfeestje, konijn dat ingeslapen moest worden enz waar ik hem wel van op de hoogte heb gesteld) doen ze dat nu ook al niet meer.
Ik begrijp hem ook wel, ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik ben ervan overtuigd dat dit de beste keuze is voor ons allemaal.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tussen zijn kinderen en mij botert het prima.
Alleen zijn ex en mijn vriend gaat niet zo geweldig, zeker niet als het gaat om de kinderen.
Ze heeft toen hun zoontje van 9 met koorts alleen thuis gelaten voor een paar uur.
Van wie heb je dat gehoord? Van haar zelf in levende lijve? Van de mediator? De kinderen of je vriend?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zag je toevoeging later pas, ik heb dus ook wat toegevoegd.
Toen was het hele euvel dat ze de kinderen wilde laten beslissen wanneer ze waar zouden zijn, dus niet volgens afspraak maar volgens wanneer de kinderen dat wilde.
Dat is dus niet gebeurd uiteindelijk.
Het staat er toch? Lees de laatste zin nog eens na.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In dat topic voorafgaand aan je emigratie was het nog andersom:
[..]
En komt overigens ook een prachtig staaltje zwartmaken van zowel papa als vriendin van papa voor. Ik denk dat jij en ex van je vriend. niet zo lekker boteren omdat je meer op elkaar lijkt dan je denkt.
[..]
[..]
quote:Ik heb het al overlegd met hun vader en die vind het goed mits we wel terug komen na uiterlijk vier jaar.
Het staat in het opgegeven contract die ze toen samen hebben ondertekend bij de mediator.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Van wie heb je dat gehoord? Van haar zelf in levende lijve? Van de mediator? De kinderen of je vriend?
Er staat iedere keer weer wat anders, maar ik lees in die post die ik quote vrij duidelijk dat je ex éérst de mening van de kinderen wilde vóór hij z'n toestemming zou geven. Dus niet 'hij was al akkoord en toen vertelden we het de kinderen'.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het staat er toch? Lees de laatste zin nog eens na.
Ze moesten het eerst weten omdat hun vader hun mening wilde weten, wat klopt er dan niet aan?
En de eerste keer kan je lezen in dit topic.
KAA / Emigreren naar het buitenland met kinderen?
lees de laatste zin in de openingspost eens.
[..]
Waarom was je daar niet bij?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het staat in het opgegeven contract die ze toen samen hebben ondertekend bij de mediator.
Er zijn twee keer gesprekken geweest over emigreren.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat iedere keer weer wat anders, maar ik lees in die post die ik quote vrij duidelijk dat je ex éérst de mening van de kinderen wilde vóór hij z'n toestemming zou geven. Dus niet 'hij was al akkoord en toen vertelden we het de kinderen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |