abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 15:38:58 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150699993
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof jij vindt dat jouw naakte lichaam maar gewoon geaccepteerd moet worden, dat chargeerde ik even.
Maar buiten je borsten: laat je vriend met zijn ex-vrouw om de tafel gaan, hun gezamenlijke pakkie-an, maak daar niet jouw probleem van. Als nieuwe vriendin van heb je blijkbaar toch al wat streepjes achter.
Ik heb ook geen contact met haar, verders dan goedendag zeggen tenminste.
Maar dat neemt niet weg dat het wel betrekking heeft op ons gezin, niet zozeer dat ze me een keer naakt hebben gezien.
Maar zeggen dat ze luizen en vlooienbeten hebben van hier terwijl hier geen luizen en vlooien zitten is wel vervelend.
Ze verzint zo namelijk iedere keer iets nieuws.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 15:39:58 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150700037
En zolang jij je daar niet door laat opfokken, is er niks aan de hand. Je weet zelf toch beter?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:40:39 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150700074
Ja, je vindt dat ze ziekt. Dus je verdenkt haar van onoprechtheid. Ze begint over die dingen om haar ex en/of jou opzettelijk dwars te zitten.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:41:12 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700095
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Het grootste euvel was dat je het vervelend vond dat ze een mailtje stuurt of belt, als ze denkt dat er wat er met haar kinderen aan de hand is.
Het is toch normaal om te bellen/mailen als je denkt dat je kinderen luizen of vlooienbeten hebben? Dan wil je de oorzaak weten en de meest logische verklaring is dan dat het daar gebeurd is waar ze net vandaan komen, jouw huis.
Natuurlijk, maar om meteen ons te beschuldigen in plaats van te vragen is niet zo netjes.
Daarnaast komen ze veel in contact met dieren, ook elders dan hier, bij hun opa en oma op de manege, bij vrienden die dieren hebben enz.

quote:
Je hebt gewoon het inlevingsvermogen van een baksteen.

Je laat je vriend een keer bellen/mailen met het verzoek alle communicatie over de kinderen tussen hun te houden, zodat jij er niet zoveel 'last' van hebt en het probleem is opgelost.
Contact is ook alleen tussen hun, zoals ik al 4x ondertussen heb geschreven....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 15:42:23 #105
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700139
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, je vindt dat ze ziekt. Dus je verdenkt haar van onoprechtheid. Ze begint over die dingen om haar ex en/of jou opzettelijk dwars te zitten.
Sinds ze klaagt over rookgeur en dat bleef doen terwijl wij al een maand gestopt waren met roken en zelfs nooit binnen hebben gerookt geloof ik haar niet meer op haar woord nee.

En dit is allemaal ook erger geworden sinds de oudste heeft aangegeven dat hij bij ons wil komen wonen en gevraagd heeft wanneer dat dat mag.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:44:06 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150700230
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Sinds ze klaagt over rookgeur en dat bleef doen terwijl wij al een maand gestopt waren met roken en zelfs nooit binnen hebben gerookt geloof ik haar niet meer op haar woord nee.

En dit is allemaal ook erger geworden sinds de oudste heeft aangegeven dat hij bij ons wil komen wonen en gevraagd heeft wanneer dat dat mag.
En je vindt het nog steeds vreemd gedrag van haar?
pi_150700250
Dat van dat roken is ook best onfris en het is ook een beetje raar dat je jezelf naakt laat zien aan andermans kinderen. Ook al is het jouw huis, het is niet echt super 'normaal' ofzo. Bij je eigen kinderen is dat weer anders, vind ik. Maar stiefkinderen..
  maandag 16 maart 2015 @ 15:45:36 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700289
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je vindt het nog steeds vreemd gedrag van haar?
Ja, gezien ik het niet rechtvaardig vind om zo moeilijk te doen tegenover ons omdat haar zoon blijkbaar het bij ons prettiger vind.
Zowel tegenover haar zoon als tegenover ons niet.
pi_150700379
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar om meteen ons te beschuldigen in plaats van te vragen is niet zo netjes.
Daarnaast komen ze veel in contact met dieren, ook elders dan hier, bij hun opa en oma op de manege, bij vrienden die dieren hebben enz.
Dan zeg je dat? Of laat je je vriend dat zeggen? Het blijft natuurlijk 'interessant' als jullie er op duiken als een dolle hond. Als hij gewoon zegt 'goh vervelend zeg, misschien van de paarden / opa / oma, ik zal er hier ook even een kammetje doorhalen, bedankt voor doorgeven' is de lol er snel vanaf.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:47:49 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700383
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Nammie het volgende:
Dat van dat roken is ook best onfris en het is ook een beetje raar dat je jezelf naakt laat zien aan andermans kinderen. Ook al is het jouw huis, het is niet echt super 'normaal' ofzo. Bij je eigen kinderen is dat weer anders, vind ik. Maar stiefkinderen..
We rookte buiten en zijn gestopt! De kinderen kwamen niet in contact met ons rookgedrag.
En ik laat me niet naakt zien, ik kleed me om en de deur gaat open omdat ik de deur niet op slot had gedraaid, wat overigens ook niet kan gezien er geen slot op zit dus ik kleed me tegenwoordig om in de badkamer waar wel een slot zit als hun hier zijn.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2015 @ 15:48:36 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150700415
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja,
Inlevingsvermogen van een baksteen.

Geen enkele moeder vindt het leuk om te horen dat haar kind liever ergens anders wil wonen.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:49:47 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700458
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan zeg je dat? Of laat je je vriend dat zeggen? Het blijft natuurlijk 'interessant' als jullie er op duiken als een dolle hond. Als hij gewoon zegt 'goh vervelend zeg, misschien van de paarden / opa / oma, ik zal er hier ook even een kammetje doorhalen, bedankt voor doorgeven' is de lol er snel vanaf.
Dat doen we ook alleen dan wordt ze boos want er is geen mogelijkheid dat het van de manege af komt.
Dat is dus het probleem, ze is altijd boos, behalve dus toen met de bemiddelaar, daarna was ze wel boos gezien ze geen gelijk kreeg maar het gesprek zelf ging wel redelijk goed.
Dus ik denk dat dat toch de beste optie is.
pi_150700463
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

We rookte buiten en zijn gestopt! De kinderen kwamen niet in contact met ons rookgedrag.
En ik laat me niet naakt zien, ik kleed me om en de deur gaat open omdat ik de deur niet op slot had gedraaid, wat overigens ook niet kan gezien er geen slot op zit dus ik kleed me tegenwoordig om in de badkamer waar wel een slot zit als hun hier zijn.
O oke. Alsnog onfris natuurlijk, maar als jullie zijn gestopt is het wel vreemd. Maar ik weet hoe sterk een rooklucht kan zijn, dat ruik je twee dagen later nog. Best vies. Hoe bedoel je de deur gaat open? Ik vind het in ieder geval vanzelfsprekend dat je jezelf niet naakt laat zien aan andermans kinderen. Hoewel het voor jou misschien wel normaal is, snap ik dat zij er moeite mee kan hebben.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:50:42 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700485
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen van een baksteen.

Geen enkele moeder vindt het leuk om te horen dat haar kind liever ergens anders wil wonen.
Ik begrijp dat ze dat niet leuk vind, maar is dat dan onze schuld?
Moeten we voortaan stoppen met de jongens positieve aandacht geven omdat ze het hier dan misschien wel fijner zouden vinden?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:50:52 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150700495
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, gezien ik het niet rechtvaardig vind om zo moeilijk te doen tegenover ons omdat haar zoon blijkbaar het bij ons prettiger vind.
Zowel tegenover haar zoon als tegenover ons niet.
In alle eerlijkheid vind ik dit een tamelijk vreemde reactie.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:52:29 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700547
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

O oke. Alsnog onfris natuurlijk, maar als jullie zijn gestopt is het wel vreemd. Maar ik weet hoe sterk een rooklucht kan zijn, dat ruik je twee dagen later nog. Best vies. Hoe bedoel je de deur gaat open? Ik vind het in ieder geval vanzelfsprekend dat je jezelf niet naakt laat zien aan andermans kinderen. Hoewel het voor jou misschien wel normaal is, snap ik dat zij er moeite mee kan hebben.
De deur gaat open omdat een van onze kinderen de deur open maakt om iets te vragen.
en we zijn ondertussen al langer dan een maand gestopt met roken. kleding en dergelijke is al minstens een keer gewassen.
pi_150700575
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Ach meneer heeft gewoon teveel hormonen, en bij de eerste de beste snol loopt hij zijn lul weer achterna.
Vandaar dat TS en haar vriend een aantal jaar samen zijn en samenwonen? Niet iedereen is hetzelfde als jij. Jij loopt blijkbaar vaker je lul achterna dan de vriend van TS.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:53:56 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150700597
Goede tijd om je kinderen aan te leren dat ze moeten kloppen voor ze een deur opengooien.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:54:34 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700618
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid vind ik dit een tamelijk vreemde reactie.
Dus omdat haar zoon het prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor haar moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij haarzelf en niet bij ons.
En in plaats van het dus op ons af te reageren zou ze ook eens bij haarzelf na kunnen gaan wat ze zelf kan veranderen zodat de jongens bij haar willen blijven wonen.

Die energie lijkt me dan beter besteed.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2015 @ 15:55:11 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150700642
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ze dat niet leuk vind, maar is dat dan onze schuld?
Zeggen we dat? Het is alleen wel verklaarbaar allemaal dus. Maar jij vindt het maar raar.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:56:03 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700681
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:53 schreef Copycat het volgende:
Goede tijd om je kinderen aan te leren dat ze moeten kloppen voor ze een deur opengooien.
Dat is wel een optie inderdaad. :P

Ik moet toegeven dat ik daar zelf nooit veel aandacht aan heb besteed gezien het voorheen mijzelf en mijn twee dochters waren, deuren gingen zelfs zelden dicht en al helemaal niet op slot. ;)

Maar nooit te laat om daar mee te beginnen.
pi_150700712
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus omdat haar zoon en prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor haar moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij haarzelf en niet bij ons.
En in plaats van het dus op ons af te reageren zou ze ook eens bij haarzelf na kunnen gaan wat ze zelf kan veranderen zodat de jongens bij haar willen blijven wonen.

Wat een gedoe. Als de kinderen vaker bij haar zijn dan bij jullie (en dat lijkt mij het geval?), dan denk ik dat het best logisch is dat hij het leuker vindt bij jullie. Want ik neem aan dat jullie sowieso leuke dingen ondernemen met de kinderen.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:58:18 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150700772
quote:

[..]

Dus omdat haar zoon en prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?

Het doet er helmaal niet toe of jij het gerechtvaardigd vindt of niet. Kennelijk reageert zij zo en als dat speelt dat een van haar zoons niet meer bij haar wil wonen, dan kan ik me dat ook nog wel voorstellen.

Maar jij wil daar gewoon geen last van hebben. Dus verwijt je haar dat zij er slecht mee omgaat en jullie ermee lastig valt. Alleen los jij daar dus helemaal niks mee op. Eigenlijk zie ik alleen een snakelady die een potje verontwaardigd doet over de ex van haar vriend.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:58:57 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700799
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat een gedoe. Als de kinderen vaker bij haar zijn dan bij jullie (en dat lijkt mij het geval?), dan denk ik dat het best logisch is dat hij het leuker vindt bij jullie. Want ik neem aan dat jullie sowieso leuke dingen ondernemen met de kinderen.
Voorheen ( voor ik hier woonde) was het een week hier en een week bij hun moeder, alleen heeft mijn vriend een ongeluk op het werk gehad waardoor hij tijdelijk niet in die hoeveelheid kon zorgen voor zijn kinderen.
Na die periode wilde zowel de kinderen als vader dat weer terugdraaien, dus dat het weer 50/50 is maar dat wil de moeder niet.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:59:19 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150700820
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Lienekien het volgende:

Het doet er helmaal niet toe of jij het gerechtvaardigd vindt of niet. Kennelijk reageert zij zo en als dat speelt dat een van haar zoons niet meer bij haar wil wonen, dan kan ik me dat ook nog wel voorstellen.

Maar jij wil daar gewoon geen last van hebben. Dus verwijt je haar dat zij er slecht mee omgaat en jullie ermee lastig valt. Alleen los jij daar dus helemaal niks mee op. Eigenlijk zie ik alleen een snakelady die een potje verontwaardigd doet over de ex van haar vriend.
Amen.
Een beetje meer inlevingsvermogen in de moeder van die twee jochies zou je sieren.
pi_150700839
UHmzz rond die leeftijd ging ik ook gewoon met pa onder de douche na het voetballen etc..
Wat een gezeik man.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:00:30 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700868
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik wil daar in mijn gezin geen last van hebben, gezien dit niet mijn probleem is en ze het wel iedere keer een probleem van ons maakt.
Zou ze een normaal gesprek aan gaan zou ik haar zelfs helpen om het op te lossen, maar gezien ze alleen maar kan aanvallen heb ik daar geen behoefte aan en ik bemoei mij er sowieso niet mee.
Maar het geduld van mijn vriend is nu onderhand ook wel op een dieptepunt beland.

En het gekke is dat ze haar zoons zo alleen nog maar meer van haar afduwt, het heeft voor haar ook een averechts effect.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:00:35 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150700873
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:
UHmzz rond die leeftijd ging ik ook gewoon met pa onder de douche na het voetballen etc..
Wat een gezeik man.
Ook met je stiefma?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:01:21 #129
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_150700905
Zolang je weet dat de klachten ongegrond zijn zul je toch echt het maar moeten negeren en medelijden moeten hebben dat ze zoveel negativiteit moet ronddragen.

Haar gedrag kun je toch op geen enkele manier veranderen, dus zolang er nog contact moet zijn heb je helaas haar slechte houding erbij te slikken.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_150700931
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik wil daar in mijn gezin geen last van hebben, gezien dit niet mijn probleem is en ze het wel iedere keer een probleem van ons maakt.
En het gekke is dat ze haar zoons zo alleen nog maar meer van haar afduwt, het heeft voor haar ook een averechts effect.
Mjah die mannetjes zijn nog te jong om daar zelf goed een afweging in te maken natuurlijk, wellicht kan/mag er bij jullie wat meer, en dan is het al snel daar 'leuker' dan bij mama. Wekt wellicht alleen maar extra irritatie op bij die moeder.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:02:13 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150700947
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook met je stiefma?
Ik heb mijn stiefvader meerder malen naakt gezien, en niet eens een trauma aan overgehouden. :')
pi_150700971
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook met je stiefma?
Ohwja, och zo te horen hebben die kinders er geen probs mee
  maandag 16 maart 2015 @ 16:03:08 #133
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_150700985
Ken je het spreekwoord 'het ene oor in, het andere uit'? Of met Frozen te spreken: 'laat het los'. ;)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 16 maart 2015 @ 16:03:45 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150701013
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef snakelady het volgende:

Ik heb mijn stiefvader meerder malen naakt gezien, en niet eens een trauma aan overgehouden. :')
Good for you. Maar skip die arrogantie tegenover hun moeder.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:03:46 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150701015
quote:

[..]

Zou ze een normaal gesprek aan gaan zou ik haar zelfs helpen om het op te lossen, maar gezien ze alleen maar kan aanvallen heb ik daar geen behoefte aan en ik bemoei mij er sowieso niet mee.
Maar het geduld van mijn vriend is nu onderhand ook wel op een dieptepunt beland.

Dan moet je er vooral een probleem van maken en er een topic over openen.

Ik zie echt niet hoe je dit oplossingsgericht aan het benaderen bent. Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:04:40 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701059
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef TallMan het volgende:
Zolang je weet dat de klachten ongegrond zijn zul je toch echt het maar moeten negeren en medelijden moeten hebben dat ze zoveel negativiteit moet ronddragen.

Haar gedrag kun je toch op geen enkele manier veranderen, dus zolang er nog contact moet zijn heb je helaas haar slechte houding erbij te slikken.
Dat is waar.
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah die mannetjes zijn nog te jong om daar zelf goed een afweging in te maken natuurlijk, wellicht kan/mag er bij jullie wat meer, en dan is het al snel daar 'leuker' dan bij mama. Wekt wellicht alleen maar extra irritatie op bij die moeder.
Natuurlijk doen wij leuke dingen met ze als ze hier zijn, je ziet ze maar een korte periode dus daar wil je dan ook ten volste gebruik van maken.
Maar dat doet mijn ex ook met onze dochters, toch heb ik ze nooit gehoord dat ze bij hun vader willen gaan wonen.
Alleen de oudste als ze eens boos is op mij omdat ze iets niet mag, maar dat neem ik maar met een korreltje zout. :P
  maandag 16 maart 2015 @ 16:05:08 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150701079
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:

Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
Misschien kan aan het rijtje in deze OP 'exen' worden toegevoegd: KLB / Negativiteit?
  maandag 16 maart 2015 @ 16:06:56 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701148
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ken je het spreekwoord 'het ene oor in, het andere uit'? Of met Frozen te spreken: 'laat het los'. ;)
Hahaha, misschien maak ik me er ook te druk over, alleen zie ik dat het ook mijn vriend dwars zit natuurlijk, en dat raakt mij dan ook weer.
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Good for you. Maar skip die arrogantie tegenover hun moeder.
Zodra zei die arrogantie tegenover mij skipt.
quote:

[..]

Ik zie echt niet hoe je dit oplossingsgericht aan het benaderen bent. Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
Ik heb anders bruikbare tips gekregen, dus ik ben blij dat ik het hier heb geopend. ;)
pi_150701149
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is waar.

[..]

Natuurlijk doen wij leuke dingen met ze als ze hier zijn, je ziet ze maar een korte periode dus daar wil je dan ook ten volste gebruik van maken.
Maar dat doet mijn ex ook met onze dochters, toch heb ik ze nooit gehoord dat ze bij hun vader willen gaan wonen.
Alleen de oudste als ze eens boos is op mij omdat ze iets niet mag, maar dat neem ik maar met een korreltje zout. :P
Misschien moet je dit dan ook maar met korreltje zout nemen. Heb het idee dat als jouw kinderen zoiets roepen dat onder de noemer 'ach, boos, hormonen' gaat, en als zíjn kinderen roepen dat ze liever bij jullie wonen is het 'OMG ZIE JE WEL'.

Want er zijn dus uit 2 huwelijken kinderen bij elkaar gegooid, geemigreerd, nieuwe partner, stiefvader/moeder/broertjes/zusjes, maar álles is leuk. Ze wonen állemaal liever bij jullie, vonden emigreren dírect een prima idee, etc. etc. etc. Tjah...
  maandag 16 maart 2015 @ 16:07:00 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150701153
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien kan aan het rijtje in deze OP 'exen' worden toegevoegd: KLB / Negativiteit?
Ik sta paf.
pi_150701182
quote:

[..]

Nogmaals, post #4, maar toen was het weer 'oh daar heb je hem weer...'. Ieder topic verloopt zo, geen idee of dat nou vooral aan TS ligt of aan de mensen die hier reageren, maar het loopt zelden uit op iets constructiefs.
pi_150701202
quote:

[..]

Dus omdat haar zoon het prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?

Dus omdat die ex bezorgd en betrokken is over/met haar kinderen en wellicht geen ster is in de communicatie daarover met jullie is het jou gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor jou moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij jezelf en niet bij haar.
En in plaats van het dus op haar af te reageren zou je ook eens bij jezelf na kunnen gaan wat je zelf kan veranderen zodat jij er minder last van hebt.

Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:08:17 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150701205
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef snakelady het volgende:

Zodra zei die arrogantie tegenover mij skipt.

Volwassen. Je zou er ook boven kunnen staan en haar mening over omgangsvormen respecteren ipv ridiculiseren.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:08:20 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701208
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sta paf.
Je hebt niet door dat dat topic gewoon een "gein" topic is, anders had het wel hier gestaan. :')
  maandag 16 maart 2015 @ 16:09:04 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150701238
Hahaha, garpje!
  maandag 16 maart 2015 @ 16:09:23 #146
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701247
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien moet je dit dan ook maar met korreltje zout nemen. Heb het idee dat als jouw kinderen zoiets roepen dat onder de noemer 'ach, boos, hormonen' gaat, en als zíjn kinderen roepen dat ze liever bij jullie wonen is het 'OMG ZIE JE WEL'.

Want er zijn dus uit 2 huwelijken kinderen bij elkaar gegooid, geemigreerd, nieuwe partner, stiefvader/moeder/broertjes/zusjes, maar álles is leuk. Ze wonen állemaal liever bij jullie, vonden emigreren dírect een prima idee, etc. etc. etc. Tjah...
De oudste is er best serieus in, die praat er ook vaak over, de jongste volgt gewoon zijn grote broer.
Maar ze mogen hier sowieso nog niet komen wonen, tot de oudste 12 jaar is. Dus daar is nog geen sprake van.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:10:03 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150701268
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus omdat die ex bezorgd en betrokken is over/met haar kinderen en wellicht geen ster is in de communicatie daarover met jullie is het jou gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor jou moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij jezelf en niet bij haar.
En in plaats van het dus op haar af te reageren zou je ook eens bij jezelf na kunnen gaan wat je zelf kan veranderen zodat jij er minder last van hebt.

ik heb geen contact met haar. :P
pi_150701273
quote:

[..]

ach kom nou, dat is helemaal niet gek. ze heeft het gevoel dat ze haar zoon kwijt aan het raken is, dan kun je van enige rationaliteit niet meer spreken denk ik zo.

daarnaast, als ik je topics zo lees, zit je vriend nu met ex 2.0. ik wens hem veel succes. ~:)
  maandag 16 maart 2015 @ 16:10:14 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150701274
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nogmaals, post #4, maar toen was het weer 'oh daar heb je hem weer...'. Ieder topic verloopt zo, geen idee of dat nou vooral aan TS ligt of aan de mensen die hier reageren, maar het loopt zelden uit op iets constructiefs.
Ik heb tot nu toe gelezen dat snakelady grotere borsten heeft dan de ex van haar vriend en dat zijn oudste zoon het bij zijn vader en snakelady leuker vindt dan bij zijn moeder.

Gelukkig heeft snakelady ook drie redenen tot grote tevredenheid.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:11:22 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150701320
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat dat topic gewoon een "gein" topic is, anders had het wel hier gestaan. :')
Ik kom inderdaad nooit in KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')