kunnen we dit topic eens niet over jouw persoonlijke vete naar mij toe laten gaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Even zodat het duidelijk is, is dit een topic waar je van je af wil schrijven, of mogen er ook suggesties komen? Aangezien het meestal begint met suggesties, en als die dan allemaal terzijde worden geschoven was 'het topic alleen om even van me af te schrijven'. Prima, maar dan hoeven mensen geen moeite te doen om oplossingen te bedenken, maar kan iedereen even zeggen 'Goh Snakelady, wat vervelend'.
Ik stel gewoon een normale vraag, en jij komt weer met een persoonlijke aanval, die al diverse malen debunked is. Zoek anders even op in hoeveel van je laatste 10 topics ik heb gereageerd bv. Denk dat dit de eerste is.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
kunnen we dit topic eens niet over jouw persoonlijke vete naar mij toe laten gaan?
Dank je!
egeren hebben we geprobeerd maar dan belt ze gewoon of blijft ze berichten sturen. Compleet afsluiten kan niet aangezien we toch bereikbaar moeten zijn mocht er iets met de jongens aan de hand zijn.
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoek een leuke vriend voor haar. Dan heeft ze wel wat beters te doen.
Dat is geen Deen, maar dat kan heel goed. Ze is jaloers, uit op wraak of een psychiatrisch patiënt.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.
Niet? Maar ze woont toch met haar vriend samen in denemarken, waar hij al de hele tijd woonde toen zij nog hier in NL woonde?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is geen Deen, maar dat kan heel goed. Ze is jaloers, uit op wraak of een psychiatrisch patiënt.
Dan kan hij toch nog steeds uit IJsland komen?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet? Maar ze woont toch met haar vriend samen in denemarken, waar hij al de hele tijd woonde toen zij nog hier in NL woonde?
die heeft ze, tenminste ik neem aan dat ze die wel leuk vind.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoek een leuke vriend voor haar. Dan heeft ze wel wat beters te doen.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan hij toch nog steeds uit IJsland komen?
ik ontken niet dat ze mij naakt hebben gezien, ze hebben mij naakt gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:25 schreef Kreator het volgende:
Uit de OP lijkt het wel alsof je overal een excuus voor hebt. Misschien komen sommige dingen wel door zaken bij jou in huis. Misschien hebben ze je wel naakt gezien.
Waarom gelijk alles ontkennen?
dat wil ze helaas niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef blondetrien het volgende:
Heeft je vriend al eens GOED met haar gepraat hierover? Over hoe het op hem overkomt?
Dan zorg je dat het de volgende keer niet meer gebeurd.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ontken niet dat ze mij naakt hebben gezien, ze hebben mij naakt gezien.
alleen zie ik daar geen probleem in.
Maar het zijn niet jouw kinderen... Ik zou me daar ook niet prettig bij voelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ontken niet dat ze mij naakt hebben gezien, ze hebben mij naakt gezien.
alleen zie ik daar geen probleem in.
dat is denk ik de enige optie, wat opzich wel jammer is natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Gewoon niet opnemen als ze belt? Contact kan prima alleen via mail of app.
En negeer alles wat niet zakelijk over de kinderen gaat.
Die is onder de gordel, adonis.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar het zijn niet jouw kinderen... Ik zou me daar ook niet prettig bij voelen.
waarom niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar het zijn niet jouw kinderen... Ik zou me daar ook niet prettig bij voelen.
Lijkt me met een zooi stiefjes in the house niet zo gek dat je daar wat meer op let dan bij je 'eigen' kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
In sommige gezinnen is het normaal dat men elkaar naakt ziet, in andere gezinnen niet. Als het bij hun niet zo is kun je je misschien als de kinderen er zijn toch beter aanpassen en even die badkamerdeur op slot doen.
Wat is jammer?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat is denk ik de enige optie, wat opzich wel jammer is natuurlijk.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef Kingstown het volgende:
Vervelend Snakelady. Ik leef met je mee.
Onbegrijpelijk dat jou steeds dit soort dingen moeten overkomen. Sterkte.
ik zit op mobiel dus moet een voor een quoten.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat vindt je van de adviezen tot nu toe?
Bv om maar niet in te gaan op de ditjes en datjes? Alleen ingaan op de echt belangrijke zaken?
Nee, en ik ben zelfs niet zijn eerste relatie na zijn scheiding.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nogmaals, heb jij die relatie kapot gemaakt.
dat daar zo moet, ik ga liever vriendschappelijk met elkaar om.quote:
Dan ben je ook niet de laatste.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, en ik ben zelfs niet zijn eerste relatie na zijn scheiding.
Ik denk dat hij me naakt heeft gezien met omkleden, dan wil de deur wel eens opengaan door mijn dochters of dat ze zelf de deur open maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
In sommige gezinnen is het normaal dat men elkaar naakt ziet, in andere gezinnen niet. Als het bij hun niet zo is kun je je misschien als de kinderen er zijn toch beter aanpassen en even die badkamerdeur op slot doen.
mijn kinderen zien de vriendin van hun vader ook wel eens naakt, ik heb daar nooit een probleem in gezien eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je je dit moet afvragen, dan snap ik wel waarom er problemen zijn met 'de ex'.
Tegeltjeswijsheden heurquote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet de laatste.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me naakt heeft gezien met omkleden, dan wil de deur wel eens opengaan door mijn dochters of dat ze zelf de deur open maken.
zelf zitten ze er niet mee geloof ik maar ik vind het zo'n vreemd iets dat moeders er wel mee zit.
Je bent dus eigenlijk niet op zoek naar advies.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn kinderen zien de vriendin van hun vader ook wel eens naakt, ik heb daar nooit een probleem in gezien eigenlijk.
jawel, en ik zal er ook rekening mee houden maar dan mag ik het toch nog wel vreemd vinden?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je bent dus eigenlijk niet op zoek naar advies.
er is een keer een gesprek geweest en dat moest met een bemiddelaar omdat er anders niet te praten valt.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Wil niet lullig doen, maar enige optie is toch met de ex gaan praten, anders valt er weinig aan te doen, je had al een soortgelijke topic geopend toch?
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Wil niet lullig doen, maar enige optie is toch met de ex gaan praten, anders valt er weinig aan te doen, je had al een soortgelijke topic geopend toch?
Zie hier de reden voor post #4. Maar dat wordt uiteraard door TS niet beantwoord, want het moet zo lang mogelijk reacties trekken.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je bent dus eigenlijk niet op zoek naar advies.
ik waardeer alle reacties en ik doe zeker wel wat met de bruikbare tips.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Zie hier de reden voor post #4. Maar dat wordt uiteraard door TS niet beantwoord, want het moet zo lang mogelijk reacties trekken.
Dat jij het vreemd vindt, wil toch niet zeggen dat je er dan maar meteen issues van moet maken met die ex? Jij hebt je gewoon aan te passen aan wat de moeder (en vader) van die kinderen wil.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
jawel, en ik zal er ook rekening mee houden maar dan mag ik het toch nog wel vreemd vinden?
TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.
ik maak er geen issue van maar ik ben niet gewend de deur op slot te doen met omkleden, dat heb ik namelijk nog nooit in mijn leven hoeven doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat jij het vreemd vindt, wil toch niet zeggen dat je er dan maar meteen issues van moet maken met die ex? Jij hebt je gewoon aan te passen aan wat de moeder (en vader) van die kinderen wil.
Je bent hun moeder niet.
ze is zelf ook niet Deens dus net zo goed allochtoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.
Ik zou aangifte doen TS.
Maar je zit nu zelf ook een beetje te zeuren. Ik snap dat je je niet leven niet wezenlijk op z'n kop gaat gooien, maar is het nou echt zo erg even in de badkamer om te kleden of de slaapkamerdeur dicht te doen? Kan best dat jij dat nooit als vervelend hebt ervaren, maar als er een stel puberende stiefjes rondlopen heb je daar gewoon rekening mee te houden, en lijkt het me geen moeite even een beetje na te denken voor je die memmen in de open lucht gooit.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik maak er geen issue van maar ik ben niet gewend de deur op slot te doen met omkleden, dat heb ik namelijk nog nooit in mijn leven hoeven doen.
ik heb ook geen wens om hun moeder te zijn, die hebben ze al een.
maar als het goed is zal ik wel een rol in hun leven spelen.
ik pas me aan haar aan maar er zijn grenzen, zeker gezien dit ons huis is en hun vader er helemaal geen problemen mee heeft.
Jij kennelijk wel, anders open je er niet elke keer topics over. Dus. Je er óf niet druk over maken, óf aanpassen aan de wensen van de moeder van de kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
ik pas me aan haar aan maar er zijn grenzen, zeker gezien dit ons huis is en hun vader er helemaal geen problemen mee heeft.
Ach meneer heeft gewoon teveel hormonen, en bij de eerste de beste snol loopt hij zijn lul weer achterna.quote:
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.quote:
Mensen die daar nogal krampachtig in zijn en meteen seks ofzoiets met naakt gaan associëren hebben meestal zelf zieke gedachten.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me naakt heeft gezien met omkleden, dan wil de deur wel eens opengaan door mijn dochters of dat ze zelf de deur open maken.
zelf zitten ze er niet mee geloof ik maar ik vind het zo'n vreemd iets dat moeders er wel mee zit.
Nu lijkt het alsof ze zich naakt toont in de woonkamer door haar regenjas opeens uit te trekken waar ze niks onder aan heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.
Het zijn stiefzonen rond 10 jaar, dan weten ze echt wel wat 'tieten' zijn. Ik vind het ook niet zo'n moeite om deur gewoon dicht te doen tijdens omkleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ze zich naakt toont in de woonkamer door haar regenjas opeens uit te trekken waar ze niks onder aan heeft.
Dat doe ik nu dus ook, maar zo heeft ze iedere keer wel iets, tot hoever moeten wij ons aanpassen? In ons huis, met hun vader ( die toch ook nog wel iets over zijn eigen kinderen te zeggen heeft hoop ik?)quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je zit nu zelf ook een beetje te zeuren. Ik snap dat je je niet leven niet wezenlijk op z'n kop gaat gooien, maar is het nou echt zo erg even in de badkamer om te kleden of de slaapkamerdeur dicht te doen? Kan best dat jij dat nooit als vervelend hebt ervaren, maar als er een stel puberende stiefjes rondlopen heb je daar gewoon rekening mee te houden, en lijkt het me geen moeite even een beetje na te denken voor je die memmen in de open lucht gooit.
TS is wit dat overruled het allochtoon zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.
Ik zou aangifte doen TS.
Iedere keer? Dit is de eerste keer dat ik ene topic open over dit onderwerp.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij kennelijk wel, anders open je er niet elke keer topics over. Dus. Je er óf niet druk over maken, óf aanpassen aan de wensen van de moeder van de kinderen.
Mjah dat die kinderen het zelf ook doen is nog wel even wat anders dan het als stiefmoeder dan ook maar te doen natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook, maar zo heeft ze iedere keer wel iets, tot hoever moeten wij ons aanpassen? In ons huis, met hun vader ( die toch ook nog wel iets over zijn eigen kinderen te zeggen heeft hoop ik?)
Dadelijk besluit ze dat ze geen gluten meer wil eten en de jongens ook niet, terwijl er geen medische reden voor is moeten we dan allen ook stoppen met gluten eten?
Om maar even een voorbeeld te noemen.
En de jongens zelf hebben er dus helemaal geen problemen mee, die lopen zelf net zo handig naakt onder de douche vandaan naar de slaapkamer onder schaamte.
Niet de eerste keer over de ex van je vriend.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iedere keer? Dit is de eerste keer dat ik ene topic open over dit onderwerp.
Nou nou, ik loop niet de hele dag naakt rond te paraderen hoor, maar ik kleed me wel eens om en ik wil ook nog wel een douchen, en daarvoor moet ik toch ook echt even naakt zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.
Dat is mijn gedachte dus ook, die jongens zien er niks geks in, ik zie er niks geks in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen die daar nogal krampachtig in zijn en meteen seks ofzoiets met naakt gaan associëren hebben meestal zelf zieke gedachten.
Gewoon lekker laten en geen aandacht aan geven als je van jezelf weet dat je niks verkeerds doet, ze is je moeder toch niet.
Tweede topic over de ex van mijn vriend inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de eerste keer over de ex van je vriend.
Ik denk dat er niks anders op zit om dat toch weer met de bemiddelaar aan de tafel gaan zitten en zo een gesprek aan gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat die kinderen het zelf ook doen is nog wel even wat anders dan het als stiefmoeder dan ook maar te doen natuurlijkMaar het magische woord is natuurlijk 'overleg', en als dat niet meer mogelijk is dan wordt het erg lastig, en kan je inderdaad in situaties komen dat die moeder ineens besluit veganistisch te worden, en boos wordt als hij daar niet in meegaat.
Naar mijn weten heb ik er maar een.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt het toch gewoon negeren, waarom je je zo druk maken over de exen van je scandinavische vriendjes.
Het is meer een zaak voor hem, het is immers zijn ex en het zijn zijn kinderen.
Ik bemoei me er ook niet mee, de enige woordenwisseling die wij hebben is hoi en daag wanneer de kinderen gebracht of gehaald worden.quote:Ik zou me er in ieder geval niet mee bemoeien.
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte dus ook, die jongens zien er niks geks in, ik zie er niks geks in.
Klopt alleen heeft de ex de macht, jeugdzorg smult van dat soort dingen, beetje pech zie je die kids nooit meer.quote:
De puberteit begint vroeg in Denemarken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.
Denemarken heeft ook jeugdzorg?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Klopt alleen heeft de ex de macht, jeugdzorg smult van dat soort dingen, beetje pech zie je die kids nooit meer.
Zo gaat dat, als je met blote vrouwen wordt geconfronteerd. Dat doet die hormoontjes zo op hol slaan dat het allemaal in een stroomversnelling komt, Lientje.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De puberteit begint vroeg in Denemarken.
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De puberteit begint vroeg in Denemarken.
Ze zijn 10 en 7 jaar oud, nog geen puberjongens maar gewoon kinderen. De oudste vertoont nog geen pubergedrag.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.
Ja, jij zal het wel weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo gaat dat, als je met blote vrouwen wordt geconfronteerd. Dat doet die hormoontjes zo op hol slaan dat het allemaal in een stroomversnelling komt, Lientje.
Nou, laten we het hopen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zal best, die doen alles voor kinderen.
Ik weet alles, dat weet je toch ondertussen wel.quote:
Dat had ik dan even gemist. Anyhow, wat het gros hier al roept; kleine moeite. Wat dat betreft slaat Cc de spijker op z'n kop; als het geen indruk had gemaakt hadden ze het niet tegen hun moeder verteld.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 7 jaar oud, nog geen puberjongens maar gewoon kinderen. De oudste vertoont nog geen pubergedrag.
Had ik de indruk gekregen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelen dan had ik uit mezelf de deur wel al op slot gedaan.
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar en die van oma weer groter dan die van mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Laat vriendlief om de tafel gaan zitten met zijn ex, hou je daar verder afzijdig van. En blijkbaar vonden die jongens jouw naaktheid confronterend, anders hadden ze er niets over gezegd tegen hun moeder. Houd daar rekening mee.
Ex is gewoon jaloers dat je grotere borsten hebt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar.
Het was een onschuldige vraag van een kind, niks meer en niks minder.
Hij is 7, ik mag hopen dat hij in borsten, groot of klein, niks seksueels ziet.
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar.
Ik zou als ik jong was ook schrikken van een paar schnitzels als ik appels gewend ben.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar en die van oma weer groter dan die van mij.
Wat heeft dit met feminisme te maken?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.
Geen idee, weet wel dat daar geen foto staat van mijn naakte lijf.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten die kinderen niet gewoon hier in Userfoto's te neuzen?
Oh nou, dan stop ik wel met zoekenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat daar geen foto staat van mijn naakte lijf.
Dit lijkt niet door te dringen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.
Ik doe de deur op slot! Wat dringt er niet tot mij door?quote:
Er is nooit in dit huis gerookt!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik zou het zelf ook heel vervelend vinden als mijn kinderen naar rook stinken. En ook al ben je gestopt. Geloof me, die rook hangt nog jaren rond in je huis. Dus ja die kinderen zullen naar rook stinken
Het kwam op mij over alsof jij vindt dat jouw naakte lichaam maar gewoon geaccepteerd moet worden, dat chargeerde ik even.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef snakelady het volgende:
Wat heeft dit met feminisme te maken?
En nou, ik wist niet dat mijn naakte lijf zo confronterend is...
Maar zoals ik op de eerste pagina al schreef, de deur gaat gewoon op slot hoor, en dat hele naaktgedoe was niet eens het grootste euvel,
Zoals ook al gezegd, dat jij iets normaal vindt betekent nog niet dat de rest zich aan jou moet aanpassen. Deur gewoon op slot, klaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef snakelady het volgende:
Maar zoals ik op de eerste pagina al schreef, de deur gaat gewoon op slot hoor, en dat hele naaktgedoe was niet eens het grootste euvel,
Het grootste euvel was dat je het vervelend vond dat ze een mailtje stuurt of belt, als ze denkt dat er wat er met haar kinderen aan de hand is.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Wij weten echt niet meer wat we moeten doen, iedere keer als de jongen hier zijn geweest verwachten we weer een mail of een telefoontje met een klacht van haar kant uit.
Ik heb ook geen contact met haar, verders dan goedendag zeggen tenminste.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof jij vindt dat jouw naakte lichaam maar gewoon geaccepteerd moet worden, dat chargeerde ik even.
Maar buiten je borsten: laat je vriend met zijn ex-vrouw om de tafel gaan, hun gezamenlijke pakkie-an, maak daar niet jouw probleem van. Als nieuwe vriendin van heb je blijkbaar toch al wat streepjes achter.
Natuurlijk, maar om meteen ons te beschuldigen in plaats van te vragen is niet zo netjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Het grootste euvel was dat je het vervelend vond dat ze een mailtje stuurt of belt, als ze denkt dat er wat er met haar kinderen aan de hand is.
Het is toch normaal om te bellen/mailen als je denkt dat je kinderen luizen of vlooienbeten hebben? Dan wil je de oorzaak weten en de meest logische verklaring is dan dat het daar gebeurd is waar ze net vandaan komen, jouw huis.
Contact is ook alleen tussen hun, zoals ik al 4x ondertussen heb geschreven....quote:Je hebt gewoon het inlevingsvermogen van een baksteen.
Je laat je vriend een keer bellen/mailen met het verzoek alle communicatie over de kinderen tussen hun te houden, zodat jij er niet zoveel 'last' van hebt en het probleem is opgelost.
Sinds ze klaagt over rookgeur en dat bleef doen terwijl wij al een maand gestopt waren met roken en zelfs nooit binnen hebben gerookt geloof ik haar niet meer op haar woord nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, je vindt dat ze ziekt. Dus je verdenkt haar van onoprechtheid. Ze begint over die dingen om haar ex en/of jou opzettelijk dwars te zitten.
En je vindt het nog steeds vreemd gedrag van haar?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sinds ze klaagt over rookgeur en dat bleef doen terwijl wij al een maand gestopt waren met roken en zelfs nooit binnen hebben gerookt geloof ik haar niet meer op haar woord nee.
En dit is allemaal ook erger geworden sinds de oudste heeft aangegeven dat hij bij ons wil komen wonen en gevraagd heeft wanneer dat dat mag.
Ja, gezien ik het niet rechtvaardig vind om zo moeilijk te doen tegenover ons omdat haar zoon blijkbaar het bij ons prettiger vind.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je vindt het nog steeds vreemd gedrag van haar?
Dan zeg je dat? Of laat je je vriend dat zeggen? Het blijft natuurlijk 'interessant' als jullie er op duiken als een dolle hond. Als hij gewoon zegt 'goh vervelend zeg, misschien van de paarden / opa / oma, ik zal er hier ook even een kammetje doorhalen, bedankt voor doorgeven' is de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar om meteen ons te beschuldigen in plaats van te vragen is niet zo netjes.
Daarnaast komen ze veel in contact met dieren, ook elders dan hier, bij hun opa en oma op de manege, bij vrienden die dieren hebben enz.
We rookte buiten en zijn gestopt! De kinderen kwamen niet in contact met ons rookgedrag.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Nammie het volgende:
Dat van dat roken is ook best onfris en het is ook een beetje raar dat je jezelf naakt laat zien aan andermans kinderen. Ook al is het jouw huis, het is niet echt super 'normaal' ofzo. Bij je eigen kinderen is dat weer anders, vind ik. Maar stiefkinderen..
Inlevingsvermogen van een baksteen.quote:
Dat doen we ook alleen dan wordt ze boos want er is geen mogelijkheid dat het van de manege af komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat? Of laat je je vriend dat zeggen? Het blijft natuurlijk 'interessant' als jullie er op duiken als een dolle hond. Als hij gewoon zegt 'goh vervelend zeg, misschien van de paarden / opa / oma, ik zal er hier ook even een kammetje doorhalen, bedankt voor doorgeven' is de lol er snel vanaf.
O oke. Alsnog onfris natuurlijk, maar als jullie zijn gestopt is het wel vreemd. Maar ik weet hoe sterk een rooklucht kan zijn, dat ruik je twee dagen later nog. Best vies. Hoe bedoel je de deur gaat open? Ik vind het in ieder geval vanzelfsprekend dat je jezelf niet naakt laat zien aan andermans kinderen. Hoewel het voor jou misschien wel normaal is, snap ik dat zij er moeite mee kan hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
We rookte buiten en zijn gestopt! De kinderen kwamen niet in contact met ons rookgedrag.
En ik laat me niet naakt zien, ik kleed me om en de deur gaat open omdat ik de deur niet op slot had gedraaid, wat overigens ook niet kan gezien er geen slot op zit dus ik kleed me tegenwoordig om in de badkamer waar wel een slot zit als hun hier zijn.
Ik begrijp dat ze dat niet leuk vind, maar is dat dan onze schuld?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen van een baksteen.
Geen enkele moeder vindt het leuk om te horen dat haar kind liever ergens anders wil wonen.
In alle eerlijkheid vind ik dit een tamelijk vreemde reactie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, gezien ik het niet rechtvaardig vind om zo moeilijk te doen tegenover ons omdat haar zoon blijkbaar het bij ons prettiger vind.
Zowel tegenover haar zoon als tegenover ons niet.
De deur gaat open omdat een van onze kinderen de deur open maakt om iets te vragen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
O oke. Alsnog onfris natuurlijk, maar als jullie zijn gestopt is het wel vreemd. Maar ik weet hoe sterk een rooklucht kan zijn, dat ruik je twee dagen later nog. Best vies. Hoe bedoel je de deur gaat open? Ik vind het in ieder geval vanzelfsprekend dat je jezelf niet naakt laat zien aan andermans kinderen. Hoewel het voor jou misschien wel normaal is, snap ik dat zij er moeite mee kan hebben.
Vandaar dat TS en haar vriend een aantal jaar samen zijn en samenwonen? Niet iedereen is hetzelfde als jij. Jij loopt blijkbaar vaker je lul achterna dan de vriend van TS.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ach meneer heeft gewoon teveel hormonen, en bij de eerste de beste snol loopt hij zijn lul weer achterna.
Dus omdat haar zoon het prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid vind ik dit een tamelijk vreemde reactie.
Zeggen we dat? Het is alleen wel verklaarbaar allemaal dus. Maar jij vindt het maar raar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze dat niet leuk vind, maar is dat dan onze schuld?
Dat is wel een optie inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:53 schreef Copycat het volgende:
Goede tijd om je kinderen aan te leren dat ze moeten kloppen voor ze een deur opengooien.
Wat een gedoe. Als de kinderen vaker bij haar zijn dan bij jullie (en dat lijkt mij het geval?), dan denk ik dat het best logisch is dat hij het leuker vindt bij jullie. Want ik neem aan dat jullie sowieso leuke dingen ondernemen met de kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat haar zoon en prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor haar moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij haarzelf en niet bij ons.
En in plaats van het dus op ons af te reageren zou ze ook eens bij haarzelf na kunnen gaan wat ze zelf kan veranderen zodat de jongens bij haar willen blijven wonen.
Die energie lijkt me dan beter besteed.
Het doet er helmaal niet toe of jij het gerechtvaardigd vindt of niet. Kennelijk reageert zij zo en als dat speelt dat een van haar zoons niet meer bij haar wil wonen, dan kan ik me dat ook nog wel voorstellen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat haar zoon en prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor haar moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij haarzelf en niet bij ons.
En in plaats van het dus op ons af te reageren zou ze ook eens bij haarzelf na kunnen gaan wat ze zelf kan veranderen zodat de jongens bij haar willen blijven wonen.
Voorheen ( voor ik hier woonde) was het een week hier en een week bij hun moeder, alleen heeft mijn vriend een ongeluk op het werk gehad waardoor hij tijdelijk niet in die hoeveelheid kon zorgen voor zijn kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Als de kinderen vaker bij haar zijn dan bij jullie (en dat lijkt mij het geval?), dan denk ik dat het best logisch is dat hij het leuker vindt bij jullie. Want ik neem aan dat jullie sowieso leuke dingen ondernemen met de kinderen.
Amen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Het doet er helmaal niet toe of jij het gerechtvaardigd vindt of niet. Kennelijk reageert zij zo en als dat speelt dat een van haar zoons niet meer bij haar wil wonen, dan kan ik me dat ook nog wel voorstellen.
Maar jij wil daar gewoon geen last van hebben. Dus verwijt je haar dat zij er slecht mee omgaat en jullie ermee lastig valt. Alleen los jij daar dus helemaal niks mee op. Eigenlijk zie ik alleen een snakelady die een potje verontwaardigd doet over de ex van haar vriend.
Nee inderdaad, ik wil daar in mijn gezin geen last van hebben, gezien dit niet mijn probleem is en ze het wel iedere keer een probleem van ons maakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het doet er helmaal niet toe of jij het gerechtvaardigd vindt of niet. Kennelijk reageert zij zo en als dat speelt dat een van haar zoons niet meer bij haar wil wonen, dan kan ik me dat ook nog wel voorstellen.
Maar jij wil daar gewoon geen last van hebben. Dus verwijt je haar dat zij er slecht mee omgaat en jullie ermee lastig valt. Alleen los jij daar dus helemaal niks mee op. Eigenlijk zie ik alleen een snakelady die een potje verontwaardigd doet over de ex van haar vriend.
Ook met je stiefma?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:
UHmzz rond die leeftijd ging ik ook gewoon met pa onder de douche na het voetballen etc..
Wat een gezeik man.
Mjah die mannetjes zijn nog te jong om daar zelf goed een afweging in te maken natuurlijk, wellicht kan/mag er bij jullie wat meer, en dan is het al snel daar 'leuker' dan bij mama. Wekt wellicht alleen maar extra irritatie op bij die moeder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik wil daar in mijn gezin geen last van hebben, gezien dit niet mijn probleem is en ze het wel iedere keer een probleem van ons maakt.
En het gekke is dat ze haar zoons zo alleen nog maar meer van haar afduwt, het heeft voor haar ook een averechts effect.
Ik heb mijn stiefvader meerder malen naakt gezien, en niet eens een trauma aan overgehouden.quote:
Good for you. Maar skip die arrogantie tegenover hun moeder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn stiefvader meerder malen naakt gezien, en niet eens een trauma aan overgehouden.
Dan moet je er vooral een probleem van maken en er een topic over openen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik wil daar in mijn gezin geen last van hebben, gezien dit niet mijn probleem is en ze het wel iedere keer een probleem van ons maakt.
Zou ze een normaal gesprek aan gaan zou ik haar zelfs helpen om het op te lossen, maar gezien ze alleen maar kan aanvallen heb ik daar geen behoefte aan en ik bemoei mij er sowieso niet mee.
Maar het geduld van mijn vriend is nu onderhand ook wel op een dieptepunt beland.
En het gekke is dat ze haar zoons zo alleen nog maar meer van haar afduwt, het heeft voor haar ook een averechts effect.
Dat is waar.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef TallMan het volgende:
Zolang je weet dat de klachten ongegrond zijn zul je toch echt het maar moeten negeren en medelijden moeten hebben dat ze zoveel negativiteit moet ronddragen.
Haar gedrag kun je toch op geen enkele manier veranderen, dus zolang er nog contact moet zijn heb je helaas haar slechte houding erbij te slikken.
Natuurlijk doen wij leuke dingen met ze als ze hier zijn, je ziet ze maar een korte periode dus daar wil je dan ook ten volste gebruik van maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah die mannetjes zijn nog te jong om daar zelf goed een afweging in te maken natuurlijk, wellicht kan/mag er bij jullie wat meer, en dan is het al snel daar 'leuker' dan bij mama. Wekt wellicht alleen maar extra irritatie op bij die moeder.
Misschien kan aan het rijtje in deze OP 'exen' worden toegevoegd: KLB / Negativiteit?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
Hahaha, misschien maak ik me er ook te druk over, alleen zie ik dat het ook mijn vriend dwars zit natuurlijk, en dat raakt mij dan ook weer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ken je het spreekwoord 'het ene oor in, het andere uit'? Of met Frozen te spreken: 'laat het los'.
Zodra zei die arrogantie tegenover mij skipt.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good for you. Maar skip die arrogantie tegenover hun moeder.
Ik heb anders bruikbare tips gekregen, dus ik ben blij dat ik het hier heb geopend.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je er vooral een probleem van maken en er een topic over openen.
Ik zie echt niet hoe je dit oplossingsgericht aan het benaderen bent. Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
Misschien moet je dit dan ook maar met korreltje zout nemen. Heb het idee dat als jouw kinderen zoiets roepen dat onder de noemer 'ach, boos, hormonen' gaat, en als zíjn kinderen roepen dat ze liever bij jullie wonen is het 'OMG ZIE JE WEL'.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Natuurlijk doen wij leuke dingen met ze als ze hier zijn, je ziet ze maar een korte periode dus daar wil je dan ook ten volste gebruik van maken.
Maar dat doet mijn ex ook met onze dochters, toch heb ik ze nooit gehoord dat ze bij hun vader willen gaan wonen.
Alleen de oudste als ze eens boos is op mij omdat ze iets niet mag, maar dat neem ik maar met een korreltje zout.
Ik sta paf.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan aan het rijtje in deze OP 'exen' worden toegevoegd: KLB / Negativiteit?
Nogmaals, post #4, maar toen was het weer 'oh daar heb je hem weer...'. Ieder topic verloopt zo, geen idee of dat nou vooral aan TS ligt of aan de mensen die hier reageren, maar het loopt zelden uit op iets constructiefs.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je er vooral een probleem van maken en er een topic over openen.
Ik zie echt niet hoe je dit oplossingsgericht aan het benaderen bent. Ik vind het eigenlijk een KLB-waardig topic.
Dus omdat die ex bezorgd en betrokken is over/met haar kinderen en wellicht geen ster is in de communicatie daarover met jullie is het jou gerechtvaardigd om moeilijk te doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat haar zoon het prettiger vind bij ons is het gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Volwassen. Je zou er ook boven kunnen staan en haar mening over omgangsvormen respecteren ipv ridiculiseren.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef snakelady het volgende:
Zodra zei die arrogantie tegenover mij skipt.
Je hebt niet door dat dat topic gewoon een "gein" topic is, anders had het wel hier gestaan.quote:
De oudste is er best serieus in, die praat er ook vaak over, de jongste volgt gewoon zijn grote broer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je dit dan ook maar met korreltje zout nemen. Heb het idee dat als jouw kinderen zoiets roepen dat onder de noemer 'ach, boos, hormonen' gaat, en als zíjn kinderen roepen dat ze liever bij jullie wonen is het 'OMG ZIE JE WEL'.
Want er zijn dus uit 2 huwelijken kinderen bij elkaar gegooid, geemigreerd, nieuwe partner, stiefvader/moeder/broertjes/zusjes, maar álles is leuk. Ze wonen állemaal liever bij jullie, vonden emigreren dírect een prima idee, etc. etc. etc. Tjah...
ik heb geen contact met haar.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dus omdat die ex bezorgd en betrokken is over/met haar kinderen en wellicht geen ster is in de communicatie daarover met jullie is het jou gerechtvaardigd om moeilijk te doen?
Ik begrijp dat het voor jou moeilijk is, maar misschien ligt de schuld dan bij jezelf en niet bij haar.
En in plaats van het dus op haar af te reageren zou je ook eens bij jezelf na kunnen gaan wat je zelf kan veranderen zodat jij er minder last van hebt.
ach kom nou, dat is helemaal niet gek. ze heeft het gevoel dat ze haar zoon kwijt aan het raken is, dan kun je van enige rationaliteit niet meer spreken denk ik zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zou ze een normaal gesprek aan gaan zou ik haar zelfs helpen om het op te lossen, maar gezien ze alleen maar kan aanvallen heb ik daar geen behoefte aan en ik bemoei mij er sowieso niet mee.
Maar het geduld van mijn vriend is nu onderhand ook wel op een dieptepunt beland.
Ik heb tot nu toe gelezen dat snakelady grotere borsten heeft dan de ex van haar vriend en dat zijn oudste zoon het bij zijn vader en snakelady leuker vindt dan bij zijn moeder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals, post #4, maar toen was het weer 'oh daar heb je hem weer...'. Ieder topic verloopt zo, geen idee of dat nou vooral aan TS ligt of aan de mensen die hier reageren, maar het loopt zelden uit op iets constructiefs.
Ik kom inderdaad nooit in KLB.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat dat topic gewoon een "gein" topic is, anders had het wel hier gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |