De puberteit begint vroeg in Denemarken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.
Denemarken heeft ook jeugdzorg?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Klopt alleen heeft de ex de macht, jeugdzorg smult van dat soort dingen, beetje pech zie je die kids nooit meer.
Zo gaat dat, als je met blote vrouwen wordt geconfronteerd. Dat doet die hormoontjes zo op hol slaan dat het allemaal in een stroomversnelling komt, Lientje.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De puberteit begint vroeg in Denemarken.
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De puberteit begint vroeg in Denemarken.
Ze zijn 10 en 7 jaar oud, nog geen puberjongens maar gewoon kinderen. De oudste vertoont nog geen pubergedrag.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.
Ja, jij zal het wel weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo gaat dat, als je met blote vrouwen wordt geconfronteerd. Dat doet die hormoontjes zo op hol slaan dat het allemaal in een stroomversnelling komt, Lientje.
Nou, laten we het hopen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zal best, die doen alles voor kinderen.
Ik weet alles, dat weet je toch ondertussen wel.quote:
Dat had ik dan even gemist. Anyhow, wat het gros hier al roept; kleine moeite. Wat dat betreft slaat Cc de spijker op z'n kop; als het geen indruk had gemaakt hadden ze het niet tegen hun moeder verteld.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 7 jaar oud, nog geen puberjongens maar gewoon kinderen. De oudste vertoont nog geen pubergedrag.
Had ik de indruk gekregen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelen dan had ik uit mezelf de deur wel al op slot gedaan.
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar en die van oma weer groter dan die van mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Laat vriendlief om de tafel gaan zitten met zijn ex, hou je daar verder afzijdig van. En blijkbaar vonden die jongens jouw naaktheid confronterend, anders hadden ze er niets over gezegd tegen hun moeder. Houd daar rekening mee.
Ex is gewoon jaloers dat je grotere borsten hebt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar.
Het was een onschuldige vraag van een kind, niks meer en niks minder.
Hij is 7, ik mag hopen dat hij in borsten, groot of klein, niks seksueels ziet.
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar.
Ik zou als ik jong was ook schrikken van een paar schnitzels als ik appels gewend ben.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
De jongste vroeg aan zijn moeder waarom sommige vrouwen grote borsten hebben en andere kleine borsten, toen vroeg zijn moeder hoe hij daar bij kwam en toen zei hij dat mijn borsten groter zijn dan die van haar en die van oma weer groter dan die van mij.
Wat heeft dit met feminisme te maken?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.
Geen idee, weet wel dat daar geen foto staat van mijn naakte lijf.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten die kinderen niet gewoon hier in Userfoto's te neuzen?
Oh nou, dan stop ik wel met zoekenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat daar geen foto staat van mijn naakte lijf.
Dit lijkt niet door te dringen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk een feministische principekwestie van maken, maar je kunt je ook respecteren dat de moeder van die twee jongens niet wil dat ze met jouw naakte lijf worden geconfronteerd.
Ik doe de deur op slot! Wat dringt er niet tot mij door?quote:
Er is nooit in dit huis gerookt!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik zou het zelf ook heel vervelend vinden als mijn kinderen naar rook stinken. En ook al ben je gestopt. Geloof me, die rook hangt nog jaren rond in je huis. Dus ja die kinderen zullen naar rook stinken
Het kwam op mij over alsof jij vindt dat jouw naakte lichaam maar gewoon geaccepteerd moet worden, dat chargeerde ik even.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef snakelady het volgende:
Wat heeft dit met feminisme te maken?
En nou, ik wist niet dat mijn naakte lijf zo confronterend is...
Maar zoals ik op de eerste pagina al schreef, de deur gaat gewoon op slot hoor, en dat hele naaktgedoe was niet eens het grootste euvel,
Zoals ook al gezegd, dat jij iets normaal vindt betekent nog niet dat de rest zich aan jou moet aanpassen. Deur gewoon op slot, klaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef snakelady het volgende:
Maar zoals ik op de eerste pagina al schreef, de deur gaat gewoon op slot hoor, en dat hele naaktgedoe was niet eens het grootste euvel,
Het grootste euvel was dat je het vervelend vond dat ze een mailtje stuurt of belt, als ze denkt dat er wat er met haar kinderen aan de hand is.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Wij weten echt niet meer wat we moeten doen, iedere keer als de jongen hier zijn geweest verwachten we weer een mail of een telefoontje met een klacht van haar kant uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |