TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik denk dat ze de Deense vriend van TS terugwil.
ik maak er geen issue van maar ik ben niet gewend de deur op slot te doen met omkleden, dat heb ik namelijk nog nooit in mijn leven hoeven doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat jij het vreemd vindt, wil toch niet zeggen dat je er dan maar meteen issues van moet maken met die ex? Jij hebt je gewoon aan te passen aan wat de moeder (en vader) van die kinderen wil.
Je bent hun moeder niet.
ze is zelf ook niet Deens dus net zo goed allochtoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.
Ik zou aangifte doen TS.
Maar je zit nu zelf ook een beetje te zeuren. Ik snap dat je je niet leven niet wezenlijk op z'n kop gaat gooien, maar is het nou echt zo erg even in de badkamer om te kleden of de slaapkamerdeur dicht te doen? Kan best dat jij dat nooit als vervelend hebt ervaren, maar als er een stel puberende stiefjes rondlopen heb je daar gewoon rekening mee te houden, en lijkt het me geen moeite even een beetje na te denken voor je die memmen in de open lucht gooit.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik maak er geen issue van maar ik ben niet gewend de deur op slot te doen met omkleden, dat heb ik namelijk nog nooit in mijn leven hoeven doen.
ik heb ook geen wens om hun moeder te zijn, die hebben ze al een.
maar als het goed is zal ik wel een rol in hun leven spelen.
ik pas me aan haar aan maar er zijn grenzen, zeker gezien dit ons huis is en hun vader er helemaal geen problemen mee heeft.
Jij kennelijk wel, anders open je er niet elke keer topics over. Dus. Je er óf niet druk over maken, óf aanpassen aan de wensen van de moeder van de kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:00 schreef snakelady het volgende:
ik pas me aan haar aan maar er zijn grenzen, zeker gezien dit ons huis is en hun vader er helemaal geen problemen mee heeft.
Ach meneer heeft gewoon teveel hormonen, en bij de eerste de beste snol loopt hij zijn lul weer achterna.quote:
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.quote:
Mensen die daar nogal krampachtig in zijn en meteen seks ofzoiets met naakt gaan associëren hebben meestal zelf zieke gedachten.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me naakt heeft gezien met omkleden, dan wil de deur wel eens opengaan door mijn dochters of dat ze zelf de deur open maken.
zelf zitten ze er niet mee geloof ik maar ik vind het zo'n vreemd iets dat moeders er wel mee zit.
Nu lijkt het alsof ze zich naakt toont in de woonkamer door haar regenjas opeens uit te trekken waar ze niks onder aan heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.
Het zijn stiefzonen rond 10 jaar, dan weten ze echt wel wat 'tieten' zijn. Ik vind het ook niet zo'n moeite om deur gewoon dicht te doen tijdens omkleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ze zich naakt toont in de woonkamer door haar regenjas opeens uit te trekken waar ze niks onder aan heeft.
Dat doe ik nu dus ook, maar zo heeft ze iedere keer wel iets, tot hoever moeten wij ons aanpassen? In ons huis, met hun vader ( die toch ook nog wel iets over zijn eigen kinderen te zeggen heeft hoop ik?)quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je zit nu zelf ook een beetje te zeuren. Ik snap dat je je niet leven niet wezenlijk op z'n kop gaat gooien, maar is het nou echt zo erg even in de badkamer om te kleden of de slaapkamerdeur dicht te doen? Kan best dat jij dat nooit als vervelend hebt ervaren, maar als er een stel puberende stiefjes rondlopen heb je daar gewoon rekening mee te houden, en lijkt het me geen moeite even een beetje na te denken voor je die memmen in de open lucht gooit.
TS is wit dat overruled het allochtoon zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is de allochtoon dus eigenlijk is wat die ex doet een vorm van racisme/discriminatie.
Ik zou aangifte doen TS.
Iedere keer? Dit is de eerste keer dat ik ene topic open over dit onderwerp.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij kennelijk wel, anders open je er niet elke keer topics over. Dus. Je er óf niet druk over maken, óf aanpassen aan de wensen van de moeder van de kinderen.
Mjah dat die kinderen het zelf ook doen is nog wel even wat anders dan het als stiefmoeder dan ook maar te doen natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook, maar zo heeft ze iedere keer wel iets, tot hoever moeten wij ons aanpassen? In ons huis, met hun vader ( die toch ook nog wel iets over zijn eigen kinderen te zeggen heeft hoop ik?)
Dadelijk besluit ze dat ze geen gluten meer wil eten en de jongens ook niet, terwijl er geen medische reden voor is moeten we dan allen ook stoppen met gluten eten?
Om maar even een voorbeeld te noemen.
En de jongens zelf hebben er dus helemaal geen problemen mee, die lopen zelf net zo handig naakt onder de douche vandaan naar de slaapkamer onder schaamte.
Niet de eerste keer over de ex van je vriend.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iedere keer? Dit is de eerste keer dat ik ene topic open over dit onderwerp.
Nou nou, ik loop niet de hele dag naakt rond te paraderen hoor, maar ik kleed me wel eens om en ik wil ook nog wel een douchen, en daarvoor moet ik toch ook echt even naakt zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Ik denk dat als ik kinderen zou hebben die ik met een bepaald beeld heb opgevoed, en erkomt dan een andere vrouw en die toont zich naakt aan mijn kinderen, gewoon, omdat zij wel even vindt dat dat kan, ja, dat zou ik ook niet prwttig vinden.
Dat is mijn gedachte dus ook, die jongens zien er niks geks in, ik zie er niks geks in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen die daar nogal krampachtig in zijn en meteen seks ofzoiets met naakt gaan associëren hebben meestal zelf zieke gedachten.
Gewoon lekker laten en geen aandacht aan geven als je van jezelf weet dat je niks verkeerds doet, ze is je moeder toch niet.
Tweede topic over de ex van mijn vriend inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de eerste keer over de ex van je vriend.
Ik denk dat er niks anders op zit om dat toch weer met de bemiddelaar aan de tafel gaan zitten en zo een gesprek aan gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat die kinderen het zelf ook doen is nog wel even wat anders dan het als stiefmoeder dan ook maar te doen natuurlijkMaar het magische woord is natuurlijk 'overleg', en als dat niet meer mogelijk is dan wordt het erg lastig, en kan je inderdaad in situaties komen dat die moeder ineens besluit veganistisch te worden, en boos wordt als hij daar niet in meegaat.
Naar mijn weten heb ik er maar een.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt het toch gewoon negeren, waarom je je zo druk maken over de exen van je scandinavische vriendjes.
Het is meer een zaak voor hem, het is immers zijn ex en het zijn zijn kinderen.
Ik bemoei me er ook niet mee, de enige woordenwisseling die wij hebben is hoi en daag wanneer de kinderen gebracht of gehaald worden.quote:Ik zou me er in ieder geval niet mee bemoeien.
Het zijn puberjongens, hou daar rekening mee. Voor hun is het wel even wat spannender dan voor de gemiddelde volwassene, zeker als het dus NIET hun eigen moeder betreft.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte dus ook, die jongens zien er niks geks in, ik zie er niks geks in.
Klopt alleen heeft de ex de macht, jeugdzorg smult van dat soort dingen, beetje pech zie je die kids nooit meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |