Ja, ik slaap. Ben zo moe dat ik net bijna onder een auto fietste. Niet handig.quote:
Val je wel snel af, zo onder een autoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik slaap. Ben zo moe dat ik net bijna onder een auto fietste. Niet handig.
Ben je wel van je baas af.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
heb je wel even vakantiequote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds heel kort, heel laag pitje weerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:43 schreef Renesite het volgende:
Hee HW hoe staat het met de liefde eigenlijk
Kloten zeg. Leven is een bitch.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds heel kort, heel laag pitje weer.
Beter dan in FB idd dit.
Idd, het leven gaat verderquote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kloten zeg. Leven is een bitch.
Was het leven maar een dobbelsteen. Veel overzichtelijker.
Wie?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goedzo. Anders terug naar Lieke (toch?)
... of eeuwig slapen als je mazzel hebt. Nooit meer moe.quote:
Ow nee, dat was UIO die een vermeende relatie had Lieke van Lexmondquote:
Ja, das die andere kutamsterdammerquote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow nee, dat was UIO die een vermeende relatie had Lieke van Lexmond
Oh, geen idee wat Amsterdam is, ik woon buiten de ring.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das die andere kutamsterdammer.
Ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, geen idee wat Amsterdam is, ik woon buiten de ring.
Heide, polder, heidemeisjes en poldermeisjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Is er iets buiten die ring dan?.
Ow, hebben we binnen de ring ook wel, die meisjes danquote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heide, polder, heidemeisjes en poldermeisjes.
quote:
Ja, van die corpse met schorre uitgewoonde stemquote:Op maandag 16 maart 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, hebben we binnen de ring ook wel, die meisjes dan.
Luie maandagquote:
Same herequote:
Wel man, opvoeden die vegamutsenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nou weet ik niet wat voor indruk je wilt maken op je date, maar als ze veganist is haar meenemen naar een Argentijns steakhouse lijkt me nou niet echt een binnnelopertjeSommige mensen
Ik moet nog best veel doen, maar kolere, kan wel slapenquote:
Kan ze tenminste leren zich te gedragen als echt mens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nou weet ik niet wat voor indruk je wilt maken op je date, maar als ze veganist is haar meenemen naar een Argentijns steakhouse lijkt me nou niet echt een binnnelopertjeSommige mensen
Ik vind dat wel humorquote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
De mens is niet echt bedoelt, zit niet een plan achter (hoewel anderen dat wel denken), maar ons lichaam is toch echt dat van een omnivoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Als de mens bedoeld was als vega, dan waren wel wel vega toch?
Ja, goed momentquote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom weer op t juiste moment binnen zie ik
Jup.quote:
Nee, maar een koe eet ook geen vlees bijv en een kat wel. Wij zijn idd omnivoren, anders zouden we vlees niet kunnen verteren oid.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mens is niet echt bedoelt, zit niet een plan achter (hoewel anderen dat wel denken), maar ons lichaam is toch echt dat van een omnivoor.
Jij krijgt zeker een quote alert bij het woord 'uitwonen'?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom weer op t juiste moment binnen zie ik
Als je die vegamuts zo irritant vind dan neem je haar toch niet mee op een date?quote:
Opzich helemaal eens, maar hoe weet je dat iemand vegeratier is?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze eten, zo lang niemand er last van heeft boeieeuuuh.
veganisten nemen vleesetersch waarschijnlijk ook mee naar zo'n biologisch humusrestaurant, dus ach.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Vegetariër ok, maar veganisten mogen van mij wel eens relax doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar een koe eet ook geen vlees bijv en een kat wel. Wij zijn idd omnivoren, anders zouden we vlees niet kunnen verteren oid.
Ik kan me echt nog wel een klein beetje iets voorstellen bij een idealistische vega, maar wel een klein beetje dan.
Ook weer zo natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je die vegamuts zo irritant vind dan neem je haar toch niet mee op een date?
Generaliserenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich helemaal eens, maar hoe weet je dat iemand vegeratier is?
Dat heeft ie je als eerste verteld incl bekeringsverhaal.
Ik doe rustig aan vandaag. Morgen St. Patricks' day.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog best veel doen, maar kolere, kan wel slapen.
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze eten, zo lang niemand er last van heeft boeieeuuuh.
Wat Samzz zegt, je moet doen en laten wat je wil, maar stop met het overtuigen van anderenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vegetariër ok, maar veganisten mogen van mij wel eens relax doen.
Zeg er wat van.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.
Mwah, een 15 op de schaal van Black Jack.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk. Maar misschien is ze wel heel lekker
.
Hier is het morgen dinsdag.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan vandaag. Morgen St. Patricks' day.
Doen Ang3l en ik altijd wel, mensen bekeren.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt, je moet doen en laten wat je wil, maar stop met het overtuigen van anderen.
Je kunt ze direct herkennen aan hun ziekelijke bleke uitgemergelde uiterlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik weet dat van te voren nooit of iemand Veganist is. Daar open ze echt niet mee te koop of zo
Morgen alweer? Is het alweer twee jaar geleden dat ik tussen die Amerikaanse idioten stond in Londen 'omdat ze een vijfde Iers waren wilden ze St Patrick;s Day vieren!1!~' Met van die grote groene mongolenmutsen enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, St Paddy's, misschien toch maar even 1 of 2 Guinness klappen na het werk, gewoon om er ff bij te zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jute.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ze direct herkennen aan hun ziekelijke bleke uitgemergelde uiterlijk.
Ja, maar dan wel weer tot vleesquote:Op maandag 16 maart 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen Ang3l en ik altijd wel, mensen bekeren.
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.
Dat is wel domquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Het schijnt dat je mensen niet kunt dwingen om iets te koken, maar dat het best makkelijk is om iets niet te eten.quote:
Nice one.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Wie wil er nou een veganist daten?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je mensen niet kunt dwingen om iets te koken, maar dat het best makkelijk is om iets niet te eten.
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Owquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat dat niet op grindr dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik weet dat van te voren nooit of iemand Veganist is. Daar open ze echt niet mee te koop of zo
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.
"Haal de ham er maar uit wanneer je het niet lust"
En dan expres heel klein snijdenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ik had een keer wat klaargemaakt en toen bleek er toch een vegetariër mee te eten. ja kakquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"quote:
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"
Zegt niet veel over het daadwerkelijk doorslikken van-.
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halen
Gewoon aardappelen met vlees doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doen. Maar dat geldt andersom ook.
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignonsquote:
Wat dacht je van glutenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen met vlees doen.
[..]
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignons"
EN terecht, uitsterven die handel!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.
Een HAARSPATIE!!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenEn de meesten vragen even wat je echt niet lekker vindt.
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik vind het geen probleen rekening te houden met een ander, mits ik het weet.
Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.
En beetje boer. Wel lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ze dat in italie er altijd inknallen. Doe niet zo raar jij! Hollander.
IK MAG VANDAAG SUPER HAATDRAGEND IRRATIONEEL ZIJN!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
Ik heb altijd gehakt door de macaroniquote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ow ja, gehakt ook lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.
Hij zal er wel Smac in gooienquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Ja zo;n vermoeden heb ik ook, maar ik krijg klappen als ik dat insinueer denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90% van de mensen met een glutenallergie, hebben die niet.
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal er wel Smac in gooien
Wij Nederlanders pleuren echt vanalles in de saus, terwijl een echte Italiaan t juist zo puur en simpel mogelijk houdt.
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerderquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
Indiets zijn er super goed in jaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.quote:Maar idd, het gescheiden koken etc, het toch vaak moeten aanhoren hoe slecht vlees is etc, ik trek dat ook niet.
Barbaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.
Nou ja, wellichtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee. Niet mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan welquote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht. Maar van die spinazie-kaas-pasteitjes hoeven niet per se vlees.
Mijn favorietquote:
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Indiets zijn er super goed in jaMaar daar zijn de meeste mensen ook veganist, dus die zijn wat creatiever geworden
[..]
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.
Ik ben ook dol op kip/vlees. Vind ik gewoon altijd een toevoeging op vleesloos eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
T kan wel, maar t hoeft er niet perse lekkerder op te wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per sequote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!quote:
Vergelijkbaar idd. Je eigen keuze is je eigen keuze, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.
Joahquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Lekkere biefstuk erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Kookt ie met zijn oor ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.quote:
Poffetjes =/= Pannekoeken!quote:
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
Laten we daar even HEEL duidelijk over zijn ja! Terug die kast in, flikker!
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.quote:
En een BJ!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
thuisbezorgd is altijd een optiequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.
Ik pijp er gewoon bij, telt dat ook?quote:
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per se.
Gisteren nog Little Britain gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das meer een wrap dan lijkt mequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.
I want that one.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren nog Little Britain gezien.
Ja dat vind ik dus ook niks. Spek wel. Maar kip op de pannekoek of shoarmaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.
Kaasfonduequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.
Ik gooi er meestal nutella of fruit ofzo opquote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das meer een wrap dan lijkt me.
Pannenkoeken met spek is wel lekker iig.
Was je popcorn al weer koud geworden?quote:
Yes yes.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.
Ik heb de reden al gegevenquote:
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:
Ach, met een beetje gehakt er doorquote:
Juist niet, gij dyslectisch sekreetquote:
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren begonnen aan Exodus: Gods&Kings. Vandaag eens zitten zoeken naar de historische waarde. Er is dus geen enkel bewijs van Joden die slaaf waren in Egypte, laat staan dat ze op een gegeven moment massaal vertrokken (Bijbel/Thora heeft het over 600.000 Joden + aanhang en dieren was 2 miljoen op een bevolking van 3,5 miljoen) en al helemaal niet over de plagen. Je zou verwachten dat als er een kern van waarheid in zat, dat de Egyptenaren daar zelf wat over hadden gezegd.
Ook weer zoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je toch prima blokjes vlees in hangen?
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezien.
Misschien vanavond Interstallar maar eens proberen.
Tik 'm aan ouwe! *boks*quote:
Ik heb eindelijk de laatste X-Men gezien maar heb ergens een Wolverine-film gemist geloof ik, want ik snap het niet helemaal qua tijdlijnen enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezien.
Misschien vanavond Interstallar maar eens proberen.
Als jij het zegtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?
Ik maak het met alleen olijfolie, knoflook, cherry of romatomaatjes, balsamico en basilicum. Als ik er vlees of vis bij wil grill ik dat er wel apart naast.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal er wel Smac in gooien
Wij Nederlanders pleuren echt vanalles in de saus, terwijl een echte Italiaan t juist zo puur en simpel mogelijk houdt.
Het voelt wel net zo lang.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?
Die Wolverine film staat er los vanquote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de laatste X-Men gezien maar heb ergens een Wolverine-film gemist geloof ik, want ik snap het niet helemaal qua tijdlijnen enzo
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Wolverine film staat er los van
Wat wil je weten? (X-men nerd hier)
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuigquote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak het met alleen olijfolie, knoflook, cherry of romatomaatjes, balsamico en basilicum. Als ik er vlees of vis bij wil grill ik dat er wel apart naast.
Zeg je dat bij je vriendje ook?quote:
Professor X? Je weet wel, de baas?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?
Het is nog steeds veel voor iets wat je gewoon met een zakje en water kan makenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuig
Ja ik snap? Maar hij was toch gezandstraald door die stomme trut?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Professor X? Je weet wel, de baas?
Die is nooit weggeweestquote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?
En daar ben ik trots op.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuig
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Moeten we niet met z'n allen gaan werken of zo?
Er was niets meer van hem over, ik dacht dat daar heel iemand anders in dat bed lag. Geen idee wie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is nooit weggeweest
Ik weet wel waar je op doelt, maar sowieso proberen ze die kutfilm te negeren.
En hij was ook niet dood he. Hij lag in een coma'tje. Hoppa, daar is ie uit.
jewelquote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Moeten we niet met z'n allen gaan werken of zo?
In xmen 3 was hij wel echt dood. Maar in xmen days of future past zitten we in een andere tijdslijn. Toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is nooit weggeweest
Ik weet wel waar je op doelt, maar sowieso proberen ze die kutfilm te negeren.
En hij was ook niet dood he. Hij lag in een coma'tje. Hoppa, daar is ie uit.
Vandaag 73 mailtjes gestuurd. En 85 afgewerkt. Wel weer mooi weeest..quote:
Nee, hij sluit als het goed is wel aan op die andere films, want Magneto en z'n bitches zijn nu allemaal dikke vriendjes met Professor X enzo, lijkt het. De verhaallijn van Mystique loopt ook een beetje scheef geloof ik. En ik moest ook even heel goed nadenken over Wolverine's tijdlijnen en die experimenten enzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In xmen 3 was hij wel echt dood. Maar in xmen days of future past zitten we in een andere tijdslijn. Toch?
Had je dan beter aan het begin van de dag kunnen doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Renesite het volgende:
Collega zet radio op Qmusic. Ik ga zelfmoord plegen.
Dan had ik geen q-music gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dan beter aan het begin van de dag kunnen doen.
Daar kun je t niet mee maken. Daar kun je t mee nabootsenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog steeds veel voor iets wat je gewoon met een zakje en water kan maken
Neem je hem mee het graf in?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn nabestaande.Je wil zeker mn iPhone hebben hè?
Heb je t nou over The Last Stand?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was niets meer van hem over, ik dacht dat daar heel iemand anders in dat bed lag. Geen idee wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
X en Magneto zijn regelmatig goede vrienden, zolang hun doelen maar overeen komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, hij sluit als het goed is wel aan op die andere films, want Magneto en z'n bitches zijn nu allemaal dikke vriendjes met Professor X enzo, lijkt het. De verhaallijn van Mystique loopt ook een beetje scheef geloof ik. En ik moest ook even heel goed nadenken over Wolverine's tijdlijnen en die experimenten enzo.
Nee is geen andere tijdslijn. Tenminste, niet t begin. Uiteindelijk wel ja, als t allemala gelukt is.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In xmen 3 was hij wel echt dood. Maar in xmen days of future past zitten we in een andere tijdslijn. Toch?
Die Sentinels gemist? Welke film heb je gekeken woman! Days of future past gaat er volledig over dat de Sentinels gemaakt worden en dat ze terug in de tijd gaan om dat te stoppenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die Sentinels ook even gemist, vandaar dat ik me afvraag of er ergens nog een spin-off is geweest die aan me voorbijgegaan is.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
X en Magneto zijn regelmatig goede vrienden, zolang hun doelen maar overeen komen.
quote:Maar goed, misschien weet Ang3l meer.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t nou over The Last Stand?
Ja dat was volgens mij toch wel t bewustzijn van Charles dat gered was en communiceerde met Moira. Maar heel duidelijk sluiten ze niet aan met deel 3 nee. Vooral omdat die gewoonweg bagger was en van een andere regisseur. En met deze film hebben ze dan ook die deel 3 uitgewist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Maar die film begint zo hup met de Sentinels dat het net is alsof je halverwege Homeland erin valt ofzoquote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Sentinels gemist? Welke film heb je gekeken woman! Days of future past gaat er volledig over dat de Sentinels gemaakt worden en dat ze terug in de tijd gaan om dat te stoppen
Van Samsungquote:Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. In de hel zijn immers alleen Android apparaten.
Konden ze hem niet zo reconstrueren dat hij weer kon lopen en haar had enzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is geen andere tijdslijn. Tenminste, niet t begin. Uiteindelijk wel ja, als t allemala gelukt is.
Maar in deel 3 is t bewustzijn van Xavier wel gered (is dat niet de scene na de aftiteling?) en communiceert ie met Moira. Dus ze zullen m uiteindelijk wel gereconstrueerd hebben.
Like I said, deel 3 wordt zo goed als genegeerd. En terecht. En de eerste Wolverine wordt volledig genegeerd.
Gelijk met wie?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Renesite het volgende:
In vervolg bel ik de belastingdienst en ga ik gelijk vragen "Maakt u een bericht aan voor uw backoffice?"
Ja, iemand die meer weet dan die telefoonsnolletjes en sulletjes.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wel beetje knullig zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Omdat ie HUP in de toekomst begint. Daarna wordt t toch uitgelegd? Of ben jij zoals een Amerikaan die eerst een uitleg wil en dan pas de beelden, ipv 5 min te denken "Whut?!" en darana de uitleg te krijgenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die film begint zo hup met de Sentinels dat het net is alsof je halverwege Homeland erin valt ofzoDaarom vroeg ik me even af waar die Sentinels vandaan kwamen, of die ook van een andere film waren, want ze waren er gewoon ineens
Ik vind het heel fijn zo. Want zo hebben ze EN 1 van de grotere verhalen van de comics verfilmd EN daarmee de baggerfilm in de reeks ook nog eens uitgewist. Hoppa, 2 vliegen in 1 klapquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 16 maart 2015 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn zo. Want zo hebben ze EN 1 van de grotere verhalen van de comics verfilmd EN daarmee de baggerfilm in de reeks ook nog eens uitgewist. Hoppa, 2 vliegen in 1 klap3 vliegen eigenlijk, want t was ook nog eens een link tussen de oude cast van de eerste films en de nieuwe cast van First Class.
Nee de uitleg daarna was wel logisch, ik kon het ook wel begrijpen, maar ik vond het begin zo van de hak op de tak dat ik me afvroeg of ik wat ik gemist had.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie HUP in de toekomst begint. Daarna wordt t toch uitgelegd? Of ben jij zoals een Amerikaan die eerst een uitleg wil en dan pas de beelden, ipv 5 min te denken "Whut?!" en darana de uitleg te krijgen
Ik vond X3 echt jammer ja, alleen die scène dat Jean Xavier verpulverde vond ik op zich wel mooi gedaan met de muziek, maar daar hield het dan ook op.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn zo. Want zo hebben ze EN 1 van de grotere verhalen van de comics verfilmd EN daarmee de baggerfilm in de reeks ook nog eens uitgewist. Hoppa, 2 vliegen in 1 klap3 vliegen eigenlijk, want t was ook nog eens een link tussen de oude cast van de eerste films en de nieuwe cast van First Class.
Pussyquote:Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een leuke vegetariër. Het interesseert me geen kut wie wat eet.
Ja ik snap niet dat FOX uiteindelijk akkoord heeft gegeven aan al die drastiche zaken. Ik snap dat ze met Cylcops iets moesten omdat de acteur op dat moment niet kon, maar ze hebben m nu gewoon eerbiedloos offscreen gekilled. En ik snap dat er een andere regisseur was, want snyder was aan t Supermannen. Maar deze regisseur heeft zulke ingrijpene dingen gedaanquote:Op maandag 16 maart 2015 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond X3 echt jammer ja, alleen die scène dat Jean Xavier verpulverde vond ik op zich wel mooi gedaan met de muziek, maar daar hield het dan ook op.
Die dromen daar alleen over...quote:
Dat zal je nog tegenvallen anno 2015quote:
Dat schattige gepruts? Kom op zegquote:Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen anno 2015.
Ze zijn met 12 al zwanger, nou nou, schattig iddquote:
Om zwanger te raken is niet veel nodig.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn met 12 al zwanger, nou nou, schattig idd.
Nee, maar das een heel ander verhaalquote:Op maandag 16 maart 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om zwanger te raken is niet veel nodig.
Ik geloof niet dat ik gelukkig ga worden van de sekskunsten van een 12-jarige
Ik doelde op een goede pot gegeten pussy natuurlijk, duhquote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar das een heel ander verhaal. Maar ze dromen er dus allang al niet alleen maar meer van
.
Pussy in a jar!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde op een goede pot gegeten pussy natuurlijk, duh
Als je mijn broek een jar wilt noemen... leef je uitquote:
Zo rol ikquote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je mijn broek een jar wilt noemen... leef je uit
Maak me gekquote:
Je kan wel zien wie hier de jar aan heeftquote:
Jarjarquote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie hier de jar aan heeft.
Binksquote:
Ik gaf zojuist een beetje over aan de binnenkant van mijn mondquote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde op een goede pot gegeten pussy natuurlijk, duh
Squarejarquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binks.
BroekBroek Binks, familie van Spongebob denk ik.
Vreemd, ik voel geen meelijquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gaf zojuist een beetje over aan de binnenkant van mijn mond
Het begon een stuk beter jaquote:
Sfeerverpester weer natuurlijk, met zijn dramaqueen-gedragquote:
Terug naar het eten van goede pussy dan maar weer?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sfeerverpester weer natuurlijk, met zijn dramaqueen-gedrag.
Lijkt me een kittig ideequote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terug naar het eten van goede pussy dan maar weer?
Altijd nog beter dan 1 guy 1 jar jar.quote:
Zal die nieuwe homo wel geweest zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sfeerverpester weer natuurlijk, met zijn dramaqueen-gedrag.
Wanneer kom je langs?quote:
New gay in townquote:
Out with the old, in with the new!quote:
Als je een keer niet uit elkaar valt, of ben je alweer beter?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Out with the old, in with the new!.
Nog niet 100%quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een keer niet uit elkaar valt, of ben je alweer beter?.
You'll be back and you know itquote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Vaarwel
*loopt dramatisch weg met een hairflip en als ie een cape had ook no met een cape toss*
ja, das minder charmingquote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog niet 100%
Beetje lullig als ik ineens ga liggen blaffen als een zeehond
Veel plezier bij de outcast gaysquote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Vaarwel
*loopt dramatisch weg met een hairflip en als ie een cape had ook no met een cape toss*
Ik geef het nog een paar weekjes en dan kan er vast weer gespind wordenquote:
Hoezo, no more?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ff een afscheidsbriefje achterlaten
[ afbeelding ]
Paar weekjes, wtf is er mis met je?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef het nog een paar weekjes en dan kan er vast weer gespind worden
Ja, ik hoest dus als een oude walrus en het gaat maar niet overquote:Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paar weekjes, wtf is er mis met je?.
Das niet zo mooi dan. Hoesten is nogal irritant.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik hoest dus als een oude walrus en het gaat maar niet over
Ik kan hier niet op reagerenquote:
Oh ja, gelukkig dat die gast eindelijk is opgerot zeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op reagerenIk ben weg!
Het kost ook belachelijk veel energie. Letterlijk heel vermoeiend. Maar goed, het is al wel een stuk minder erg dan het wasquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet zo mooi dan. Hoesten is nogal irritant.
Ja, lijkt me ook, heb het ook wel eens een dag ofzo en dan ben ik het al zat.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kost ook belachelijk veel energie. Letterlijk heel vermoeiend. Maar goed, het is al wel een stuk minder erg dan het was
Jij arme manquote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de dag bijna voorbij. Dat wordt echt met de pootjes omhoog VI kijken, en meer dan dat ook echt niet
.
Ik overdrijf, maar fit is andersquote:
Oude man dan. Iets minder flexibel dan 10 jaar terugquote:
True, maar das logisch *snif*quote:Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oude man dan. Iets minder flexibel dan 10 jaar terug
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar das logisch *snif*.
Ik doe het normaal ook nooit, op een werkdag de kroeg in. Maar ja soms moet je even een uitzondering maken.
Kan nog nietquote:
Nou....quote:
Dat staat er los vanquote:
Don't you go all semantics on me nowquote:
haaaaaiquote:Op maandag 16 maart 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Out with the old, in with the new!.
Eitje bakkenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:57 schreef Renesite het volgende:
Klaar.
Thuis.
Vriendlief nog steeds last van dikke oorontsteking. Hele apotheek aan medicatie. Gewoon sneu!
Eitje bakken. Wasmachine centrifugeert en doorrrr![]()
Lekker toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou....
Moet ik alleen niet doen, lig ik direct op de bank te snurken hier
Kampaiquote:Op maandag 16 maart 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't you go all semantics on me now
Heeeeeyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |