Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.
En beetje boer. Wel lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ze dat in italie er altijd inknallen. Doe niet zo raar jij! Hollander.
IK MAG VANDAAG SUPER HAATDRAGEND IRRATIONEEL ZIJN!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
Ik heb altijd gehakt door de macaroniquote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ow ja, gehakt ook lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.
Hij zal er wel Smac in gooienquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Ja zo;n vermoeden heb ik ook, maar ik krijg klappen als ik dat insinueer denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90% van de mensen met een glutenallergie, hebben die niet.
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal er wel Smac in gooien
Wij Nederlanders pleuren echt vanalles in de saus, terwijl een echte Italiaan t juist zo puur en simpel mogelijk houdt.
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerderquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
Indiets zijn er super goed in jaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.quote:Maar idd, het gescheiden koken etc, het toch vaak moeten aanhoren hoe slecht vlees is etc, ik trek dat ook niet.
Barbaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.
Nou ja, wellichtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee. Niet mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan welquote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht. Maar van die spinazie-kaas-pasteitjes hoeven niet per se vlees.
Mijn favorietquote:
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Indiets zijn er super goed in jaMaar daar zijn de meeste mensen ook veganist, dus die zijn wat creatiever geworden
[..]
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.
Ik ben ook dol op kip/vlees. Vind ik gewoon altijd een toevoeging op vleesloos eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
T kan wel, maar t hoeft er niet perse lekkerder op te wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per sequote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!quote:
Vergelijkbaar idd. Je eigen keuze is je eigen keuze, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.
Joahquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Lekkere biefstuk erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Kookt ie met zijn oor ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.quote:
Poffetjes =/= Pannekoeken!quote:
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
Laten we daar even HEEL duidelijk over zijn ja! Terug die kast in, flikker!
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.quote:
En een BJ!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
thuisbezorgd is altijd een optiequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.
Ik pijp er gewoon bij, telt dat ook?quote:
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per se.
Gisteren nog Little Britain gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das meer een wrap dan lijkt mequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.
I want that one.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren nog Little Britain gezien.
Ja dat vind ik dus ook niks. Spek wel. Maar kip op de pannekoek of shoarmaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.
Kaasfonduequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.
Ik gooi er meestal nutella of fruit ofzo opquote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das meer een wrap dan lijkt me.
Pannenkoeken met spek is wel lekker iig.
Was je popcorn al weer koud geworden?quote:
Yes yes.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.
Ik heb de reden al gegevenquote:
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:
Ach, met een beetje gehakt er doorquote:
Juist niet, gij dyslectisch sekreetquote:
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezienquote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren begonnen aan Exodus: Gods&Kings. Vandaag eens zitten zoeken naar de historische waarde. Er is dus geen enkel bewijs van Joden die slaaf waren in Egypte, laat staan dat ze op een gegeven moment massaal vertrokken (Bijbel/Thora heeft het over 600.000 Joden + aanhang en dieren was 2 miljoen op een bevolking van 3,5 miljoen) en al helemaal niet over de plagen. Je zou verwachten dat als er een kern van waarheid in zat, dat de Egyptenaren daar zelf wat over hadden gezegd.
Ook weer zoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je toch prima blokjes vlees in hangen?
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezien.
Misschien vanavond Interstallar maar eens proberen.
Tik 'm aan ouwe! *boks*quote:
Ik heb eindelijk de laatste X-Men gezien maar heb ergens een Wolverine-film gemist geloof ik, want ik snap het niet helemaal qua tijdlijnen enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik heb eindelijk the Hobbit gezien.
Misschien vanavond Interstallar maar eens proberen.
Als jij het zegtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?
Ik maak het met alleen olijfolie, knoflook, cherry of romatomaatjes, balsamico en basilicum. Als ik er vlees of vis bij wil grill ik dat er wel apart naast.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal er wel Smac in gooien
Wij Nederlanders pleuren echt vanalles in de saus, terwijl een echte Italiaan t juist zo puur en simpel mogelijk houdt.
Het voelt wel net zo lang.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Hobbit is toch ook een Bijbels verhaal?
Die Wolverine film staat er los vanquote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de laatste X-Men gezien maar heb ergens een Wolverine-film gemist geloof ik, want ik snap het niet helemaal qua tijdlijnen enzo
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Wolverine film staat er los van
Wat wil je weten? (X-men nerd hier)
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuigquote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak het met alleen olijfolie, knoflook, cherry of romatomaatjes, balsamico en basilicum. Als ik er vlees of vis bij wil grill ik dat er wel apart naast.
Zeg je dat bij je vriendje ook?quote:
Professor X? Je weet wel, de baas?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?
Het is nog steeds veel voor iets wat je gewoon met een zakje en water kan makenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuig
Ja ik snap? Maar hij was toch gezandstraald door die stomme trut?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Professor X? Je weet wel, de baas?
Die is nooit weggeweestquote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt Xavier nou weer ineens vandaan?
En daar ben ik trots op.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "wij Nederlanders", jij bent een beetje buitenlands tuig
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Moeten we niet met z'n allen gaan werken of zo?
Er was niets meer van hem over, ik dacht dat daar heel iemand anders in dat bed lag. Geen idee wie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is nooit weggeweest
Ik weet wel waar je op doelt, maar sowieso proberen ze die kutfilm te negeren.
En hij was ook niet dood he. Hij lag in een coma'tje. Hoppa, daar is ie uit.
jewelquote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
Moeten we niet met z'n allen gaan werken of zo?
In xmen 3 was hij wel echt dood. Maar in xmen days of future past zitten we in een andere tijdslijn. Toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is nooit weggeweest
Ik weet wel waar je op doelt, maar sowieso proberen ze die kutfilm te negeren.
En hij was ook niet dood he. Hij lag in een coma'tje. Hoppa, daar is ie uit.
Vandaag 73 mailtjes gestuurd. En 85 afgewerkt. Wel weer mooi weeest..quote:
Nee, hij sluit als het goed is wel aan op die andere films, want Magneto en z'n bitches zijn nu allemaal dikke vriendjes met Professor X enzo, lijkt het. De verhaallijn van Mystique loopt ook een beetje scheef geloof ik. En ik moest ook even heel goed nadenken over Wolverine's tijdlijnen en die experimenten enzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In xmen 3 was hij wel echt dood. Maar in xmen days of future past zitten we in een andere tijdslijn. Toch?
Had je dan beter aan het begin van de dag kunnen doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Renesite het volgende:
Collega zet radio op Qmusic. Ik ga zelfmoord plegen.
Dan had ik geen q-music gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dan beter aan het begin van de dag kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |