Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je mensen niet kunt dwingen om iets te koken, maar dat het best makkelijk is om iets niet te eten.
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Owquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Staat dat niet op grindr dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik weet dat van te voren nooit of iemand Veganist is. Daar open ze echt niet mee te koop of zo
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.
"Haal de ham er maar uit wanneer je het niet lust"
En dan expres heel klein snijdenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ik had een keer wat klaargemaakt en toen bleek er toch een vegetariër mee te eten. ja kakquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"quote:
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"
Zegt niet veel over het daadwerkelijk doorslikken van-.
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halen
Gewoon aardappelen met vlees doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doen. Maar dat geldt andersom ook.
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignonsquote:
Wat dacht je van glutenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen met vlees doen.
[..]
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignons"
EN terecht, uitsterven die handel!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.
Een HAARSPATIE!!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenEn de meesten vragen even wat je echt niet lekker vindt.
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik vind het geen probleen rekening te houden met een ander, mits ik het weet.
Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus idd. Sommige dingen zijn niet compatible en vleessch-lovers en vega's mixen meestal niet zo best.
En beetje boer. Wel lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ze dat in italie er altijd inknallen. Doe niet zo raar jij! Hollander.
IK MAG VANDAAG SUPER HAATDRAGEND IRRATIONEEL ZIJN!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
Ik heb altijd gehakt door de macaroniquote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.
Ow ja, gehakt ook lekker.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind af en toe vegetarisch eten best lekker. Veganistisch ook vast wel. Maar ik zou dat gezeik niet iedere dag aan hoeven horen. En als is t rationeel en niet klagend, dan nog zit je altijd met het eten te klooien als je samen eet. Lijkt me gewoonweg onhandig.
Hij zal er wel Smac in gooienquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehakt door de macaroniOf alleen pastasaus en tomaat en kaas enzo
Ja zo;n vermoeden heb ik ook, maar ik krijg klappen als ik dat insinueer denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90% van de mensen met een glutenallergie, hebben die niet.
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal er wel Smac in gooien
Wij Nederlanders pleuren echt vanalles in de saus, terwijl een echte Italiaan t juist zo puur en simpel mogelijk houdt.
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerderquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
Indiets zijn er super goed in jaquote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is best lekker vegaspul, vooral de indiers zijn er best goed in.
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.quote:Maar idd, het gescheiden koken etc, het toch vaak moeten aanhoren hoe slecht vlees is etc, ik trek dat ook niet.
Barbaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
neenee, geen smac. Gewoon plakken voorverpakte ham van de Appie.
Nou ja, wellichtquote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee. Niet mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, neem het lekkerste vegagerecht, mik er wat kip of varken bij, en het wordt NOG lekkerder
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan welquote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht. Maar van die spinazie-kaas-pasteitjes hoeven niet per se vlees.
Mijn favorietquote:
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Indiets zijn er super goed in jaMaar daar zijn de meeste mensen ook veganist, dus die zijn wat creatiever geworden
[..]
En dat laatste ligt aan de vegetarier, dat preken. Dat hebben ze niet allemaal. Maar dat eerste is ook gewoonweg onhandig al ja.
Ik ben ook dol op kip/vlees. Vind ik gewoon altijd een toevoeging op vleesloos eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
T kan wel, maar t hoeft er niet perse lekkerder op te wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per sequote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet. Niks hoeft. Maar het kan wel
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, er zijn ook wel neutrale, die er niet zo'n ophef over maken. Maar de meesten zijn erg overtuigd van hun gelijk en moeten dat de hele wereld laten weten.
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!quote:
Vergelijkbaar idd. Je eigen keuze is je eigen keuze, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is een beetje hetzelfde als een Christen die je de Bijbel steeds door de strot duwt. Prima dat geloof van je, prima die principes, maar ik heb een andere keus gemaakt.
Joahquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Lekkere biefstuk erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vlees erbij? Altijd een betere toevoeging!
Kookt ie met zijn oor ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eet. Vriendlief heeft een fikse oorontsteking. Dan moet ik zeker koken
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.quote:
Poffetjes =/= Pannekoeken!quote:
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
Laten we daar even HEEL duidelijk over zijn ja! Terug die kast in, flikker!
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.quote:
En een BJ!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had graag dat je dit onder stoelen en banken zou steken. Ik ben hie rnl the only gay in the topic.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een haat weer zeg, zo op de maandagmiddag....
thuisbezorgd is altijd een optiequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kook nooit dus weet niet of dat gewoon is.
Ik pijp er gewoon bij, telt dat ook?quote:
Ja ok, dat niet nee. Maar als we het over hoofdgerechten hebben, kan ik niet iets bedenken waar het niet kan eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gehaktballen in mijn fruitsalade hoeft ook niet per se.
Gisteren nog Little Britain gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Das meer een wrap dan lijkt mequote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet te doen he, vlees en pannenkoeken. Tijdje terug hadden ze shoarmapannenkoeken, gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |