Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je mensen niet kunt dwingen om iets te koken, maar dat het best makkelijk is om iets niet te eten.
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, mensen dwingen lukt niet. Hoeft ook niet. Eet gewoon wat de pot schaft, en als je dan geen vlees eet geef je jouw stukje aan een ander. Klaar.
Ik denk te simpel, hè.
Owquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Staat dat niet op grindr dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik weet dat van te voren nooit of iemand Veganist is. Daar open ze echt niet mee te koop of zo
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Macaroni cabonara eten met champignons en ham.
"Haal de ham er maar uit wanneer je het niet lust"
En dan expres heel klein snijdenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wil er nou een veganist daten?![]()
Altijd gezeik met uit eten gaan. Nog erger dan vegetariers (maar wel duidelijkere principes).
Ik had een keer wat klaargemaakt en toen bleek er toch een vegetariër mee te eten. ja kakquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook nodig voor je je blauwe tagje kreeg. Crew moet niet al te goed kunnen nadenken.
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"quote:
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, daar staat "Ik houd van vleeslul"
Zegt niet veel over het daadwerkelijk doorslikken van-.
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat lijkt me echt een ramp met boodschappen doen he, zo'n veganist. Net als wanneer ze allerlei allergieën hebben. Kun je nooit meer even een broodje halen
Gewoon aardappelen met vlees doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk wel rekening mee houden in wat je kookt. Dat is het aardigste om te doen. Maar dat geldt andersom ook.
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignonsquote:
Wat dacht je van glutenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allergie ben ik gewend op te letten vanwege 2 vrienden van me. Noten en kaas.Maar dat kan idd ook "vervelend" zijn soms.
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen met vlees doen.
[..]
Dat doen mensen waar ik eet vaak ook. "Ik lúst geen champignons"
EN terecht, uitsterven die handel!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een collega van me dus. Alhoewel ik begrepen heb dat er geen volgende date komt.
Een HAARSPATIE!!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er geen komma tussen vlees en lul dan?
Macaroni zonder hamblokjes en/of spekjes is niet te nassen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust ook geen champignons, maar als ik bij anderen ben, doe ik wel wat meer moeite om het gewoon op te etenEn de meesten vragen even wat je echt niet lekker vindt.
Mits ik t weet idd. En mits niet iedere godsganse dag. Dus dan zou een relatie met een veganist al niet werken voor me. Prima die principes, maar ik zou er dood moe van worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik vind het geen probleen rekening te houden met een ander, mits ik het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |