Ja, ik slaap. Ben zo moe dat ik net bijna onder een auto fietste. Niet handig.quote:
Val je wel snel af, zo onder een autoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik slaap. Ben zo moe dat ik net bijna onder een auto fietste. Niet handig.
Ben je wel van je baas af.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
heb je wel even vakantiequote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds heel kort, heel laag pitje weerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:43 schreef Renesite het volgende:
Hee HW hoe staat het met de liefde eigenlijk
Kloten zeg. Leven is een bitch.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds heel kort, heel laag pitje weer.
Beter dan in FB idd dit.
Idd, het leven gaat verderquote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kloten zeg. Leven is een bitch.
Was het leven maar een dobbelsteen. Veel overzichtelijker.
Wie?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goedzo. Anders terug naar Lieke (toch?)
... of eeuwig slapen als je mazzel hebt. Nooit meer moe.quote:
Ow nee, dat was UIO die een vermeende relatie had Lieke van Lexmondquote:
Ja, das die andere kutamsterdammerquote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow nee, dat was UIO die een vermeende relatie had Lieke van Lexmond
Oh, geen idee wat Amsterdam is, ik woon buiten de ring.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das die andere kutamsterdammer.
Ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, geen idee wat Amsterdam is, ik woon buiten de ring.
Heide, polder, heidemeisjes en poldermeisjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Is er iets buiten die ring dan?.
Ow, hebben we binnen de ring ook wel, die meisjes danquote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heide, polder, heidemeisjes en poldermeisjes.
quote:
Ja, van die corpse met schorre uitgewoonde stemquote:Op maandag 16 maart 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, hebben we binnen de ring ook wel, die meisjes dan.
Luie maandagquote:
Same herequote:
Wel man, opvoeden die vegamutsenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nou weet ik niet wat voor indruk je wilt maken op je date, maar als ze veganist is haar meenemen naar een Argentijns steakhouse lijkt me nou niet echt een binnnelopertjeSommige mensen
Ik moet nog best veel doen, maar kolere, kan wel slapenquote:
Kan ze tenminste leren zich te gedragen als echt mens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nou weet ik niet wat voor indruk je wilt maken op je date, maar als ze veganist is haar meenemen naar een Argentijns steakhouse lijkt me nou niet echt een binnnelopertjeSommige mensen
Ik vind dat wel humorquote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
De mens is niet echt bedoelt, zit niet een plan achter (hoewel anderen dat wel denken), maar ons lichaam is toch echt dat van een omnivoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Als de mens bedoeld was als vega, dan waren wel wel vega toch?
Ja, goed momentquote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom weer op t juiste moment binnen zie ik
Jup.quote:
Nee, maar een koe eet ook geen vlees bijv en een kat wel. Wij zijn idd omnivoren, anders zouden we vlees niet kunnen verteren oid.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mens is niet echt bedoelt, zit niet een plan achter (hoewel anderen dat wel denken), maar ons lichaam is toch echt dat van een omnivoor.
Jij krijgt zeker een quote alert bij het woord 'uitwonen'?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom weer op t juiste moment binnen zie ik
Als je die vegamuts zo irritant vind dan neem je haar toch niet mee op een date?quote:
Opzich helemaal eens, maar hoe weet je dat iemand vegeratier is?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze eten, zo lang niemand er last van heeft boeieeuuuh.
veganisten nemen vleesetersch waarschijnlijk ook mee naar zo'n biologisch humusrestaurant, dus ach.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Vegetariër ok, maar veganisten mogen van mij wel eens relax doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar een koe eet ook geen vlees bijv en een kat wel. Wij zijn idd omnivoren, anders zouden we vlees niet kunnen verteren oid.
Ik kan me echt nog wel een klein beetje iets voorstellen bij een idealistische vega, maar wel een klein beetje dan.
Ook weer zo natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je die vegamuts zo irritant vind dan neem je haar toch niet mee op een date?
Generaliserenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich helemaal eens, maar hoe weet je dat iemand vegeratier is?
Dat heeft ie je als eerste verteld incl bekeringsverhaal.
Ik doe rustig aan vandaag. Morgen St. Patricks' day.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog best veel doen, maar kolere, kan wel slapen.
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze eten, zo lang niemand er last van heeft boeieeuuuh.
Wat Samzz zegt, je moet doen en laten wat je wil, maar stop met het overtuigen van anderenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vegetariër ok, maar veganisten mogen van mij wel eens relax doen.
Zeg er wat van.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.
Mwah, een 15 op de schaal van Black Jack.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk. Maar misschien is ze wel heel lekker
.
Hier is het morgen dinsdag.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe rustig aan vandaag. Morgen St. Patricks' day.
Doen Ang3l en ik altijd wel, mensen bekeren.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt, je moet doen en laten wat je wil, maar stop met het overtuigen van anderen.
Je kunt ze direct herkennen aan hun ziekelijke bleke uitgemergelde uiterlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Renesite het volgende:
Ik weet dat van te voren nooit of iemand Veganist is. Daar open ze echt niet mee te koop of zo
Morgen alweer? Is het alweer twee jaar geleden dat ik tussen die Amerikaanse idioten stond in Londen 'omdat ze een vijfde Iers waren wilden ze St Patrick;s Day vieren!1!~' Met van die grote groene mongolenmutsen enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, St Paddy's, misschien toch maar even 1 of 2 Guinness klappen na het werk, gewoon om er ff bij te zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jute.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ze direct herkennen aan hun ziekelijke bleke uitgemergelde uiterlijk.
Ja, maar dan wel weer tot vleesquote:Op maandag 16 maart 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen Ang3l en ik altijd wel, mensen bekeren.
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend dat als ik kook voor een vega, ik er geen vlees bij moet doen. Maar andersom krijg ik er nooit een stukkie vlees bij.
Dat is wel domquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Het schijnt dat je mensen niet kunt dwingen om iets te koken, maar dat het best makkelijk is om iets niet te eten.quote:
Nice one.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het juist een keer andersom, dat ik bij een vega vriendin ging eten en ze voor mij vlees had gehaaldterwijl dat van mij niet hoefde. Alleen ze had het vlees samen met haar eigen vegaburger in de pan gelegd en toen smaakte haar spul ook naar vlees, ja duh
Wie wil er nou een veganist daten?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |