zuurdesemquote:Op maandag 16 maart 2015 11:11 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eerst wat meer informatie over het brood gerne.
Is het vers of oud brood? Hoeveel dagen ligt het in je kast?
Onmogelijk.quote:
Zal ik het doen?quote:
Ok die is wel beter, ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
''Kloontjes zijn het aids van FOK!''.
Beat that.
Bah oud, > rooster.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zuurdesem
2 a 3 dagen oud
het brood ligt in een mand in de keuken
ik wil er halva op smeren.
Nee, is te makkelijk.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef remi1986 het volgende:
ik vraag me serieus af of bepaalde mensen hier wel zelfstandig kunnen ademen
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef remi1986 het volgende:
namen willen wequote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef remi1986 het volgende:
opkkrequote:
namen willen wequote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die mongool die nog niet eens voor zijn eigen brood kan zorgen
Heb je last van de monday blues?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
ja ben boos. Ik zei goedemorgen en maar 1 iemand reageerde
Hee goeiemorgen Remi mijn alleraardigste vriend.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
ja ben boos. Ik zei goedemorgen en maar 1 iemand reageerde
kijk dat is beter. Goedemorgen TARDIS.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee goeiemorgen Remi mijn alleraardigste vriend.
Meloewa?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die mongool die nog niet eens voor zijn eigen brood kan zorgen
Heb je die gekend?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Breathtaking. ( snap je ;p ahhahahalal. )
Nee, maar die BobbyB komt hier wel eens spugen dat ze bij BT aan Breathtaking moet denkenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef hondebrokje het volgende:
Ik kom misschien ook naar de meet als ik de beugel uit heb, anders durf ik niet ben bang dat ik gepest word.
Als ik kom, komt iedereen neem ik aan?
Ja om te lurkenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef hondebrokje het volgende:
Ik kom misschien ook naar de meet als ik de beugel uit heb, anders durf ik niet ben bang dat ik gepest word.
Hee wandelende hersenbloedingquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef hondebrokje het volgende:
heb je dat ding nou nog steeds?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef hondebrokje het volgende:
Jij bent ook niet uitgenodigdquote:Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef remi1986 het volgende:
komt er een meet? Wil ik graag ff weten, want dan kan ik niet
Oja die leeft nog in 2011.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar die BobbyB komt hier wel eens spugen dat ze bij BT aan Breathtaking moet denken
Dat wordt je sowieso wel. En nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef hondebrokje het volgende:
oeeeehhhhquote:
Dat verdient wel een schouderklopje.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan wel voor mijn eigen brood zorgen.
Geen enkel probleem.
Jep, is die tweede.quote:
Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jep, is die tweede.
Heb hem nu 1,5 jaar... Valt op zich wel mee. Alhoewel.. Ben er wel klaar mee.
wowquote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?
Geen commentaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?
Nou wat goedquote:
Zit jij nog op de fucking basisschool?quote:
Nicequote:
Mbo.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Zit jij nog op de fucking basisschool?
Misschien moet je het geen 'rekenen' noemen!quote:
Wil je me nog een keer tekenen?quote:
Dat zijn de standaard vakken op mbo..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Misschien moet je het geen 'rekenen' noemen!
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je me nog een keer tekenen?ik heb m'n snor laten staan en wil graag een naaktportret op canvas.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat zijn de standaard vakken op mbo..
Dankjewelquote:Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Aah 3F is best moeilijk.
Dus wel goed.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geen ge-, het is een serieus verzoek, het is een moederdagscadeau
Hee die voederbietel, hoe is het met je, lang niet gesproken. Hoe is het met je liefde voor koffie? Hoe gaat het met het niet roken? Hoe zijn je welgevormde spierballen door al die kilo's aardappelen tillen?quote:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het geen rekenen moeten noemen? :s
Oh dat is wel lief!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Als er een keer ergens 3 halen 2 betalen is kan ik zelf ook voor jouw brood zorgen.
afstudeerd met een d en cohort in één zinquote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef hondebrokje het volgende:
Djedje. Als je dit jaar "afstudeerd" zit je nog in het cohort dat je voor rekenen geen voldoende hoeft te halen om te slagen. Dus al had je een 2.
Je kan even goed je opleiding goed afsluiten dan.
Haha nee, moet nog 2 jaar. Dus voor mij gelden de regels dat ik voor die vakken voldoende móet halen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef hondebrokje het volgende:
Djedje. Als je dit jaar "afstudeerd" zit je nog in het cohort dat je voor rekenen geen voldoende hoeft te halen om te slagen. Dus al had je een 2.
Je kan even goed je opleiding goed afsluiten dan.
Ja want wiskunde is hetzelfde als rekenenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.Noem het dan 'Wiskunde'
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.Noem het dan 'Wiskunde'
quote:Het vak rekenen krijgt weer een volwaardige plek in het mbo en dat vraagt om competente rekendocenten.
Denk toch dat je het meer moet hebben van andere dingen dan intellect hehequote:
Je noemt een Audi ook geen Peugeot ?!?!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
[..]
mensen die zomaar wat roepen hier zoals altijd. Ik wist het wel namelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.
nou, reken uit je winstquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee, moet nog 2 jaar. Dus voor mij gelden de regels dat ik voor die vakken voldoende móet halen.
Het is ook gewoon een lieve meid.quote:
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee die voederbietel, hoe is het met je, lang niet gesproken. Hoe is het met je liefde voor koffie? Hoe gaat het met het niet roken? Hoe zijn je welgevormde spierballen door al die kilo's aardappelen tillen?
Haha, ja ik vind het ook echt niet moeilijk. Snap wel dat rekenen voor sommige kut is. Veel mensen vinden het moeilijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:38 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.
Ja, die is al af. Probeer eens in mijn account te komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:25 schreef remi1986 het volgende:
hoink heb je die dropbox nou al aangemaakt of wa?
Ik zeg niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:38 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.
Port Salutquote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.
Vertel eens over jouw opleidingquote:Op maandag 16 maart 2015 11:39 schreef Cyberzone het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan 'rekenen' als een vak op het MBO niet serieus nemen.
spierballenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk toch dat je het meer moet hebben van andere dingen dan intellect hehe
HBO Toegepaste Psychologie.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw opleiding.
Goed spul ja, ben er nog niet zo lang bekend mee. Je kan die korst gewoon opeten toch?quote:
Onze spierballen verschillen sterk vrees ik.quote:
nope, incorrect wachtwoord.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die is al af. Probeer eens in mijn account te komen.
Goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
En hoe is het met jou, vriend TARDIS.?
Ja en kijk al die mensen hier neerbuigend doen terwijl onze afgestudeerde leraren van wo of hbo de sommen soms niet eens ontrafeld krijgen op 3F.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ja ik vind het ook echt niet moeilijk. Snap wel dat rekenen voor sommige kut is. Veel mensen vinden het moeilijk.
Schijnt.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed spul ja, ben er nog niet zo lang bekend mee. Je kan die korst gewoon opeten toch?
[..]
Onze spierballen verschillen sterk vrees ik.
Als ik niet meer post na vandaag weet je dat je dat beter kunt blijven doen.quote:
Haha ja. Maar het boeit me sowieso niet of mensen neerbuigend doen over opleidingsniveau. Dat zegt vaak niet veel over een persoon namelijk, vind ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en kijk al die mensen hier neerbuigend doen terwijl onze afgestudeerde leraren van wo of hbo de sommen soms niet eens ontrafeld krijgen op 3F.
Is gewoon best pittig.
Impliceer je nu dat 3F (teh fuck dat ook mag wezen) een hoger niveau behelst dan het algemene wiskunde niveau van het hbo en wo?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja en kijk al die mensen hier neerbuigend doen terwijl onze afgestudeerde leraren van wo of hbo de sommen soms niet eens ontrafeld krijgen op 3F.
Is gewoon best pittig.
Ik zal het in de gaten houden. Wist je dat er tegenwoordig ook plakken Port Salut zijn? Of heb jij die toevalligerwijs?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik niet meer post na vandaag weet je dat je dat beter kunt blijven doen.
Het is voor mij meer een bevestiging dat een meisje dat zich hoereert voor een webcam inderdaad dom is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja. Maar het boeit me sowieso niet of mensen neerbuigend doen over opleidingsniveau. Dat zegt vaak niet veel over een persoon namelijk, vind ik.
Nee hier gaat het ook goed, momenteel drink ik mijn tweede kopje koffie achter mijn houten bureau terwijl mijn lege kom die eens gevuld was met yoghurt en cruesli mij ernstig in de weg staat. Hoewel ik minder van de zwarte godendrank die zichzelf koffie noemt tot mij neem zijn we nog steeds uitstekende kameraden, en wil ik altijd wel genieten van een heerlijk kopje. Het stoppen met roken gaat mij relatief goed af, doordeweeks rook ik totaal niet meer, al heb ik afgelopen zaterdag met mijn stomdronken kop schromelijk gefaald voor de deur van het etablissement waar ik vijf minuten eerder nog te vinden was tussen de Rotterdammers en Dordtenaren in Breda.quote:
oooooehhhhhhquote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is voor mij meer een bevestiging dat een meisje dat zich hoereert voor een webcam inderdaad dom is.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is voor mij meer een bevestiging dat een meisje dat zich hoereert voor een webcam inderdaad dom is.
Zoals ik al zei, ik ben er nog niet zo lang bekend mee. Maar ik zag de plakken liggen met daaromheen de eerder genoemde korst. Daaruit werd afgeleid door iemand die dichtbij mij staat dat de korst dus inderdaad eetbaar is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden. Wist je dat er tegenwoordig ook plakken Port Salut zijn? Of heb jij die toevalligerwijs?
SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTSquote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hier gaat het ook goed, momenteel drink ik mijn tweede kopje koffie achter mijn houten bureau terwijl mijn lege kom die eens gevuld was met yoghurt en cruesli mij ernstig in de weg staat. Hoewel ik minder van de zwarte godendrank die zichzelf koffie noemt tot mij neem zijn we nog steeds uitstekende kameraden, en wil ik altijd wel genieten van een heerlijk kopje. Het stoppen met roken gaat mij relatief goed af, doordeweeks rook ik totaal niet meer, al heb ik afgelopen zaterdag met mijn stomdronken kop schromelijk gefaald voor de deur van het etablissement waar ik vijf minuten eerder nog te vinden was tussen de Rotterdammers en Dordtenaren in Breda.
Nee, maar serieus. Stop met dat soort acties en met het mbo is niks mis.quote:
Dat soort acties?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Stop met dat soort acties en met het mbo is niks mis.
Je hoeft voor het woordje 'en' geen komma te plaatsenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hier gaat het ook goed, momenteel drink ik mijn tweede kopje koffie achter mijn houten bureau terwijl mijn lege kom die eens gevuld was met yoghurt en cruesli mij ernstig in de weg staat. Hoewel ik minder van de zwarte godendrank die zichzelf koffie noemt tot mij neem zijn we nog steeds uitstekende kameraden, en wil ik altijd wel genieten van een heerlijk kopje. Het stoppen met roken gaat mij relatief goed af, doordeweeks rook ik totaal niet meer, al heb ik afgelopen zaterdag met mijn stomdronken kop schromelijk gefaald voor de deur van het etablissement waar ik vijf minuten eerder nog te vinden was tussen de Rotterdammers en Dordtenaren in Breda.
Er komt een moment dat de beelden die jij op internet plaatst worden verbonden met je echte naam. Vanaf dat moment kun je er van uit gaan dat iedere mogelijke zakelijke stap die jij wilt zetten resulteert in foto's van een meisje met een schoen op d'r hoofd waar jouw naam onder staat. Ik denk niet dat je dat wilt.quote:
Lezen dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat 3F (teh fuck dat ook mag wezen) een hoger niveau behelst dan het algemene wiskunde niveau van het hbo en wo?
Schoen op mijn hoofd uh? Die ene foto? Je ziet geen hoofd, geen bewijs dat ik dat ben dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er komt een moment dat de beelden die jij op internet plaatst worden verbonden met je echte naam. Vanaf dat moment kun je er van uit gaan dat iedere mogelijke zakelijke stap die jij wilt zetten resulteert in foto's van een meisje met een schoen op d'r hoofd waar jouw naam onder staat. Ik denk niet dat je dat wilt.
Dank je wel voor het mij attent maken op mijn grove taalfout. Iets waar ik, met mijn liefde voor taal en spelen met woorden, zelf een enorme antipathie voor koester.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hoeft voor het woordje 'en' geen komma te plaatsen
okquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Schoen op mijn hoofd uh? Die ene foto? Je ziet geen hoofd, geen bewijs dat ik dat ben dus.
Beetje raar maar toch lief en zo gewoon gebleven.quote:
Wel als je schoenmodel wil worden. Dat laat zien hoezeer jij je in je vrije tijd al verbonden voelt met het op de foto gaan met schoenen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
Er komt een moment dat de beelden die jij op internet plaatst worden verbonden met je echte naam. Vanaf dat moment kun je er van uit gaan dat iedere mogelijke zakelijke stap die jij wilt zetten resulteert in foto's van een meisje met een schoen op d'r hoofd waar jouw naam onder staat. Ik denk niet dat je dat wilt.
Ik help je graag mijn vriendquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor het mij attent maken op mijn grove taalfout. Iets waar ik, met mijn liefde voor taal en spelen met woorden, zelf een enorme antipathie voor koester.
Ligt er maar net aan waar je gaat werken natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JA. JA PLAATS ZE.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef remi1986 het volgende:
iemand nog op zoek naar de radio links van afgelopen donderdag? Nee? Oke dan niet
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel als je schoenmodel wil worden. Dat laat zien hoezeer jij je in je vrije tijd al verbonden voelt met het op de foto gaan met schoenen.
Voor beide dingen is DjeDje veel te hoog opgeleid hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je gaat werken natuurlijk![]()
Dat klopt. Doelde meer op mayo op je gezicht.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.
Wie zegt dat ik dat was..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Doelde meer op mayo op je gezicht.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb een tijdje les gegeven op het mbo, vond de rekentoetsen die ze kregen nog best pittig hoor.
Dat blijkt wel uit je opleidingsniveau inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.
Jij zelf.quote:
Dude, stop gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je opleidingsniveau inderdaad.
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daarquote:
Jawel goed verhaal lekker kortquote:Op maandag 16 maart 2015 11:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Boeit natuurlijk weer niemand. Is goed
Ha ha echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daar
NICEquote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daar
css is ze in de kontquote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijkquote:
Dus nu is die shit graties?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
niemand nietquote:Op maandag 16 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijk
Bedankt man, echt.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijk
mag wel beetje aardiger doen, ik doe dit geheel vrijwillig voor jullie
Ik had een 9 van Buchanan. Dus weenie.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan zelf nauwelijks CSS'en, maar wat het is weet ik ook wel.
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK AHAHAHAquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat was het sowieso al. Maar ruimte voor de content was mij iets te smal.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK AHAHAHA![]()
gniffelquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
HAHHAHAAHAHHAHAHAHHA SUKKELTJEEEEEquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar Buchanan is een kunstenaar. Die vind alles tof wat niet werkt. Ik kreeg eens een 7 voor photoshoppen terwijl ik het beter kon dan het meerendeel. Geeft hij een of andere soepmuts een 9 terwijl het concept ruk was en de uitvoering was nog erger.quote:
Maar ze was wel lekker zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Buchanan is een kunstenaar. Die vind alles tof wat niet werkt. Ik kreeg eens een 7 voor photoshoppen terwijl ik het beter kon dan het meerendeel. Geeft hij een of andere soepmuts een 9 terwijl het concept ruk was en de uitvoering was nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |