Beetje raar maar toch lief en zo gewoon gebleven.quote:
Wel als je schoenmodel wil worden. Dat laat zien hoezeer jij je in je vrije tijd al verbonden voelt met het op de foto gaan met schoenen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
Er komt een moment dat de beelden die jij op internet plaatst worden verbonden met je echte naam. Vanaf dat moment kun je er van uit gaan dat iedere mogelijke zakelijke stap die jij wilt zetten resulteert in foto's van een meisje met een schoen op d'r hoofd waar jouw naam onder staat. Ik denk niet dat je dat wilt.
Ik help je graag mijn vriendquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor het mij attent maken op mijn grove taalfout. Iets waar ik, met mijn liefde voor taal en spelen met woorden, zelf een enorme antipathie voor koester.
Ligt er maar net aan waar je gaat werken natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er komt een moment dat de beelden die jij op internet plaatst worden verbonden met je echte naam. Vanaf dat moment kun je er van uit gaan dat iedere mogelijke zakelijke stap die jij wilt zetten resulteert in foto's van een meisje met een schoen op d'r hoofd waar jouw naam onder staat. Ik denk niet dat je dat wilt.
JA. JA PLAATS ZE.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef remi1986 het volgende:
iemand nog op zoek naar de radio links van afgelopen donderdag? Nee? Oke dan niet
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel als je schoenmodel wil worden. Dat laat zien hoezeer jij je in je vrije tijd al verbonden voelt met het op de foto gaan met schoenen.
Voor beide dingen is DjeDje veel te hoog opgeleid hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je gaat werken natuurlijk![]()
Dat klopt. Doelde meer op mayo op je gezicht.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.
Wie zegt dat ik dat was..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Doelde meer op mayo op je gezicht.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb een tijdje les gegeven op het mbo, vond de rekentoetsen die ze kregen nog best pittig hoor.
Dat blijkt wel uit je opleidingsniveau inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.
Jij zelf.quote:
Dude, stop gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je opleidingsniveau inderdaad.
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daarquote:
Jawel goed verhaal lekker kortquote:Op maandag 16 maart 2015 11:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Boeit natuurlijk weer niemand. Is goed
Ha ha echt hequote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daar
NICEquote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik heb een paar van de restricties van het template kunnen omzeilen met css .. stelletje prutsers daar
css is ze in de kontquote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijkquote:
Dus nu is die shit graties?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:52 schreef remi1986 het volgende:
niemand nietquote:Op maandag 16 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |