Bedankt man, echt.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij hebt geen flauw idee waar ik het over heb waarschijnlijk
mag wel beetje aardiger doen, ik doe dit geheel vrijwillig voor jullie
Ik had een 9 van Buchanan. Dus weenie.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan zelf nauwelijks CSS'en, maar wat het is weet ik ook wel.
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK AHAHAHAquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat was het sowieso al. Maar ruimte voor de content was mij iets te smal.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK AHAHAHA![]()
gniffelquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
HAHHAHAAHAHHAHAHAHHA SUKKELTJEEEEEquote:Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar Buchanan is een kunstenaar. Die vind alles tof wat niet werkt. Ik kreeg eens een 7 voor photoshoppen terwijl ik het beter kon dan het meerendeel. Geeft hij een of andere soepmuts een 9 terwijl het concept ruk was en de uitvoering was nog erger.quote:
Maar ze was wel lekker zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Buchanan is een kunstenaar. Die vind alles tof wat niet werkt. Ik kreeg eens een 7 voor photoshoppen terwijl ik het beter kon dan het meerendeel. Geeft hij een of andere soepmuts een 9 terwijl het concept ruk was en de uitvoering was nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |