Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jep, is die tweede.
Heb hem nu 1,5 jaar... Valt op zich wel mee. Alhoewel.. Ben er wel klaar mee.
wowquote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?
Geen commentaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe voelt dat voor tetou zijn poeppenis?
Nou wat goedquote:
Zit jij nog op de fucking basisschool?quote:
Nicequote:
Mbo.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Zit jij nog op de fucking basisschool?
Misschien moet je het geen 'rekenen' noemen!quote:
Wil je me nog een keer tekenen?quote:
Dat zijn de standaard vakken op mbo..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Misschien moet je het geen 'rekenen' noemen!
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je me nog een keer tekenen?ik heb m'n snor laten staan en wil graag een naaktportret op canvas.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat zijn de standaard vakken op mbo..
Dankjewelquote:Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Aah 3F is best moeilijk.
Dus wel goed.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geen ge-, het is een serieus verzoek, het is een moederdagscadeau
Hee die voederbietel, hoe is het met je, lang niet gesproken. Hoe is het met je liefde voor koffie? Hoe gaat het met het niet roken? Hoe zijn je welgevormde spierballen door al die kilo's aardappelen tillen?quote:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het geen rekenen moeten noemen? :s
Oh dat is wel lief!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Als er een keer ergens 3 halen 2 betalen is kan ik zelf ook voor jouw brood zorgen.
afstudeerd met een d en cohort in één zinquote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef hondebrokje het volgende:
Djedje. Als je dit jaar "afstudeerd" zit je nog in het cohort dat je voor rekenen geen voldoende hoeft te halen om te slagen. Dus al had je een 2.
Je kan even goed je opleiding goed afsluiten dan.
Haha nee, moet nog 2 jaar. Dus voor mij gelden de regels dat ik voor die vakken voldoende móet halen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef hondebrokje het volgende:
Djedje. Als je dit jaar "afstudeerd" zit je nog in het cohort dat je voor rekenen geen voldoende hoeft te halen om te slagen. Dus al had je een 2.
Je kan even goed je opleiding goed afsluiten dan.
Ja want wiskunde is hetzelfde als rekenenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.Noem het dan 'Wiskunde'
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen, maar één of andere klapjosti heeft het op jouw school 'rekenen' genoemd.Noem het dan 'Wiskunde'
quote:Het vak rekenen krijgt weer een volwaardige plek in het mbo en dat vraagt om competente rekendocenten.
Denk toch dat je het meer moet hebben van andere dingen dan intellect hehequote:
Je noemt een Audi ook geen Peugeot ?!?!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
[..]
mensen die zomaar wat roepen hier zoals altijd. Ik wist het wel namelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |