nou, reken uit je winstquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op de middelbare heet dat wiskunde. Mbo is dat gewoon rekenen.
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee, moet nog 2 jaar. Dus voor mij gelden de regels dat ik voor die vakken voldoende móet halen.
Het is ook gewoon een lieve meid.quote:
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee die voederbietel, hoe is het met je, lang niet gesproken. Hoe is het met je liefde voor koffie? Hoe gaat het met het niet roken? Hoe zijn je welgevormde spierballen door al die kilo's aardappelen tillen?
Haha, ja ik vind het ook echt niet moeilijk. Snap wel dat rekenen voor sommige kut is. Veel mensen vinden het moeilijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:38 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.
Ja, die is al af. Probeer eens in mijn account te komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:25 schreef remi1986 het volgende:
hoink heb je die dropbox nou al aangemaakt of wa?
Ik zeg niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:38 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ah dat is wel shit. Nederlands wel easy op mbo niveau maar op rekenen zou ik dik zakken. Vooral 3F... Heb 6 gehaald voor 2F centraal examen.
Port Salutquote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.
Vertel eens over jouw opleidingquote:Op maandag 16 maart 2015 11:39 schreef Cyberzone het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan 'rekenen' als een vak op het MBO niet serieus nemen.
spierballenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat goed, ik geniet momenteel van een croissantje met Port Salut en een glas rooibosijsthee met limoen en gember. Hier blijkt al een beetje uit dat m'n liefde voor koffie zich vertaalt heeft in een haat/liefde verhouding. Roken, daar doe ik niet meer aan. Hoewel ik de laatste dagen wel "last" heb van een sterke hunkering. M'n spierballen beschrijven lukt niet in de kleine hoeveelheid tekens waartoe hier mogelijkheid is.
Dat ik nou niet met zo'n uitgebreid woordenschat praat betekent niet dat ik niet intelligent ben.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk toch dat je het meer moet hebben van andere dingen dan intellect hehe
HBO Toegepaste Psychologie.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw opleiding.
Goed spul ja, ben er nog niet zo lang bekend mee. Je kan die korst gewoon opeten toch?quote:
Onze spierballen verschillen sterk vrees ik.quote:
nope, incorrect wachtwoord.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die is al af. Probeer eens in mijn account te komen.
Goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef voederbietel het volgende:
En hoe is het met jou, vriend TARDIS.?
Ja en kijk al die mensen hier neerbuigend doen terwijl onze afgestudeerde leraren van wo of hbo de sommen soms niet eens ontrafeld krijgen op 3F.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ja ik vind het ook echt niet moeilijk. Snap wel dat rekenen voor sommige kut is. Veel mensen vinden het moeilijk.
Schijnt.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed spul ja, ben er nog niet zo lang bekend mee. Je kan die korst gewoon opeten toch?
[..]
Onze spierballen verschillen sterk vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |