zie je welquote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met jou Dees? Zal wel een klotetijd zijn nu?
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denk
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zitten![]()
Is ook heel vreemd, komt omdat hij zich wél heel goed voelt en die wil ook van alles en nog wat
ondernemen, mijn schoonzus moet hem af en toe afremmen, want hij wilde weer op vakantie,
maar dat durft ze nu niet...
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...
Heeft jouw broer ook nog kinderen?
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doen![]()
Maar vakantie is wel iets anders, mijn broer wilde naar Thailand maar hij moet nog een aantal
Chemokuren door, dus nu gaat sowieso niet, want dat is elke 2 weken, en een korte vakantie tussendoor, even weekje Spanje ofzo, vond mijn schoonzus nou ook geen goed idee, want tja
als ie daar ineens ziek wordt ofzo, zit je in Spanje, dus kan ik me wel voorstellen...
Hij heeft 2 (volwassen en getrouwde) dochters en 2 kleinkinderen.
Precies... zelf denk hij dat het allemaal ''wel goed komt'' ik hoop het heel erg voor hem enquote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.
Mogge Chuf en dank namens allenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
wow, da's een prima nacht sjoefquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
Graag gedaan hoor... Net 2 geroosterde broodjes met ham en kaas verorberdquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge Chuf en dank namens allen![]()
effe tosti en koffie maken...
komt vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Is de kringloop al geweest?
Dank u.quote:
Is het ook, er kan redelijk wat geschoven worden als dat nodig is.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat fijn dat daar flexibiliteit in zit Juup. Het klinkt alsof het echt goed geregeld is bij jullie
Ze houdt zich gewoon van de domme, ondertussen zat Poetin met een glas wodka gewoon bij haar, op dat eiland, op die comfortabele bank.quote:
Dat is niet alleen zijn hoofd, de man is een gluiperd (en gevaarlijk).quote:Op maandag 16 maart 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr, wat heeft die man een gluiperhoofd
Jee Juup ben je inmiddels gescheiden danquote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het ook, er kan redelijk wat geschoven worden als dat nodig is.
quote:
hebben ze poetin ook meegenomen ?quote:
Al weer een paar jaarquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jee Juup ben je inmiddels gescheiden dan
Veel plezierquote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mooi weer, ik trek schoenen en jas aan en ga wandelen
ik ga aan de koffiequote:
Toppen er uit knippen en oproken...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Lekker de tuindeuren opengegooid, deuren tussen de voor- en achterkamer en dan zie je opeens dat je vergeten bent om de planten in de voorkamer water te geven ...![]()
![]()
en dat weken lang dus
het lijkt wel herfst daar, allemaal gele blaadjes, ik haal er zo wel een stofzuiger langs misschien valt het nog meequote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toppen er uit knippen en oproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K****Rquote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toppen er uit knippen en oproken...
Wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hello Freshbox uitgepakt, nu maar eens een menuplanning maken
veelquote:
Wel lekkere gerechten, behalve de kokossoep dan, ik houd niet van kokos.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/current/classic_box/ En als extraatje een fles Holy Soda, altijd handig om in huis te hebben voor bezoek.
Ik heb een box voor 2 personen, dus in principe 10 maaltijden, maar van sommige dingen hou ik over en soms zijn het ook 3 maaltijden ipv maar 2. Veel invriezen, ook omdat ik niet elke dag thuis eet.
Ik vind het voor de reguliere prijs veel te duur, maar nu was het voor de halve prijs.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Lekker de tuindeuren opengegooid, deuren tussen de voor- en achterkamer en dan zie je opeens dat je vergeten bent om de planten in de voorkamer water te geven ...![]()
![]()
en dat weken lang dus
Maar je hebt nu een nieuwe koel/vries combi met vers-lades dus tijd genoeg om het op te makenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/current/classic_box/ En als extraatje een fles Holy Soda, altijd handig om in huis te hebben voor bezoek.
Ik heb een box voor 2 personen, dus in principe 10 maaltijden, maar van sommige dingen hou ik over en soms zijn het ook 3 maaltijden ipv maar 2. Veel invriezen, ook omdat ik niet elke dag thuis eet.
Ik vind het voor de reguliere prijs veel te duur, maar nu was het voor de halve prijs.
ja lekker dom hèquote:
Aquote:
nee het ging over roken dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee het ging over roken dacht ikdus tante Bep heeft longklaver door het roken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Pas maar op Sasquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dus tante Bep heeft longklaver door het roken?
precies, komt helemaal goed. Waarschijnlijk op een vrije dag gewoon de kokossoep alvast maken en in porties invriezen, geeft ruimte in de planning. Ik pakte trouwens daarnet een peer uit de freshzone om in de smoothie te doen en die was echt heel koud.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt nu een nieuwe koel/vries combi met vers-lades dus tijd genoeg om het op te maken
een peer uit de freshzonequote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, komt helemaal goed. Waarschijnlijk op een vrije dag gewoon de kokossoep alvast maken en in porties invriezen, geeft ruimte in de planning. Ik pakte trouwens daarnet een peer uit de freshzone om in de smoothie te doen en die was echt heel koud.
Dat duurt nog wel een week of watquote:Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
en Juup als je klaar bent in jouw tuin
mijn tuin kan nog wel even wachtenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan met mijn koelkast bellen, ook zoiets
haha, da's erg hipquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
een peer uit de freshzone![]()
ik kan met mijn koelkast bellen, ook zoiets
ik sluit graag achter just me aan. Tuin is niet groot, maar moet nu toch aangelegd worden en heb er zo geen zin in.quote:
Ik ben al blij dat ik zo nu en dan iets in de tuin kan doen m.b.t. mijn knie, dus ik ga zeker niet bij een ander iets in de tuin doenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sluit graag achter just me aan. Tuin is niet groot, maar moet nu toch aangelegd worden en heb er zo geen zin in.
Het is duidelijk Juup, eerst zeg je over 'n week en nu krabbel je terug, ik wou dat mijn onkruid dat ook deedquote:Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik zo nu en dan iets in de tuin kan doen m.b.t. mijn knie, dus ik ga zeker niet bij een ander iets in de tuin doen
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het is duidelijk Juup, eerst zeg je over 'n week en nu krabbel je terug, ik wou dat mijn onkruid dat ook deed
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Als de tuin eenmaal aangelegd is, dan vind ik het leuk om er in te rommelen, maar man, een nieuwe tuin aanleggen, ik heb me daar erg op verkeken. Bij mijn vorige huis was een heel groot deel van de tuin betegeld en daar heb ik steeds wat meer tegels gelicht om ruimte voor planten te maken.
Maar goed, ik ben blij dat het inmiddels binnen aardig op orde is, op ongeverfde trappen na. Oh en de verhuisdozen op de zolder kan ik heel goed negeren.
Ik ben zo benieuwd wat je vandaag niet gaat eten, gisteren had je geen gyros met tzatziki saus..............quote:
Salade met stukjes gebakken kipfiletquote:Op maandag 16 maart 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat je vandaag niet gaat eten, gisteren had je geen gyros met tzatziki saus..............
![]()
Dus je hebt het in huis en gaat het maken, neem ik aan.quote:
Goed aangenomenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je hebt het in huis en gaat het maken, neem ik aan.
Verkeerd ged8quote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat er hier niks aangenomen werd
Ik weet, maar ik deed die aanname toch maar, mijn excuses.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat er hier niks aangenomen werd
Als ik er zin in heb zal ik straks een foto maken, ALS...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik deed die aanname toch maar, mijn excuses.![]()
Maar eerst zien dan pas geloven.....
zoietsquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dus tante Bep heeft longklaver door het roken?
De hint om een foto was toch overduidelijk lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb zal ik straks een foto maken, ALS...
Ik denk eerder zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk eerder zoiets.Gááf zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
heb je de meubels ook vastgelijmd?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
zo, voedselvoorziening geregeld, kan met een gerustde toko verlaten morgen
En toch zal het weer een verrassing zijn wanneer je weer thuiskomt... Maar sterkte morgenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
zo, voedselvoorziening geregeld, kan met een gerustde toko verlaten morgen
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je de meubels ook vastgelijmd?
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En toch zal het weer een verrassing zijn wanneer je weer thuiskomt... Maar sterkte morgen
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hint om een foto was toch overduidelijk lijkt me.![]()
Ik wacht nog even voor ik iets ga maken, ik heb van alles in huis, maar eerst eens kijken of die baardaap na zijn werk wel of niet komt vandaag.
morgen de laatste akte van het langstlopende en slechtste toneelstuk ooitquote:Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn dat je er morgen voor je broertje kan zijn sacha
lekker!quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog wat honing-mosterd dressing doorheen gedaan, wat croutons met een kaas-pijnboompit smaak, wat pijnboompitten, en ook nog wat tabasco om het iets pittiger te maken.
Is i.i.g. gezonder dan een supervette hap.
Nog even doorbijten dan , maar bespaar ons de details ...quote:Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen de laatste akte van het langstlopende en slechtste toneelstuk ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even doorbijten dan , maar bespaar ons de details ...ik snap en weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
lekker in de zomer met tonijn en een stokbroodquote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maak ik graag, heerlijke simpele en lekker frisse salade (alleen het nadeel is dat ik het voor mezelf alleen moet maken, want dochterlief eet dat niet)![]()
4 tomaten - 2 kleine of 1 grote komkommers - 1 ui - 150g zwarte olijven - 2 groene paprika's - 1 eetlepel azijn - 3 eetlepels olijfolie - 1 plak fetta kaas - oregano
Geen wijn, de rest welquote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker in de zomer met tonijn en een stokbrood![]()
en veel wijn natuurlijk
Hier niet, morgen brooddag.Woensdag weer groenten eten en donderdag ook, verder gaat mijn planning niet (al lig ik er over te denken om dit week einde een soort Griekse salade te maken, hangt een beetje van de omstandigheden af en of ik er dan nog zin in heb).quote:
dan wordt het wel tijd jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef D. het volgende:
Dadelijk maar eens kijken of ik nog een beetje kan lopen, want komend weekend een wedstrijd
Je kan voor 1 persoon ook gewoon de helft van de ingrediënten nemen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maak ik graag, heerlijke simpele en lekker frisse salade (alleen het nadeel is dat ik het voor mezelf alleen moet maken, want dochterlief eet dat niet)![]()
4 tomaten - 2 kleine of 1 grote komkommers - 1 ui - 150g zwarte olijven - 2 groene paprika's - 1 eetlepel azijn - 3 eetlepels olijfolie - 1 plak fetta kaas - oregano
Ach, het is net wandelen, alleen snellerquote:Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wandelen ging vandaag ook niet zo soepel, maar toch ruim een uur volgehouden. Wil eigenlijk weer gaan skaten, maar durf met mijn irritante knie nog niet zo goed. Hardlopen waag ik me niet aan
Dus rustig opbouwen, met goede schoenenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en veel zwaarder voor je gewrichten
Ik zal haar volproppen met Spaanse pepers jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan voor 1 persoon ook gewoon de helft van de ingrediënten nemen hoor.En in de 2e portie stop je gewoon wat ze wel eet (tenzij ze er helemaal niets van lust) beetje aanvullen met wat ander spul, een eitje ofzo.
Nee, die laat je er juist uit, gebruik je gewoon wat peper en zout.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal haar volproppen met Spaanse pepers ja![]()
Jij denkt, dus jij bestaatquote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Door die TT zit ik de hele tijd zwaar na te denken......en dat vergt tijd.
Dat is dan weer een leuke bijkomstigheid.quote:
Is het allemaal niet voor niets geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan weer een leuke bijkomstigheid.
Je mag TS wel bedanken danquote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stel je voor, zonder dit topic had ik niet eens van mijn eigen bestaan geweten.
en dat is de hamvraag natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag TS wel bedanken dan
Er van uitgaande dat je er blij mee bent
"Lust u ham?" is ook een hamvraagquote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat is de hamvraag natuurlijk
En daar sta je voor!quote:
Ik ben een langzaamloperquote:
Gewoon lopen in opa stijl is naar de brievenbus heen en weer, ik loop dan net iets verder.quote:
brrr, ik durf ze niet eens te groetenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht je een hardloper tegen komen dan moet je het maar eens proberen
Maar ik ben pas 40quote:Op maandag 16 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Je bent geen 18 meer he? Dan krijg je dat
Ik had het over mezelfquote:Op maandag 16 maart 2015 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon lopen in opa stijl is naar de brievenbus heen en weer, ik loop dan net iets verder.
Renatequote:Op maandag 16 maart 2015 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
brrr, ik durf ze niet eens te groeten![]()
veels te druk met ademhaling, hart meter of Evy
Ik ga nog niet in oma stijl, daar loop ik te ver voor, eerder met een 40 plus stijl.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf
Jij gaat uiteraard in oma-style
Waar ben je van uitgedrupt?quote:
Het gutsende zweet van mijn inspanningenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar ben je van uitgedrupt?
Ik ga zo pitten, morgen vroeg op en het is een heel eind lopen.
Ik heb het warmquote:Op maandag 16 maart 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, lekker in mijn warme bedje, ik had het opeens heel koud
Koukleumquote:Op maandag 16 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik vergeten was de verwarming hoger te zetten, da's niet slim natuurlijk
Kun je afharden.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik vergeten was de verwarming hoger te zetten, da's niet slim natuurlijk
Koukleumen zijn veel gezelliger dan die zwetende mensen, daar ga je niet samen lekker mee onder een dekentje liggen.quote:
Niet te hoog he, anders kun je er niet meer bijquote:Op maandag 16 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
waren de bijdehandjes weer lekker?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te hoog he, anders kun je er niet meer bij
Uhuquote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waren de bijdehandjes weer lekker?
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu nog wel, maar die gaan wel uit als ik ga slapen
Iedereen?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heeft iedereen toch met mijn sokken? Allemaal een fetisj ofzo?
En ik heb het woord sok eveneens niet in mijn mond gehad.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heeft iedereen toch met mijn sokken? Allemaal een fetisj ofzo?
doe ik ze voor jou weer uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen?
Ik voel me onterecht aangesproken
*wegduiktquote:Op maandag 16 maart 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doe ik ze voor jou weer uit.
Hier, vangen!
De Ferrari sokken aantrekken.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig maar, anders kreeg ik weer koude pootjes door het heen en weer lopen naar de badkamer
zolang ik ze maar aanheb is het goed, toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
Maar nu heb ik sokken aan , in bed echter nooit
'dat is ook een afknapper, mannen met sokken aan in bedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
Maar nu heb ik sokken aan , in bed echter nooit
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang ik ze maar aanheb is het goed, toch?
Welke winter was dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de winter heb ik sokken aan in bed, haat koude voeten.
Bij mij staat ie uit, heeft weinig nut als ik er alleen kom om onder de dekens te kruipenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verwarming in de slaapkamer is nog nooit aan geweest, die in de woonkamer is alleen nodig bij vorst overdag.
Heb je die naast je bed staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n dikke PC en grote monitor produceren ook aardig warmte en zit midden in het gebouw.
Zit je in nieuwbouw dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is de verwarming in de slaapkamer alleen aan geweest om het huis na de bouw een beetje droog te stoken, de vloer moest droog genoeg zijn om het laminaat te kunnen leggen.
anderhalf jaar geleden uit Utrecht hierheen vertrokken. In Utrecht was niks te vinden waar ik wilde wonen en toen ben ik gaan kijken waar er in de provincie wel aanbod was. Veel waardeloos onderhouden en slecht geïsoleerde woningen uit de jaren 70 tegengekomen en toen kwam 2 jaar geleden dit nieuwbouwproject langs. Is in een bestaande wijk, ze hebben een blokje slechte huizen gesloopt.quote:
Die met van die platen voor de ramen ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
anderhalf jaar geleden uit Utrecht hierheen vertrokken. In Utrecht was niks te vinden waar ik wilde wonen en toen ben ik gaan kijken waar er in de provincie wel aanbod was. Veel waardeloos onderhouden en slecht geïsoleerde woningen uit de jaren 70 tegengekomen en toen kwam 2 jaar geleden dit nieuwbouwproject langs. Is in een bestaande wijk, ze hebben een blokje slechte huizen gesloopt.
Utrechter heet dat. De betekenis van de door jou gebruikte term moet je maar even opzoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon is een echte Utrechtenaar maar toen ie na jaren inschrijven niet verder kwam dan Overvecht issie naar Maartensdijk in nieuwbouw gegaan.
Het is geen echte.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Utrechter heet dat. De betekenis van de door jou gebruikte term moet je maar even opzoeken.
zuid, langs de spoorlijn was ok, laagbouw, rijtjeshuizen met tuintjes, veel openbaar groen en ook nog eens prima verbindingen qua OV en zo op de snelweg.quote:
Ok, er zijn wat stukken die meevallen maar het overgrote deel wordt je treurig van onafhankelijk van de mensen die er wonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zuid, langs de spoorlijn was ok, laagbouw, rijtjeshuizen met tuintjes, veel openbaar groen en ook nog eens prima verbindingen qua OV en zo op de snelweg.
Geen idee, maar ik wil morgen nieuw paspoort aanvragen omdat ik het volgende week nodig ....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je gaat weer voor een extra lange nacht?
Naar welk vreemd land ga je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil morgen nieuw paspoort aanvragen omdat ik het volgende week nodig ....
Nergens heen ... UWV gesprek en daar mag een rijbewijs niet als legimitatie (beweren ze) Maar net 3 dagen ervoor verloopt mn paspoort... Nu was ik wel van plan die te vernieuwen, maar dan met een nieuwe bril op de foto... Helaas zijn die nog niet klaar ...quote:
Ik maak de foto's altijd zonder brilquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens heen ... UWV gesprek en daar mag een rijbewijs niet als legimitatie (beweren ze) Maar net 3 dagen ervoor verloopt mn paspoort... Nu was ik wel van plan die te vernieuwen, maar dan met een nieuwe bril op de foto... Helaas zijn die nog niet klaar ...
Ik kwam nog een ouwe van mn huidige paspoort tegen.. Ben niets verandert dus waarom die niet gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik maak de foto's altijd zonder bril
Ja die regel idd... In de mijne zit een heel klein kleurtje maar dat zie je nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een bril met donkere glazen mag namelijk niet en ik ben dol op van die zelfkleurende,
Gewoon doen alhoewel ze steeds meer zeiken. Lach je op de foto? => Verboden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam nog een ouwe van mn huidige paspoort tegen.. Ben niets verandert dus waarom die niet gebruiken
Laat sindsdien alle foto's zonder bril maken voor documenten, werkt perfect.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die regel idd... In de mijne zit een heel klein kleurtje maar dat zie je niet
Nee, maar hij was al goedgekeurd op mn huidige paspoort, misschien dat ze daar over kunnen gaan zeikenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon doen alhoewel ze steeds meer zeiken. Lach je op de foto? => Verboden.
Als die op zijn een nieuwe serie zonder bril laten maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar hij was al goedgekeurd op mn huidige paspoort, misschien dat ze daar over kunnen gaan zeiken
Ja je ziet ze overal die IS-baarden .... Laat ik me zondag toevallig net weer eens geschoren hebben na 6 maanden stoppelsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
De baard laten staan is ook hip tegenwoordig.
Mijn baard is blond en wat rossig ertussen, meer als de Vikingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je ziet ze overal die IS-baarden .... Laat ik me zondag toevallig net weer eens geschoren hebben na 6 maanden stoppels
Kijk toen was je nog knapquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn baard is blond en wat rossig ertussen, meer als de Vikingen.
[ afbeelding ]
De blonde haren groeien sneller dan de rossige die gaan krullen ook nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet zo mijn ding, langer dan 2 weken hou ik het niet vol ....
Huren sjoef.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb volgens mij geeneens meer een pak hangen
Dat is voor mij wat eenvoudiger, heb het postuur van een Italiaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je toevallig wel de juiste maat vinden....
Oh ja daar zou ik ooit ook nog naar toe met wat Jamaicaanse vriendinnenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
De enige uitzondering die ik misschien ooit nog ga maken is voor Jamaica
Ik ken wel iemand daar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar zou ik ooit ook nog naar toe met wat Jamaicaanse vriendinnen
Ik hoop er wat kilootjes af te krijgen en dan neem ik ook zo'n strak Italiaans pakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is voor mij wat eenvoudiger, heb het postuur van een Italiaan.
Kom geen gram aan hoe ik ook mijn best doe.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop er wat kilootjes af te krijgen en dan neem ik ook zo'n strak Italiaans pak
Met dat naverbranden moet toch ook wel iets te doen zijn, al die gassen die nu in de lucht verdwijnen is toch zonde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga nu nog wat naverbranden in mn bed... Laters Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |