zie je welquote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met jou Dees? Zal wel een klotetijd zijn nu?
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denkquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je wel
Verwarrend vooral. Eén van de symptomen van zo'n hersentumor is dat de patient de ernst van hun ziekte niet inziet en dat is overduidelijk bij mijn zus, ze wil dus nog van alles en praat over haar ziekte alsof het een griepje is. Voor haarzelf is het natuurlijk wel fijn dat ze het besef niet heeft, maar voor haar omgeving heel lastig.
En hoe is het mouw broer.
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pfoe Dees... Ik vraag er niet vaak naar, maar weet dat ik vaak aan je denk
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer zit ook totáál in de ontkenningsfase, hij denkt zelfs dat de dokters er naast zitten![]()
Is ook heel vreemd, komt omdat hij zich wél heel goed voelt en die wil ook van alles en nog wat
ondernemen, mijn schoonzus moet hem af en toe afremmen, want hij wilde weer op vakantie,
maar dat durft ze nu niet...
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig hè, zulke dingen hebben wij ook, mijn zus wilde weer een beetje gaan sporten, want ja lichamelijk mankeert ze niets, mijn zwager werd niet goed toen hij dat hoorde. Maar ja, ze leeft er toch niet minder lang van als ze niet gaat sporten, dus als ze dat graag wilt vind ik dat ze maar lekker moet gaan...
Heeft jouw broer ook nog kinderen?
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als het toch niet uitmaakt zou ik ook zeggen lekker doen![]()
Maar vakantie is wel iets anders, mijn broer wilde naar Thailand maar hij moet nog een aantal
Chemokuren door, dus nu gaat sowieso niet, want dat is elke 2 weken, en een korte vakantie tussendoor, even weekje Spanje ofzo, vond mijn schoonzus nou ook geen goed idee, want tja
als ie daar ineens ziek wordt ofzo, zit je in Spanje, dus kan ik me wel voorstellen...
Hij heeft 2 (volwassen en getrouwde) dochters en 2 kleinkinderen.
Precies... zelf denk hij dat het allemaal ''wel goed komt'' ik hoop het heel erg voor hem enquote:Op maandag 16 maart 2015 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad niet aan denken, dat hij in het buitenland zit en ineens beroerd wordt, maar het is wel heel lastig om dat tegen hem te moeten zeggen.
Mogge Chuf en dank namens allenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
wow, da's een prima nacht sjoefquote:Op maandag 16 maart 2015 11:32 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen... Net wakkerGewoon mn verdiende rust gepakt vannacht.
Sterkte voor allen die het nodig hebben
Graag gedaan hoor... Net 2 geroosterde broodjes met ham en kaas verorberdquote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge Chuf en dank namens allen![]()
effe tosti en koffie maken...
komt vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2015 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Is de kringloop al geweest?
Dank u.quote:
Is het ook, er kan redelijk wat geschoven worden als dat nodig is.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat fijn dat daar flexibiliteit in zit Juup. Het klinkt alsof het echt goed geregeld is bij jullie
Ze houdt zich gewoon van de domme, ondertussen zat Poetin met een glas wodka gewoon bij haar, op dat eiland, op die comfortabele bank.quote:
Dat is niet alleen zijn hoofd, de man is een gluiperd (en gevaarlijk).quote:Op maandag 16 maart 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr, wat heeft die man een gluiperhoofd
Jee Juup ben je inmiddels gescheiden danquote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het ook, er kan redelijk wat geschoven worden als dat nodig is.
quote:
hebben ze poetin ook meegenomen ?quote:
Al weer een paar jaarquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jee Juup ben je inmiddels gescheiden dan
Veel plezierquote:Op maandag 16 maart 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mooi weer, ik trek schoenen en jas aan en ga wandelen
ik ga aan de koffiequote:
Toppen er uit knippen en oproken...quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Lekker de tuindeuren opengegooid, deuren tussen de voor- en achterkamer en dan zie je opeens dat je vergeten bent om de planten in de voorkamer water te geven ...![]()
![]()
en dat weken lang dus
het lijkt wel herfst daar, allemaal gele blaadjes, ik haal er zo wel een stofzuiger langs misschien valt het nog meequote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toppen er uit knippen en oproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K****Rquote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toppen er uit knippen en oproken...
Wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hello Freshbox uitgepakt, nu maar eens een menuplanning maken
veelquote:
Wel lekkere gerechten, behalve de kokossoep dan, ik houd niet van kokos.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/current/classic_box/ En als extraatje een fles Holy Soda, altijd handig om in huis te hebben voor bezoek.
Ik heb een box voor 2 personen, dus in principe 10 maaltijden, maar van sommige dingen hou ik over en soms zijn het ook 3 maaltijden ipv maar 2. Veel invriezen, ook omdat ik niet elke dag thuis eet.
Ik vind het voor de reguliere prijs veel te duur, maar nu was het voor de halve prijs.
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Lekker de tuindeuren opengegooid, deuren tussen de voor- en achterkamer en dan zie je opeens dat je vergeten bent om de planten in de voorkamer water te geven ...![]()
![]()
en dat weken lang dus
Maar je hebt nu een nieuwe koel/vries combi met vers-lades dus tijd genoeg om het op te makenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/current/classic_box/ En als extraatje een fles Holy Soda, altijd handig om in huis te hebben voor bezoek.
Ik heb een box voor 2 personen, dus in principe 10 maaltijden, maar van sommige dingen hou ik over en soms zijn het ook 3 maaltijden ipv maar 2. Veel invriezen, ook omdat ik niet elke dag thuis eet.
Ik vind het voor de reguliere prijs veel te duur, maar nu was het voor de halve prijs.
ja lekker dom hèquote:
Aquote:
nee het ging over roken dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee het ging over roken dacht ikdus tante Bep heeft longklaver door het roken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Pas maar op Sasquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dus tante Bep heeft longklaver door het roken?
precies, komt helemaal goed. Waarschijnlijk op een vrije dag gewoon de kokossoep alvast maken en in porties invriezen, geeft ruimte in de planning. Ik pakte trouwens daarnet een peer uit de freshzone om in de smoothie te doen en die was echt heel koud.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt nu een nieuwe koel/vries combi met vers-lades dus tijd genoeg om het op te maken
een peer uit de freshzonequote:Op maandag 16 maart 2015 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, komt helemaal goed. Waarschijnlijk op een vrije dag gewoon de kokossoep alvast maken en in porties invriezen, geeft ruimte in de planning. Ik pakte trouwens daarnet een peer uit de freshzone om in de smoothie te doen en die was echt heel koud.
Dat duurt nog wel een week of watquote:Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
en Juup als je klaar bent in jouw tuin
mijn tuin kan nog wel even wachtenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan met mijn koelkast bellen, ook zoiets
haha, da's erg hipquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
een peer uit de freshzone![]()
ik kan met mijn koelkast bellen, ook zoiets
ik sluit graag achter just me aan. Tuin is niet groot, maar moet nu toch aangelegd worden en heb er zo geen zin in.quote:
Ik ben al blij dat ik zo nu en dan iets in de tuin kan doen m.b.t. mijn knie, dus ik ga zeker niet bij een ander iets in de tuin doenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sluit graag achter just me aan. Tuin is niet groot, maar moet nu toch aangelegd worden en heb er zo geen zin in.
Het is duidelijk Juup, eerst zeg je over 'n week en nu krabbel je terug, ik wou dat mijn onkruid dat ook deedquote:Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik zo nu en dan iets in de tuin kan doen m.b.t. mijn knie, dus ik ga zeker niet bij een ander iets in de tuin doen
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het is duidelijk Juup, eerst zeg je over 'n week en nu krabbel je terug, ik wou dat mijn onkruid dat ook deed
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Als de tuin eenmaal aangelegd is, dan vind ik het leuk om er in te rommelen, maar man, een nieuwe tuin aanleggen, ik heb me daar erg op verkeken. Bij mijn vorige huis was een heel groot deel van de tuin betegeld en daar heb ik steeds wat meer tegels gelicht om ruimte voor planten te maken.
Maar goed, ik ben blij dat het inmiddels binnen aardig op orde is, op ongeverfde trappen na. Oh en de verhuisdozen op de zolder kan ik heel goed negeren.
Ik ben zo benieuwd wat je vandaag niet gaat eten, gisteren had je geen gyros met tzatziki saus..............quote:
Salade met stukjes gebakken kipfiletquote:Op maandag 16 maart 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat je vandaag niet gaat eten, gisteren had je geen gyros met tzatziki saus..............
![]()
Dus je hebt het in huis en gaat het maken, neem ik aan.quote:
Goed aangenomenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je hebt het in huis en gaat het maken, neem ik aan.
Verkeerd ged8quote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat er hier niks aangenomen werd
Ik weet, maar ik deed die aanname toch maar, mijn excuses.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat er hier niks aangenomen werd
Als ik er zin in heb zal ik straks een foto maken, ALS...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik deed die aanname toch maar, mijn excuses.![]()
Maar eerst zien dan pas geloven.....
zoietsquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dus tante Bep heeft longklaver door het roken?
De hint om een foto was toch overduidelijk lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb zal ik straks een foto maken, ALS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |