ongegronde aannamesquote:Op zondag 15 maart 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat ik DjeDje niet probeer te hosselen, en dat het jou sowieso niet gaat lukken.
ik wil bewijs zienquote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft DjeDje immers al binnengehaald... Er is dus geen sprake van enige hosselpraktijken
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft DjeDje immers al binnengehaald... Er is dus geen sprake van enige hosselpraktijken
Zo doe je dat. Grenzen stellen, aantonen wie de baas is. Net als een gevecht met een vette vis die je wint door hem te laten spartelen op het bodem van je miljoenenjacht midden op Caraibische zeequote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.
kom haxballquote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik word hier ongemakkelijk van, ik ga maar weer weg
Natuurlijke selectie op z'n best.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik word hier ongemakkelijk van, ik ga maar weer weg
Ben er allang joh.quote:
Leuk weekend was dat he.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo doe je dat. Grenzen stellen, aantonen wie de baas is. Net als een gevecht met een vette vis die je wint door hem te laten spartelen op het bodem van je miljoenenjacht midden op Caraibische zee
quote:
Waarom hoor ik dit in jouw stem.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.
dat heb ik bij jullie bij elke postquote:
Dat doet er niet meer toe bamibij, je gaat de hond in dr pot vinden ben ik bang.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
zitten er nou nog geile chicks in deze sc?
Nee hoor neequote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
Ik kan nu dus nooit meer in SEX posten dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dat heb ik dus elke keer als ik jouw post lees.
Ik lees bij jou ook alles in jouw stem.quote:
Aberella is nog vrijquote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
die topics waarin iwanius voor de zoveelste keer ontmaskerd werd zijn verwijderd.
die over die tas?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
die topics waarin iwanius voor de zoveelste keer ontmaskerd werd zijn verwijderd.
Nee, alleen hele typische bewoordingen. Zoals net.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets wat je me zou horen zeggen?
Waarom bannen ze die klapjosti niet gewoonquote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
wat dp zegt.quote:
Omdat mensen die niet in staat zijn zich nog enigszins normaal te reageren hier altijd in bescherming worden genomen, zie onze 15-jarige vriend.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom bannen ze die klapjosti niet gewoon
Heeft gewoon weer lopen trollen dus?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
hij zou een tas voor zn vriendin hebben gekocht. Bleek later een tas van 20 000 eu te zijn en toen heeft ie snel alle foto s verwijderd
dus jij bent aberella?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag zo houden, hartelijk dank
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat mensen die niet in staat zijn zich nog enigszins normaal te reageren hier altijd in bescherming worden genomen, zie onze 15-jarige vriendsnitch.
jij hebt je 12 centimeter ellende overal al ingestoken?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet er niet meer toe bamibij, je gaat de hond in dr pot vinden ben ik bang.
Ik zou een nieuwe PC kopenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
MB scant nog geen 5 minuten, of het eerste virus is al gedetecteerd![]()
wat een figuur is het ookquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
hij zou een tas voor zn vriendin hebben gekocht. Bleek later een tas van 20 000 eu te zijn en toen heeft ie snel alle foto s verwijderd
haha gvd wat sneuquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
quote:
dan springt hij wss van een brug afquote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom bannen ze die klapjosti niet gewoon
Jaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan, gaan jullie mij nu uitlachen?
Ik wilde het gewoon met jullie delen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan, gaan jullie mij nu uitlachen?
En BaajGuardian.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat mensen die niet in staat zijn zich nog enigszins normaal te reageren hier altijd in bescherming worden genomen, zie onze 15-jarige vriend.
Leg uit danquote:Op zondag 15 maart 2015 22:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja
Maar dat had ik ook gedaan als je het had gesnapt.
Baaj heeft een ban.quote:
BaajGuardianquote:
Nee en nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef bamibij het volgende:
jij hebt je 12 centimeter ellende overal al ingestoken?
Eerst had hij nog een punt maar nu is het genoeg met die kaalslag.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sander Dekker wil dat Heel Holland bakt verdwijnt jongens, steunen jullie MAX ook in hun verzet?
Ja weet het verder ook niet, kan zo gauw ook niks bijzonders vinden.quote:
Dat is een permban dan? Toch te ver gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
Ja weet het verder ook niet, kan zo gauw ook niks bijzonders vinden.
Niets van waarde is verloren gegaanquote:Op zondag 15 maart 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een permban dan? Toch te ver gegaan?
Dat is een zeer objectieve vaststelling.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Niets van waarde is verloren gegaan
netflipper klacht altijd terechte klachtquote:Op zondag 15 maart 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
Indonesië wijst gevangenenruil af
gevonden
wat draai jequote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Objects scanned: 44667
Detected opjects: 81
En nog niet klaar
Jezus man, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt bij mij echt heel zelden voor dat er iets gevonden wordt.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Objects scanned: 44667
Detected opjects: 81
En nog niet klaar
Echt geen idee, maar snap nu wel dat mijn internet zo ontiegelijk kut isquote:Op zondag 15 maart 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus man, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt bij mij echt heel zelden voor dat er iets gevonden wordt.
Ja ik hoop voor je dat het iets oplost. Al is het sws goed om die zooi van je pc te tyfen natuurlik.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt geen idee, maar snap nu wel dat mijn internet zo ontiegelijk kut is
Helemaal niet.quote:
#wijzewoordenvanGuusquote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huiswerk maken
Doe wat zinnigs met je tijd.
FOK!ken bijvoorbeeld.
Veel plezier met je banquote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
netflipper klacht altijd terechte klacht
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.quote:
dan maak je het toch gewoon nietquote:Op zondag 15 maart 2015 22:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Rekenen. Ik snap het al maar wil die opdrachten niet maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.
FP is pure aids waarom zou je daarna toe gaan?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.
Ik kom er best vaak.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
FP is pure aids waarom zou je daarna toe gaan?
Goeie harde hand die vent.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
ik zie netsplitter eigenlijk nooit meer, maar dat kan ook komen doordat ik alleen nog maar hier post
Ja en om de standaard ANP-berichten te lezen. Boeit weinig of ik die hier lees of op een random andere site met nieuws.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan doe je dat waarschijnlijk om je te vermaken over het hoge gehalte domheid daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |