Heb ik gedaan, nog geen reactie..quote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef jogy het volgende:
Stuur een berichtje terug met 'wie is dit?'
Kijken wat het doet.
Hahaha nee nee degene bedreigt iemand uit mijn omgevingquote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Waaghals het volgende:
haha zet die naaktfotos alvast zelf maar op internet dan
waarom heb je het dan over spam?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef -SUCCESSFUL het volgende:
[..]
Hahaha nee nee degene bedreigt iemand uit mijn omgeving
Nope helemaal niemand daar..quote:Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef jogy het volgende:
Heb je misschien bekenden in de fillipijnen trouwens? Iemand die aan het rondtrekken is of zo?
Melding doen bij de politie dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef -SUCCESSFUL het volgende:
[..]
Hahaha nee nee degene bedreigt iemand uit mijn omgeving
Dat smsje is wat te persoonlijk. Waar het op neer komt is dat deze persoon mij en mijn zus kent. Ook komt hij/zij niet uit de Filipijnen of is hij/zij daar. Maar het is toch niet mogelijk dat iemand die in NL is een sms verstuurd met zo'n nummer. Als ik bel dan klopt dat nummer trouwens nietquote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef P8 het volgende:
Waarom zou iemand met een Filipijns nummer iemand uit jouw omgeving bedreigen, via jou? Typ eens letterlijk wat er in dat bericht staat.
Als het echt een bedreigend berichtje is moet je aangifte doen, de politie kan in ieder geval dieper in de systemen kijken dan de normale sterveling, en anders bij je service provider.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:14 schreef -SUCCESSFUL het volgende:
[..]
Dat smsje is wat te persoonlijk. Waar het op neer komt is dat deze persoon mij en mijn zus kent. Ook komt hij/zij niet uit de Filipijnen of is hij/zij daar. Maar het is toch niet mogelijk dat iemand die in NL is een sms verstuurd met zo'n nummer. Als ik bel dan klopt dat nummer trouwens niet
Facebook weet allesquote:Op zondag 15 maart 2015 22:00 schreef -SUCCESSFUL het volgende:
WIE KAN MIJ HELPEN?!
Ik heb een sms ontvangen van een heel gek nummer "+63**********".
Nou weet ik dat dit soort smsjes vaker verstuurd worden met je hebt een miljoen gewonnen of wat dan ook, maar dit is een persoonlijk sms. Mijn naam wordt er in genoemd en namen van mensen uit mijn omgeving.. Mijn vraag is weet iemand hoe dit uberhaupt kan?! Is er een manier om erachter te komen wie dit smsje heeft verstuurd?
Help me out please, erg belangrijk
Het kan misschien een internetdienst zijn, of het is een telefoon met een Filipijns nummer. Die kan best momenteel in Nederland zijn. Derde optie is dat je in een pychose zit.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:14 schreef -SUCCESSFUL het volgende:
[..]
Dat smsje is wat te persoonlijk. Waar het op neer komt is dat deze persoon mij en mijn zus kent. Ook komt hij/zij niet uit de Filipijnen of is hij/zij daar. Maar het is toch niet mogelijk dat iemand die in NL is een sms verstuurd met zo'n nummer. Als ik bel dan klopt dat nummer trouwens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |