Ik lees bij jou ook alles in jouw stem.quote:
Aberella is nog vrijquote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
zitten er nou nog geile chicks in deze sc?
?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
die topics waarin iwanius voor de zoveelste keer ontmaskerd werd zijn verwijderd.
die over die tas?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
die topics waarin iwanius voor de zoveelste keer ontmaskerd werd zijn verwijderd.
Nee, alleen hele typische bewoordingen. Zoals net.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets wat je me zou horen zeggen?
Waarom bannen ze die klapjosti niet gewoonquote:Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef jamesdeen het volgende:
wat dp zegt.quote:
Omdat mensen die niet in staat zijn zich nog enigszins normaal te reageren hier altijd in bescherming worden genomen, zie onze 15-jarige vriend.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom bannen ze die klapjosti niet gewoon
Heeft gewoon weer lopen trollen dus?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
hij zou een tas voor zn vriendin hebben gekocht. Bleek later een tas van 20 000 eu te zijn en toen heeft ie snel alle foto s verwijderd
dus jij bent aberella?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag zo houden, hartelijk dank
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat mensen die niet in staat zijn zich nog enigszins normaal te reageren hier altijd in bescherming worden genomen, zie onze 15-jarige vriendsnitch.
jij hebt je 12 centimeter ellende overal al ingestoken?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet er niet meer toe bamibij, je gaat de hond in dr pot vinden ben ik bang.
Ik zou een nieuwe PC kopenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
MB scant nog geen 5 minuten, of het eerste virus is al gedetecteerd![]()
wat een figuur is het ookquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
hij zou een tas voor zn vriendin hebben gekocht. Bleek later een tas van 20 000 eu te zijn en toen heeft ie snel alle foto s verwijderd
haha gvd wat sneuquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat dp zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |