ongegronde aannamesquote:Op zondag 15 maart 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat ik DjeDje niet probeer te hosselen, en dat het jou sowieso niet gaat lukken.
ik wil bewijs zienquote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft DjeDje immers al binnengehaald... Er is dus geen sprake van enige hosselpraktijken
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft DjeDje immers al binnengehaald... Er is dus geen sprake van enige hosselpraktijken
Zo doe je dat. Grenzen stellen, aantonen wie de baas is. Net als een gevecht met een vette vis die je wint door hem te laten spartelen op het bodem van je miljoenenjacht midden op Caraibische zeequote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.
kom haxballquote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik word hier ongemakkelijk van, ik ga maar weer weg
Natuurlijke selectie op z'n best.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik word hier ongemakkelijk van, ik ga maar weer weg
Ben er allang joh.quote:
Leuk weekend was dat he.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo doe je dat. Grenzen stellen, aantonen wie de baas is. Net als een gevecht met een vette vis die je wint door hem te laten spartelen op het bodem van je miljoenenjacht midden op Caraibische zee
quote:
Waarom hoor ik dit in jouw stem.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik zag d'r wel kijken tijdens het cammen, dus ik dacht als je het hebben wil vrouwtje kan je het krijgen. Dus ik heb het haar ook goed gegeven kan ik je zeggen.
dat heb ik bij jullie bij elke postquote:
Dat doet er niet meer toe bamibij, je gaat de hond in dr pot vinden ben ik bang.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
zitten er nou nog geile chicks in deze sc?
Nee hoor neequote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
zitten er nou nog geile chicks in deze sc?
Ik kan nu dus nooit meer in SEX posten dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dat heb ik dus elke keer als ik jouw post lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |