Wat een fantastische zin, daar zou ik nooit op gekomen zijn! Ik ga het direct proberenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat je naar zo'n meisje toeloopt en je zegt: 'zo grietje, zal ik jou eens goed te grazen nemen vanavond?'
Succes gegarandeerd.
Goed gedaan, ik ben benieuwd naar de reactie.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zo grietje, zal ik jou eens goed te grazen nemen vanavond?
Ik verwacht een uiterst positieve reply hieropquote:Op zondag 15 maart 2015 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik ben benieuwd naar de reactie.
Maar als je niets verwacht, hoe kan mijn verliefdheid dan het laatste zijn?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niets. Maar ik deed het nog wel zo voorzichtig.
Haha, grapjasquote:Op zondag 15 maart 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zo grietje, zal ik jou eens goed te grazen nemen vanavond?
Dat kan ook haast niet anders.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht een uiterst positieve reply hierop
Heb je het weleens echt gezegd btw?quote:
Touchéquote:Op zondag 15 maart 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als je niets verwacht, hoe kan mijn verliefdheid dan het laatste zijn?
ik weigerquote:
Hij is goed hequote:Op zondag 15 maart 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van betrouwbare bronnen gehoord dat Willoow zich richting mijn bed begeeft
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van betrouwbare bronnen gehoord dat Willoow zich richting mijn bed begeeft
Laten we voorop stellen dat ik DjeDje niet probeer te hosselen, en dat het jou sowieso niet gaat lukken.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS wat probeer je DjeDje te hosselen, daar was ik al mee bezig
Arme Hermann.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat ik DjeDje niet probeer te hosselen, en dat het jou sowieso niet gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |