Ik heb er gister een verzonnen die ik niet durfde te gebruiken tijdens het stappen. Wil je hem horen?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. met zijn fantastische openingszinnen
Je ging niet stappen? Hue hue huequote:Op zondag 15 maart 2015 21:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er gister een verzonnen die ik niet durfde te gebruiken tijdens het stappen. Wil je hem horen?
Nee hoor, heb alleen een kut.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn KLB'ers, we zijn allemaal kut.
picsquote:
Vond het nogal teleurstellend dat je er gewoon een T-shirt onder had.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Verliefd" worden om hoe ik mijn trui uit deed is wel het laatste wat ik verwachte.
😒quote:Op zondag 15 maart 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond het nogal teleurstellend dat je er gewoon een T-shirt onder had.
Als je pure horror wil zien moet je daar nu naar kijken.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je pure horror wil zien moet je daar nu naar kijken.
Dat je naar zo'n meisje toeloopt en je zegt: 'zo grietje, zal ik jou eens goed te grazen nemen vanavond?'quote:Op zondag 15 maart 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ging niet stappen? Hue hue hue
Zeg het maar
Wat had je dan verwacht.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Verliefd" worden om hoe ik mijn trui uit deed is wel het laatste wat ik verwachte.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet nog meer Fylax-gevallen alsjeblieft
Kutspel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |