Echt geen idee, maar snap nu wel dat mijn internet zo ontiegelijk kut isquote:Op zondag 15 maart 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus man, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt bij mij echt heel zelden voor dat er iets gevonden wordt.
Ja ik hoop voor je dat het iets oplost. Al is het sws goed om die zooi van je pc te tyfen natuurlik.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt geen idee, maar snap nu wel dat mijn internet zo ontiegelijk kut is
Helemaal niet.quote:
#wijzewoordenvanGuusquote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huiswerk maken
Doe wat zinnigs met je tijd.
FOK!ken bijvoorbeeld.
Veel plezier met je banquote:Op zondag 15 maart 2015 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
netflipper klacht altijd terechte klacht
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.quote:
dan maak je het toch gewoon nietquote:Op zondag 15 maart 2015 22:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Rekenen. Ik snap het al maar wil die opdrachten niet maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.
FP is pure aids waarom zou je daarna toe gaan?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel oogkanker door het lezen van andere FP comments maar het verongelijkte bericht van die zwakzinnige was het wel waard.
Ik kom er best vaak.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
FP is pure aids waarom zou je daarna toe gaan?
Goeie harde hand die vent.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
ik zie netsplitter eigenlijk nooit meer, maar dat kan ook komen doordat ik alleen nog maar hier post
Ja en om de standaard ANP-berichten te lezen. Boeit weinig of ik die hier lees of op een random andere site met nieuws.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan doe je dat waarschijnlijk om je te vermaken over het hoge gehalte domheid daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |