SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit nu even te eten bij de mc.Hahah ik kon tenminste normaal juichen. Alleen wanneer ze ado ado gaan schreeuwen lijkt het wel een kippenhok, maar prima mensen hoor
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord blijft maar ontsnappen. Lijkt Groningen wel.
mad?quote:
Neuh, jullie zijn geen concurrent.quote:
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Zijn maar kids hé
.
Ik zie mezelf er niet zitten hoor over 5 jaar
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, jullie zijn geen concurrent.
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbalquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaStuur je vrouw maar met je dochter naar het kidsvak.
Ag voor de kinderen moet je wat over hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbal
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaat het er vandaag mee Johannes?
Bauke in buitenlandse dienst rijdt beter dan ie ooit bij Rabo/Blanco/Belkin deedquote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.
Bestolen?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.
Tijd dat ze KelderGod ook op een normale fiets zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Bauke in buitenlandse dienst rijdt beter dan ie ooit bij Rabo/Blanco/Belkin deed
Dat is niet bestolen, dat is kwaliteit.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde, kreeg vele kansen en PSV ontsnapte keer op keer.
Zo voelt het wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet bestolen, dat is kwaliteit.
Bestolen is als het veroorzaakt is door een blunder van de scheidsrecher
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde, kreeg vele kansen en PSV ontsnapte keer op keer.
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.quote:
DILLIGAFquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Gelukkig ben ik niet voor Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Ik weet dat je als Ajacied als snel over domineren praat als het bal bezit op 51% zit.
Ik ben een gevoelsmens.quote:
ga je moeder pijpe ofzoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Vitesse verdient de titel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
Momenteel staat Feyenoord 19 punten achter PSV. Toch ben ik van mening dat zij de titel verdienen.
Dat geeft hij ons op een briefje.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse verdient de titel.
CaptainCookie vindt dit ook
Wel van gerecycled papier, hoop ik?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geeft hij ons op een briefje.
Je humeur is al beter zo te zienquote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, als mensen gaan beginnen over het feit dat feyenoord de titel verdiendquote:
Je werkte toch juist in een callcenter ofzo? Of was je nou een zielige uitkeringstrekker net als tong80?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik weiger met imbecielen te werken.
Dat is jaren geleden, maar inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je werkte toch juist in een callcenter ofzo? Of was je nou een zielige uitkeringstrekker net als tong80?
Dat je nu je vrije tijd door brengt met ons gehandicapte is wel lief van je. Ik zie je dan ook als een 'Maatje'.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik weiger met imbecielen te werken.
Je kan nog altijd beter een uitkering hebben dan zes dagen per week in een inrichting zittenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je werkte toch juist in een callcenter ofzo? Of was je nou een zielige uitkeringstrekker net als tong80?
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, ik snap dat je ervan droomt. Wanneer kom jij eigenlijk vrij?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan nog altijd beter een uitkering hebben dan zes dagen per week in een inrichting zitten
Deze uitspraak is net zovaak gebruikt als de kut van Kim Holland. Het beste is er dus al lang af.quote:
Jij zou Kim nog wel doen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze uitspraak is net zovaak gebruikt als de kut van Kim Holland. Het beste is er dus al lang af.
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
Dordrecht heeft meer balbezit dan Feyenoord.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.
Jammer dat scheidsrechters vaak in het voordeel van de grote club fluiten inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.
0-1quote:Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
Dordrecht heeft meer balbezit dan Feyenoord.
Spelen ze nog tegen ADO eigenlijk? Als dat zo is dan maken ze nog gewoon kans.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dordrecht is na dit speelweekend definitief gedegradeerd. Geen redden meer aan!
Dat is niet 'geen pech', dat is mazzel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft een keer geen pech![]()
Ik koop meteen een staatslot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |