SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit nu even te eten bij de mc.Hahah ik kon tenminste normaal juichen. Alleen wanneer ze ado ado gaan schreeuwen lijkt het wel een kippenhok, maar prima mensen hoor
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord blijft maar ontsnappen. Lijkt Groningen wel.
mad?quote:
Neuh, jullie zijn geen concurrent.quote:
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Zijn maar kids hé
.
Ik zie mezelf er niet zitten hoor over 5 jaar
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, jullie zijn geen concurrent.
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbalquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaStuur je vrouw maar met je dochter naar het kidsvak.
Ag voor de kinderen moet je wat over hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbal
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaat het er vandaag mee Johannes?
Bauke in buitenlandse dienst rijdt beter dan ie ooit bij Rabo/Blanco/Belkin deedquote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.
Bestolen?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.
Tijd dat ze KelderGod ook op een normale fiets zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Bauke in buitenlandse dienst rijdt beter dan ie ooit bij Rabo/Blanco/Belkin deed
Dat is niet bestolen, dat is kwaliteit.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde, kreeg vele kansen en PSV ontsnapte keer op keer.
Zo voelt het wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet bestolen, dat is kwaliteit.
Bestolen is als het veroorzaakt is door een blunder van de scheidsrecher
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde, kreeg vele kansen en PSV ontsnapte keer op keer.
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.quote:
DILLIGAFquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Gelukkig ben ik niet voor Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Ik weet dat je als Ajacied als snel over domineren praat als het bal bezit op 51% zit.
Ik ben een gevoelsmens.quote:
ga je moeder pijpe ofzoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |