Zo voelt het wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet bestolen, dat is kwaliteit.
Bestolen is als het veroorzaakt is door een blunder van de scheidsrecher
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde, kreeg vele kansen en PSV ontsnapte keer op keer.
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.quote:
DILLIGAFquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Gelukkig ben ik niet voor Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Ik weet dat je als Ajacied als snel over domineren praat als het bal bezit op 51% zit.
Ik ben een gevoelsmens.quote:
ga je moeder pijpe ofzoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een clubje beginnen met PizzaGeit en ons met rust laten. Niemand zit op jouw teringposts te wachten.
Vitesse verdient de titel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
Momenteel staat Feyenoord 19 punten achter PSV. Toch ben ik van mening dat zij de titel verdienen.
Dat geeft hij ons op een briefje.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse verdient de titel.
CaptainCookie vindt dit ook
Wel van gerecycled papier, hoop ik?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geeft hij ons op een briefje.
Je humeur is al beter zo te zienquote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |