SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit nu even te eten bij de mc.Hahah ik kon tenminste normaal juichen. Alleen wanneer ze ado ado gaan schreeuwen lijkt het wel een kippenhok, maar prima mensen hoor
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord blijft maar ontsnappen. Lijkt Groningen wel.
mad?quote:
Neuh, jullie zijn geen concurrent.quote:
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Zijn maar kids hé
.
Ik zie mezelf er niet zitten hoor over 5 jaar
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, jullie zijn geen concurrent.
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbalquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om daar elke wedstrijd te zitten lijkt me vreselijk jaStuur je vrouw maar met je dochter naar het kidsvak.
Ag voor de kinderen moet je wat over hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbal
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaat het er vandaag mee Johannes?
Bauke in buitenlandse dienst rijdt beter dan ie ooit bij Rabo/Blanco/Belkin deedquote:Op zondag 15 maart 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is net bestolen van minstens een punt helaas, voor de rest gaat het prima want ik zag een Bauke Mollema attack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |