Dat is jaren geleden, maar inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je werkte toch juist in een callcenter ofzo? Of was je nou een zielige uitkeringstrekker net als tong80?
Dat je nu je vrije tijd door brengt met ons gehandicapte is wel lief van je. Ik zie je dan ook als een 'Maatje'.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik weiger met imbecielen te werken.
Je kan nog altijd beter een uitkering hebben dan zes dagen per week in een inrichting zittenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je werkte toch juist in een callcenter ofzo? Of was je nou een zielige uitkeringstrekker net als tong80?
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, ik snap dat je ervan droomt. Wanneer kom jij eigenlijk vrij?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan nog altijd beter een uitkering hebben dan zes dagen per week in een inrichting zitten
Deze uitspraak is net zovaak gebruikt als de kut van Kim Holland. Het beste is er dus al lang af.quote:
Jij zou Kim nog wel doen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze uitspraak is net zovaak gebruikt als de kut van Kim Holland. Het beste is er dus al lang af.
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
Dordrecht heeft meer balbezit dan Feyenoord.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.
Jammer dat scheidsrechters vaak in het voordeel van de grote club fluiten inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dordrecht domineert dan ook heel eenvoudig. 3-0 was een realistische afspiegeling van het spelbeeld geweest.
0-1quote:Op zondag 15 maart 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
Dordrecht heeft meer balbezit dan Feyenoord.
Spelen ze nog tegen ADO eigenlijk? Als dat zo is dan maken ze nog gewoon kans.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dordrecht is na dit speelweekend definitief gedegradeerd. Geen redden meer aan!
Dat is niet 'geen pech', dat is mazzel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord heeft een keer geen pech![]()
Ik koop meteen een staatslot
Nee knul, dat is al gespeeld. Beter opletten in het vervolg!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Spelen ze nog tegen ADO eigenlijk? Als dat zo is dan maken ze nog gewoon kans.
Jawel, een doelpunt wordt terecht afgekeurd tegen Feyenoord. Normaal gesproken wordt ie onterecht goedgekeurd. Derhalve eerder 'geen pech' dan mazzel, want Feyenoord en mazzel is een utopie.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Spelen ze nog tegen ADO eigenlijk? Als dat zo is dan maken ze nog gewoon kans.
Ah, ja daarom vroeg ik het.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee knul, dat is al gespeeld. Beter opletten in het vervolg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |