Leuk hoor! Straks de eerste vakantie en dat gaat de grote proef wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
Sleutels uitgewisseld. Meer tandenborstels in de badkamerUitgeschreven op datingwebsites. Eerste weekendje weg geboekt. Elkaars ouders ontmoet.
Iets met het is zo leuk fantastisch geweldig
Succes jullie allen met de zoektocht, vooral veel plezier.
Het begon op een datingwebsite een aantal weken geledenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic
Eten of drinken, wat maakt het nou uit? Anders om een doggybag vragenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!
Zou ik niet snel doen (eigenlijk nooit een goed idee).
Wow, dat ging best snel dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het begon op een datingwebsite een aantal weken geleden
Haha, wijsheid komt met de jaren enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja, ik word ooit nog wel eens een braaf meisje
Gewoon leuk contact nu nog en meerdere keren gehoord hoe leuk het was dus hopelijk doen we het snel een keertje over weer
Ja, dat klopt wel inderdaad. Een heel klein beetje vergelijkbaar met het verschil tussen iemand die wekelijks sport voor de leuk, of iemand die elke dag sport, geen alcohol drinkt en niet naar feestjes gaat om maar zo fit mogelijk te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik had dit niet eens gelezen, sorry. Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Althans: ik denk dat de gelovige jongens die jij treft dan weer 'té' zijn, of zo? Of hoe je dat ook goed kunt omschrijven. In ieder geval maakt dat het wel wat moeilijker, maar ik begrijp wel dat mensen die niks met het geloof hebben geen zin hebben in het geloof. Maar ach, je komt wel een keer de juiste tegen.
Och ja, wat is er naar leeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik heb zelf niets met geloof maar vind wel dat iedereen vrij is om te geloven in wat hij/zij wil. No problemo's maar ik vind het wel lastig om een relatie te hebben met iemand die het geloof als zeer belangrijk beschrijft en daar ook naar leeft.
al aangemeld via funkyfish? Naar andere kerken geweest dan waar je normaal gesproken in zit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och ja, wat is er naar leeft.Ik wil uiteindelijk vooral een partner die samen met mij toekomstige kinderen christelijk op wil voeden, en om dat een beetje gezellig te houden zal hij ook wel eens mee moeten naar de kerk dan denk ik. Dus is wel handig als hij er iig iets mee heeft, denk ik dan.
Allang! Daar komt de huidige date vandaag. Andere kerken bezoeken staat op de planning, maar durf ik niet zo goed alleen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef K44S het volgende:
[..]
al aangemeld via funkyfish? Naar andere kerken geweest dan waar je normaal gesproken in zit?
ps: voorlopig doe ik ff niet meer aan daten. Ik sta er nog wel voor open... maar echt naarstig naar "opzoek"? Nee.
Ja het volgende wat we plannen gaat de vakantie wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk hoor! Straks de eerste vakantie en dat gaat de grote proef worden
Veel geluk samen!
Ik snap het ja.. Dat lijkt mij echt moeilijk. Maar hoe oud ben je dat je zo kijkt naar eventuele kinderen enzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, wijsheid komt met de jaren enzo.Ik hoop het ook voor je!
[..]
Ja, dat klopt wel inderdaad. Een heel klein beetje vergelijkbaar met het verschil tussen iemand die wekelijks sport voor de leuk, of iemand die elke dag sport, geen alcohol drinkt en niet naar feestjes gaat om maar zo fit mogelijk te zijn.
Ach ja komt ook wel goed. En als het me te lang duurt begin ik gewoon in mijn eentje aan een kind en dan heb ik helemaal geen vent meer nodig.
Jong! Maar al vanaf heel jong een duidelijke kinderwens, met daarbij de wens om jong moeder te zijn. Heb zelf ervaren hoe leuk dat is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik snap het ja.. Dat lijkt mij echt moeilijk. Maar hoe oud ben je dat je zo kijkt naar eventuele kinderen enzo?
24, gematigd Christen en een kinderwens, ik denk dat dit profiel het erg goed doet bij de 30+ mannenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jong! Maar al vanaf heel jong een duidelijke kinderwens, met daarbij de wens om jong moeder te zijn. Heb zelf ervaren hoe leuk dat is.Ik ben nu bijna 24.
Ooooh, je bent nog maar 23 jaar dus. Ik dacht dat je de 30 ging naderen ofzo, haha.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jong! Maar al vanaf heel jong een duidelijke kinderwens, met daarbij de wens om jong moeder te zijn. Heb zelf ervaren hoe leuk dat is.Ik ben nu bijna 24.
Bij haar ging geen belletje rinkelen qua reserveren en is het gewoon vergeten. Dar doen mensen nog wel eens, iets vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus op 'date' geweest. Was erg leuk, en de tijd vloog voorbij!Kreeg wel een berichtje dat ze blijkbaar vergeten was te reserveren en dat we wel bij haar konden koken (hmm tijd en locatie stonden al vast) dus de alarmbellen gingen al rinkelen.
Wat vind jij een signaal dat ze er voor open staat? Ben gewoon even beniewd.quote:van: misschien toch meer dan een date? Maar uiteindelijk is er niks intiems gebeurd en heb ook geen signalen gemist dat ze 't er eigenlijk wel voor openstond.
Ze moet je dus nietquote:Ze had het wel uitgebreid over haar exen en zowel qua uiterlijk als karakter (getinte mannen) pas ik 'r niet tussen had ik het idee. Ook liet ze doorschemeren dat ze dit met meerdere mensen (zowel man als vrouw) vaak doet, gewoon samen dingen ondernemen.
Je bent dus gewoon een opvulling van een dood uurtje.quote:Dus moet sowieso een ander zoeken om een relatie mee te starten of te flikflooien..Voor nu klikte het vooral vriendschappelijk en mochten er meer datums komen dan is dat leuk, zo niet ook best. Maar iedere 'date' zal het zelfde eindigen.
Ja of jij hangt een te grote lading aan iets simpels en dat verhoogt onterecht je verwachting.quote:Was dus zeker wel leuk, maar blijf het wel vreemd vinden dat het aanvoelde als een date omdat het bij haar thuis was maar het dat dus niet is, ook omdat dat al vast stond vooraf en ik ook totaal geen gevoelens heb achteraf.
Je moet nooit date met als doel intiem of relatie. Zie gewoon de eerste keer hoe of wat. Stap er blanco in.quote:Al met al dus redelijk tevreden. Weet dat ik een goede prater ben dus tijd vliegt altijd eigenlijk voorbij op dates, maar de volgende keer zou ik wel gaan voor een échte date met kans op intiem/relatie. Maar sociale contacten zoals gisteren zijn altijd welkom
Het waren er bijna 5, dus nou ja ze nam wel de tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Je bent dus gewoon een opvulling van een dood uurtje.
Vertel m dat nou niet. Mocht ie ooit gepijpt worden dan gaat hij zich nog afvragen of dat ze niet gewoon zijn gepraat beu is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, of dat ze ineens je penis in haar mond neemt, dat vond ik ook altijd zo'n lastige. Vind ze je dan leuk of heeft ze gewoon geen zin meer met je te praten?
Ik gok dat er maar 1 reden is dat hij ooit gepijpt gaat worden en dat dat hem is dus daar is dan niks mis meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vertel m dat nou niet. Mocht ie ooit gepijpt worden dan gaat hij zich nog afvragen of dat ze niet gewoon zijn gepraat beu is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vertel m dat nou niet. Mocht ie ooit gepijpt worden dan gaat hij zich nog afvragen of dat ze niet gewoon zijn gepraat beu is.
Ik vind het niet gek. Bij ons is kinderwens op de eerste date al een gespreksonderwerp geweest. Ik weet namelijk dat ik geen jaren kan wachten (ondanks mn leeftijd) door medische problemen, zou daarom ook niet een relatie aangaan met iemand die absoluut geen kinderwens heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"Ja want stel dat we een relatie krijgen, tja je bent al bijna 30, dus we moeten wel opschieten dan" (dat was toen ik 29 was, ben nu 31, maar die bleef me bijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Ligt er overigens wel aan hoe je het brengt, als er 1 op me af zou stormen met ik wil trouwen en binnen een jaar een kind dan zou ik wel bang worden
Nou leuk dat het zo leuk was toch!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het waren er bijna 5, dus nou ja ze nam wel de tijd
En signalen als in je extra vaak diep in de ogen kijken, hand op je been leggen etc. dan merk je wel dat iemand wat meer wil en dus laat zien dat ze een goede tijd heeft met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |