abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2015 @ 15:31:09 #101
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_150950235
leiperd
  maandag 23 maart 2015 @ 16:22:33 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_150952003
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:

Aaah cute O+
Je gaat ook eigenlijk altijd best snel? Of ligt dat aan mij?

[..]

Snel weet ik niet. Deze is gewoon erg leuk O+ Al best veel dates gehad. Het hele plaatje klopt gewoon. Moet gewoon leren niet meteen van het ergste uit te gaan. Daarnaast hechten we beide veel aan onze vrijheid en ons sociale leven, plus goede communicatie.

Dramaqueen dus :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_150971218
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 05:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gewoon doen ja :)

Ja, maar ook nog niet echt vlam in de pan hoor.. Hij is een beetje boel onvoorspelbaar en ik hou erg van duidelijkheid dus there you have it :') Maar goed, ga gewoon die sushi wel rollen en we zullen het zien.
Prima aanpak lijkt me! Zolang het gezellig is en de verwachtingen niet heel scheef trekken iig. ;)
pi_150980366
Een week later...
Inmiddels 8 dames een bericht gestuurd op RP. Twee hebben het bericht gelezen, maar geen antwoord gestuurd. Eén inmiddels wat mee heen en weer gemaild maar lijkt me toch niet echt boeiend. Ze komt uit het buitenland en heeft me tot dusver niet kunnen overtuigen dat ze 'echt' is, ipv scam. Vijf berichten nog altijd ongelezen :')

Wil nog niet echt vlotten dus...

[ Bericht 5% gewijzigd door GlenSpey op 24-03-2015 12:38:35 ]
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:24:25 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150990501
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Prima aanpak lijkt me! Zolang het gezellig is en de verwachtingen niet heel scheef trekken iig. ;)
[..]

Zo is het ;) Daarbij ben ik ook niet zo'n makkelijke persoonlijkheid hoor qua daten dus heb ook even kritisch naar mezelf gekeken en me voorgenomen niet zo ongeduldig te doen :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:26:42 #106
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150990571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef GlenSpey het volgende:
Een week later...
Inmiddels 8 dames een bericht gestuurd op RP. Twee hebben het bericht gelezen, maar geen antwoord gestuurd. Eén inmiddels wat mee heen en weer gemaild maar lijkt me toch niet echt boeiend. Ze komt uit het buitenland en heeft me tot dusver niet kunnen overtuigen dat ze 'echt' is, ipv scam. Vijf berichten nog altijd ongelezen :')

Wil nog niet echt vlotten dus...
Dit is gewoon realiteit, op een grotere datingsite. Meer mannen dan vrouwen en veel vrouwen sturen gewoon niet het eerste bericht. Beetje geduld hebben en wees liever kritisch en stuur één vrouw die je echt leuk lijkt een tof bericht dan dat gespam, dat hebben ze in principe altijd al. Al is acht niet zo heel veel hoor :)
pi_150992122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit is gewoon realiteit, op een grotere datingsite. Meer mannen dan vrouwen en veel vrouwen sturen gewoon niet het eerste bericht. Beetje geduld hebben en wees liever kritisch en stuur één vrouw die je echt leuk lijkt een tof bericht dan dat gespam, dat hebben ze in principe altijd al. Al is acht niet zo heel veel hoor :)
Ik ben al vrij zorgvuldig geweest met mijn selectie. Maar helaas is het zo dat je als man-zijnde wel moet spammen omdat er anders gewoon niks uitkomt. Ik probeer echter wel altijd originele, open berichten te schrijven. Zelfs als er niks op het profiel staat waar je op in kan haken...
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:30:38 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150992169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ben al vrij zorgvuldig geweest met mijn selectie. Maar helaas is het zo dat je als man-zijnde wel moet spammen omdat er anders gewoon niks uitkomt. Ik probeer echter wel altijd originele, open berichten te schrijven. Zelfs als er niks op het profiel staat waar je op in kan haken...
Tja het zijn er twee hé hangt maar net van de vrouw af die je schrijft of ze het leuk vindt. Daarom is een goed (goed gemaakte) foto ook belangrijk of een profiel dat prikkelt om te reageren. Tenminste, ik check echt wel even goed een profiel voor ik (uitgebreid) reageer op een man. RP is heel erg groot, misschien een kleinere of meer specifieke site gebruiken?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:31:21 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150992193
Ik ben weg, sushi maken *O*
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:41:45 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_150998377
Het moment dat je moet zeggen dat je nog thuiswoont aaargh... :') Meestal zijn degene die ik date jonger en wel al de deur uit.
Zou het liefst ook snel weg zijn, maar heb me te laat ingeschreven bij huurvereniging dat ik nu zowat laatste sta op de wachtlijst (en kopen niet haalbaar) :')
pi_150998731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Het moment dat je moet zeggen dat je nog thuiswoont aaargh... :') Meestal zijn degene die ik date jonger en wel al de deur uit.
Zou het liefst ook snel weg zijn, maar heb me te laat ingeschreven bij huurvereniging dat ik nu zowat laatste sta op de wachtlijst (en kopen niet haalbaar) :')
Studentenkamer, jaaa! Niet overal beren op de weg zien joh.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_151007212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja het zijn er twee hé hangt maar net van de vrouw af die je schrijft of ze het leuk vindt. Daarom is een goed (goed gemaakte) foto ook belangrijk of een profiel dat prikkelt om te reageren. Tenminste, ik check echt wel even goed een profiel voor ik (uitgebreid) reageer op een man. RP is heel erg groot, misschien een kleinere of meer specifieke site gebruiken?
Ik zit op RP en op Badoo. Die laatste is echt te grootschalig, ik heb daar al zoveel stemmen uitgedeeld, maar nog steeds kan ik mijn eigen 'beoordeling' niet zien wegens een gebrek aan stemmen op mijn profiel.Tenzij je daar telkens bijlegt voor de spotlight en omhoog in de zoekresultaten kan je stemmen tot je een ons weegt. Laatst toevallig voor de gein mezelf eens omhoog in de zoekresultaten bijbetaald. Duurde welgeteld tien minuten voor ik weer terug naar plaats 100 was gezakt :')

Ik weet niet hoeveel % op RP man is, maar ik vind het vrouwenaanbod best klein. In de leeftijdscategorie waarop ik zoek (20-25) zie ik eigenlijk elke dag dezelfde gezichten voorbij komen :O wel jammer.

Wat zijn kleinere sites volgens jou? Ik vind dat advanced matchmaking wat veel sites gebruiken vaak maar onzin... volgens mij blijft er dan weinig over :P
  woensdag 25 maart 2015 @ 01:56:10 #114
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151008334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
Eet smakelijk :9~
Heb smakelijk gegeten :9 Het was echt veel en veel te veel! ha ha. "Filmpje" gekeken en vooral veel leuk gepraat ook dus helemaal goed. Was heel verleidelijk om te blijven slapen toen de laatste trein was gegaan maar omdat ik moet werken morgen en ik dan toch liever thuis me bijna verslaap ben ik netjes thuisgebracht :)
pi_151035082
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 01:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb smakelijk gegeten :9 Het was echt veel en veel te veel! ha ha. "Filmpje" gekeken en vooral veel leuk gepraat ook dus helemaal goed. Was heel verleidelijk om te blijven slapen toen de laatste trein was gegaan maar omdat ik moet werken morgen en ik dan toch liever thuis me bijna verslaap ben ik netjes thuisgebracht :)
Klinkt goed! En wat verstandig van je, haha.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Ondertussen kan je toch gewoon ergens op kamers ofzo? Alles is beter dan thuiswonend vmet als enige reden dat het inschrijven bij een huurvereniging nog niet gedaan was.
pi_151040601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Ondertussen kan je toch gewoon ergens op kamers ofzo? Alles is beter dan thuiswonend vmet als enige reden dat het inschrijven bij een huurvereniging nog niet gedaan was.
Op kamers mag van de gemeente alleen als je er ook studeert, en ik studeer in een andere plaats waar ik niet op kamers wil.

Morgen een soort van date. Ze is niet op zoek naar een relatie, maar gewoon puur voor de gezelligheid ergens wat eten. Tijd en locatie staan al vast dus volgens mij gaat hij deze keer echt door :P
pi_151040654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op kamers mag van de gemeente alleen als je er ook studeert, en ik studeer in een andere plaats waar ik niet op kamers wil.

Morgen een soort van date. Ze is niet op zoek naar een relatie, maar gewoon puur voor de gezelligheid ergens wat eten. Tijd en locatie staan al vast dus volgens mij gaat hij deze keer echt door :P
Mag van de gemeente? Je kent het concept particuliere huur? Kijk, als jij het thuis wel prima vindt vooral zo houden. Maar als jij het thuis echt zat bent moet je misschien je opties iets beter gaan verkennen, want je lijkt nu wel wat makkelijk op te geven.
pi_151041206
quote:
Mijn voorspelling; Deezertje benadrukt in het gesprek meerdere keren dat hij een relatie wil. Mevrouw in kwestie heeft gratis gegeten dus zegt dat ze het gezellig vond. Deezertje betaalt het etentje, stuurt tig berichtjes naar haar, dame laat nooit meer van zich horen en blokkeert Deezertje op de app.

Deezertje komt zich daarna hier afvragen wat er mis is gegaan.

Mijn tip; hou het bij een drankje. Het liefst 1, max. 2.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2015 23:34:16 ]
pi_151041447
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mijn voorspelling; Deezertje benadrukt in het gesprek meerdere keren dat hij een relatie wil. Mevrouw in kwestie heeft gratis gegeten dus zegt dat ze het gezellig vond. Deezertje betaalt het etentje, stuurt tig berichtjes naar haar, dame laat nooit meer van zich horen en blokkeert Deezertje op de app.

Niet zo hard voor die jongen, hij doet toch zijn best! :D
pi_151041541
quote:

[..]

Hoe oud ben jij dan?
pi_151046328
quote:

[..]

:D

Hey Weissoracle

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 08:23:08 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:24:22 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151046346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Ha ha ja, ik word ooit nog wel eens een braaf meisje ;)
Gewoon leuk contact nu nog en meerdere keren gehoord hoe leuk het was dus hopelijk doen we het snel een keertje over weer :)
pi_151046676
Ik kom op Tinder trouwens opeens een hele rits een 'vroegere' matches tegen :') Allemaal nog dezelfde foto :+ Tussendoor vallen de fototoernooien op Paiq ERG tegen en kom ik naar mijn idee troll accounts tegen, waarvan de foto zo lelijk is dat het haast niet anders kan dan dat het gephotoshopped is...Denk dat het misschien tijd is om uit te schrijven.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151047901
quote:

[..]

Haha nou dat zal wel meevallen. Weet vooraf al dat ze niet op zoek is, dus is er geen teleurstelling als het niet klikt en ik daarna niks meer hoor van d'r. Het enige is dat we elkaar dus nog niet hebben ontmoet in real, dus in dat opzichte is het wel een date maar ik ga niet extra controleren of me haar goed zit en of dat ene puistje nou wel of niet te zien is, dat maakt toch niks uit.
pi_151048224
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nouja in zoverre, ik vind het belangrijk genoeg om het ook aan toekomstige kinderen mee te willen geven. En dan mogen ze zelf kiezen wat ze ermee doen, maar ik wil het ze wel aanbieden. Ervaring leert dat jongens die niks met geloof hebben daar vaak wat moeite mee hebben. Dus dan maar via een andere weg proberen. Keerzijde daarvan is dat veel gelovige jongens weer heel anders in het leven staan dan ik, dus dat er op dat vlak dan alsnog niet echt een match is. Dat maakt het wat ingewikkeld allemaal, haha.
Ik had dit niet eens gelezen, sorry. Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Althans: ik denk dat de gelovige jongens die jij treft dan weer 'té' zijn, of zo? Of hoe je dat ook goed kunt omschrijven. In ieder geval maakt dat het wel wat moeilijker, maar ik begrijp wel dat mensen die niks met het geloof hebben geen zin hebben in het geloof. Maar ach, je komt wel een keer de juiste tegen. :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:03:03 #126
142400 RedFever007
pi_151048372
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha nou dat zal wel meevallen. Weet vooraf al dat ze niet op zoek is, dus is er geen teleurstelling als het niet klikt en ik daarna niks meer hoor van d'r. Het enige is dat we elkaar dus nog niet hebben ontmoet in real, dus in dat opzichte is het wel een date maar ik ga niet extra controleren of me haar goed zit en of dat ene puistje nou wel of niet te zien is, dat maakt toch niks uit.
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!

Zou ik niet snel doen (eigenlijk nooit een goed idee).

[ Bericht 0% gewijzigd door RedFever007 op 26-03-2015 10:10:59 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:07:37 #127
142400 RedFever007
pi_151048484
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik had dit niet eens gelezen, sorry. Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Althans: ik denk dat de gelovige jongens die jij treft dan weer 'té' zijn, of zo? Of hoe je dat ook goed kunt omschrijven. In ieder geval maakt dat het wel wat moeilijker, maar ik begrijp wel dat mensen die niks met het geloof hebben geen zin hebben in het geloof. Maar ach, je komt wel een keer de juiste tegen. :P
Klopt inderdaad. Ik heb zelf niets met geloof maar vind wel dat iedereen vrij is om te geloven in wat hij/zij wil. No problemo's maar ik vind het wel lastig om een relatie te hebben met iemand die het geloof als zeer belangrijk beschrijft en daar ook naar leeft.
pi_151048551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Verzint eer gij begint!

Hoezo dat? Als je allebei sociaal bent, dan is dat toch geen probleem. Of er nou geen klik is of wel, er valt altijd wel wat te praten.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:10:31 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_151048560
quote:

[..]

Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Verzint eer gij begint!

Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen? Zeker met iemand die je niet goed kent is er altijd wel wat om over te praten...

(Het is trouwens 'bezint eer gij begint' :) )
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:12:15 #130
142400 RedFever007
pi_151048605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen?

Ach ja dat is ook zo, maar toch... je weet toch niet met wie je aan tafel zit?

:X :X :X je hebt gelijk, beeeeeeeeeeeetje dom :'(
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:13:10 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_151048633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ach ja dat is ook zo, maar toch... je weet toch niet met wie je aan tafel zit?

Nee, maar da's nou net de lol...ik zie het ook meer als 'nieuwe mensen ontmoeten', met alles wat meer dan dat is als bonus...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_151048967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen? Zeker met iemand die je niet goed kent is er altijd wel wat om over te praten...

ik heb ook echt wel dames gehad met mensen waarmee ik 2 uur niet vol zou krijgen en ik praat echt tegen iedereen
dus ik doe het ook niet meer. Eerste date liever een drankje of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:29:29 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151049066
quote:

[..]

Huh? Is juist leuk als eerste date. Neem aan dat je niet met iemand afspreekt als het online al niet klikt qua gesprekken toch? Misschien is het geen vlam in de pan maar een hapje eten met iemand overleef ik nog wel hoor.
pi_151049108
quote:

[..]

Had ook mijn twijfels hoor, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en goede oefening voor mij om sociaal contact op te doen zonder er wat bij te voelen.
pi_151049254
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Huh? Is juist leuk als eerste date. Neem aan dat je niet met iemand afspreekt als het online al niet klikt qua gesprekken toch? Misschien is het geen vlam in de pan maar een hapje eten met iemand overleef ik nog wel hoor.
tja ik heb er ook eens 1 gehad die wel durfde te typen maar in het echt niets durfde te zeggen. Als hij al wat zei was het op fluistertoon en dan bij voorkeur over hoe hij het liefst een meisje uit Zuid Amerika zou laten overkomen (prinsesjes die tegelijkertijd wel wisten Hoe een vrouw zich hoort te gedragen) maar dat was zo duur dus nu toch maar een datingsite geprobeerd

Toen baalde ik zelfs dat ik thee besteld had omdat dat te heet is om snel achter over te slaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151049281
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja ik zie het ook meer als eenmalig ding zonder verwachtingen. Ze is volgens mij sowieso een heel sociaal type die eigenlijk met iedereen praat en dingen onderneemt zonder bijbedoelingen dus als het klikt zit de friendzone er standaard eigenlijk al in..
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:48:57 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_151049526
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb ook echt wel dames gehad met mensen waarmee ik 2 uur niet vol zou krijgen en ik praat echt tegen iedereen
dus ik doe het ook niet meer. Eerste date liever een drankje of zo
Oh ja, meestal doe ik ook gewoon een drankje...als het gezellig is kan dat etentje er prima achteraan...maar om nou uit principe nooit zoiets af te spreken voor een 1e date is wmb onzin
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:49:07 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151049530
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja ik heb er ook eens 1 gehad die wel durfde te typen maar in het echt niets durfde te zeggen. Als hij al wat zei was het op fluistertoon en dan bij voorkeur over hoe hij het liefst een meisje uit Zuid Amerika zou laten overkomen (prinsesjes die tegelijkertijd wel wisten Hoe een vrouw zich hoort te gedragen) maar dat was zo duur dus nu toch maar een datingsite geprobeerd

Toen baalde ik zelfs dat ik thee besteld had omdat dat te heet is om snel achter over te slaan
ha ha ha dat is wel heel erg ja, lijkt me ook niet iemand die je dagelijks tegen het lijf loopt. Soms kan het inderdaad in het echt heel anders zijn. Daarom vind ik bellen ook wel fijn, van te voren.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:49:39 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151049543
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja ik zie het ook meer als eenmalig ding zonder verwachtingen. Ze is volgens mij sowieso een heel sociaal type die eigenlijk met iedereen praat en dingen onderneemt zonder bijbedoelingen dus als het klikt zit de friendzone er standaard eigenlijk al in..
mwah, misschien wil ze wel friends with benefits met je zijn, nooit van die dingen uitgaan.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:49:53 #140
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_151049552
quote:

[..]

Wow...dat doet het altijd goed op een eerste date inderdaad, praten over met wie je daar veel liever zou zitten _O-
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:49:58 #141
242666 BeamofLight
pi_151049557
Zouden jullie de rekening splitsen of haar gewoon alles laten betalen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:54:05 #142
142400 RedFever007
pi_151049667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
Hard wegrennen ~O>
pi_151049916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
Meestal splitsen, leuke test. Met wie ik uiteindelijk een relatie had was de eerste date ook vaak splitsen. En als je voelt dat het niet klikt moet je ook niet alles betalen, je hebt er profiteurs bij zitten.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:09:55 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151050090
Eerste dat zijn totaal kosten zeg 50 euro? Drankje drinken miss lunch hoog uit? Man als je daar om gaat janken qua betalen....... Vraag de rekening en wacht haar inisatief af. Wilt ze betalen en het was gezellig eg je gewoon dat zij de volgende keer mag betalen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151050351
quote:

[..]

Hahahahaha :D
pi_151050843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Wow...dat doet het altijd goed op een eerste date inderdaad, praten over met wie je daar veel liever zou zitten _O-
en ik ben echt zo niet vergelijkbaar met dat type meisje ;(
Ik vraag me af of hij mijn profiel überhaupt gelezen had
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151050851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oh ja, meestal doe ik ook gewoon een drankje...als het gezellig is kan dat etentje er prima achteraan...maar om nou uit principe nooit zoiets af te spreken voor een 1e date is wmb onzin
Dit ja, maar ik hou altijd wel een escape-mogelijkheid voor als het echt drama is :')
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:49:21 #148
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_151051150
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ik ben echt zo niet vergelijkbaar met dat type meisje ;(
Ik vraag me af of hij mijn profiel überhaupt gelezen had
Ga je me nou vertellen dat je geen Zuid Amerikaans prinsesje bent? Ik moet eerlijk zeggen dat dat me wel een beetje teleur stelt... ;(
pi_151052851
Sleutels uitgewisseld. Meer tandenborstels in de badkamer :D Uitgeschreven op datingwebsites. Eerste weekendje weg geboekt. Elkaars ouders ontmoet.

O+ Iets met het is zo leuk fantastisch geweldig O+

Succes jullie allen met de zoektocht, vooral veel plezier :).
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:46:29 #150
242666 BeamofLight
pi_151052902
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
Sleutels uitgewisseld. Meer tandenborstels in de badkamer :D Uitgeschreven op datingwebsites. Eerste weekendje weg geboekt. Elkaars ouders ontmoet.

O+ Iets met het is zo leuk fantastisch geweldig O+

Succes jullie allen met de zoektocht, vooral veel plezier :).
volgens mij zit je in het verkeerde topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')