Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha nou dat zal wel meevallen. Weet vooraf al dat ze niet op zoek is, dus is er geen teleurstelling als het niet klikt en ik daarna niks meer hoor van d'r. Het enige is dat we elkaar dus nog niet hebben ontmoet in real, dus in dat opzichte is het wel een date maar ik ga niet extra controleren of me haar goed zit en of dat ene puistje nou wel of niet te zien is, dat maakt toch niks uit.
Klopt inderdaad. Ik heb zelf niets met geloof maar vind wel dat iedereen vrij is om te geloven in wat hij/zij wil. No problemo's maar ik vind het wel lastig om een relatie te hebben met iemand die het geloof als zeer belangrijk beschrijft en daar ook naar leeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik had dit niet eens gelezen, sorry. Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Althans: ik denk dat de gelovige jongens die jij treft dan weer 'té' zijn, of zo? Of hoe je dat ook goed kunt omschrijven. In ieder geval maakt dat het wel wat moeilijker, maar ik begrijp wel dat mensen die niks met het geloof hebben geen zin hebben in het geloof. Maar ach, je komt wel een keer de juiste tegen.
Hoezo dat? Als je allebei sociaal bent, dan is dat toch geen probleem. Of er nou geen klik is of wel, er valt altijd wel wat te praten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Verzint eer gij begint!
Zou ik niet snel doen (eigenlijk nooit een goed idee).
Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen? Zeker met iemand die je niet goed kent is er altijd wel wat om over te praten...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Verzint eer gij begint!
Ach ja dat is ook zo, maar toch... je weet toch niet met wie je aan tafel zit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen?
(Het is trouwens 'bezint eer gij begint')
Nee, maar da's nou net de lol...ik zie het ook meer als 'nieuwe mensen ontmoeten', met alles wat meer dan dat is als bonus...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook zo, maar toch... je weet toch niet met wie je aan tafel zit?
ik heb ook echt wel dames gehad met mensen waarmee ik 2 uur niet vol zou krijgen en ik praat echt tegen iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb daar echt amper slechte ervaringen mee...hoe moeilijk is het om 2 uurtjes met iemand door te brengen? Zeker met iemand die je niet goed kent is er altijd wel wat om over te praten...
(Het is trouwens 'bezint eer gij begint')
Huh? Is juist leuk als eerste date. Neem aan dat je niet met iemand afspreekt als het online al niet klikt qua gesprekken toch? Misschien is het geen vlam in de pan maar een hapje eten met iemand overleef ik nog wel hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!
Had ook mijn twijfels hoor, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en goede oefening voor mij om sociaal contact op te doen zonder er wat bij te voelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!
tja ik heb er ook eens 1 gehad die wel durfde te typen maar in het echt niets durfde te zeggen. Als hij al wat zei was het op fluistertoon en dan bij voorkeur over hoe hij het liefst een meisje uit Zuid Amerika zou laten overkomen (prinsesjes die tegelijkertijd wel wisten Hoe een vrouw zich hoort te gedragen) maar dat was zo duur dus nu toch maar een datingsite geprobeerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Huh? Is juist leuk als eerste date. Neem aan dat je niet met iemand afspreekt als het online al niet klikt qua gesprekken toch? Misschien is het geen vlam in de pan maar een hapje eten met iemand overleef ik nog wel hoor.
Ja ik zie het ook meer als eenmalig ding zonder verwachtingen. Ze is volgens mij sowieso een heel sociaal type die eigenlijk met iedereen praat en dingen onderneemt zonder bijbedoelingen dus als het klikt zit de friendzone er standaard eigenlijk al in..quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Huh? Is juist leuk als eerste date. Neem aan dat je niet met iemand afspreekt als het online al niet klikt qua gesprekken toch? Misschien is het geen vlam in de pan maar een hapje eten met iemand overleef ik nog wel hoor.
Oh ja, meestal doe ik ook gewoon een drankje...als het gezellig is kan dat etentje er prima achteraan...maar om nou uit principe nooit zoiets af te spreken voor een 1e date is wmb onzinquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook echt wel dames gehad met mensen waarmee ik 2 uur niet vol zou krijgen en ik praat echt tegen iedereen
dus ik doe het ook niet meer. Eerste date liever een drankje of zo
ha ha ha dat is wel heel erg ja, lijkt me ook niet iemand die je dagelijks tegen het lijf loopt. Soms kan het inderdaad in het echt heel anders zijn. Daarom vind ik bellen ook wel fijn, van te voren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik heb er ook eens 1 gehad die wel durfde te typen maar in het echt niets durfde te zeggen. Als hij al wat zei was het op fluistertoon en dan bij voorkeur over hoe hij het liefst een meisje uit Zuid Amerika zou laten overkomen (prinsesjes die tegelijkertijd wel wisten Hoe een vrouw zich hoort te gedragen) maar dat was zo duur dus nu toch maar een datingsite geprobeerd
Toen baalde ik zelfs dat ik thee besteld had omdat dat te heet is om snel achter over te slaan
mwah, misschien wil ze wel friends with benefits met je zijn, nooit van die dingen uitgaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook meer als eenmalig ding zonder verwachtingen. Ze is volgens mij sowieso een heel sociaal type die eigenlijk met iedereen praat en dingen onderneemt zonder bijbedoelingen dus als het klikt zit de friendzone er standaard eigenlijk al in..
Wow...dat doet het altijd goed op een eerste date inderdaad, praten over met wie je daar veel liever zou zittenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik heb er ook eens 1 gehad die wel durfde te typen maar in het echt niets durfde te zeggen. Als hij al wat zei was het op fluistertoon en dan bij voorkeur over hoe hij het liefst een meisje uit Zuid Amerika zou laten overkomen (prinsesjes die tegelijkertijd wel wisten Hoe een vrouw zich hoort te gedragen) maar dat was zo duur dus nu toch maar een datingsite geprobeerd
Toen baalde ik zelfs dat ik thee besteld had omdat dat te heet is om snel achter over te slaan
Hard wegrennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
Zouden jullie de rekening splitsen of haar gewoon alles laten betalen?
Meestal splitsen, leuke test. Met wie ik uiteindelijk een relatie had was de eerste date ook vaak splitsen. En als je voelt dat het niet klikt moet je ook niet alles betalen, je hebt er profiteurs bij zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef BeamofLight het volgende:
Zouden jullie de rekening splitsen of haar gewoon alles laten betalen?
Hahahahahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben echt zo niet vergelijkbaar met dat type meisjequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...dat doet het altijd goed op een eerste date inderdaad, praten over met wie je daar veel liever zou zitten
Dit ja, maar ik hou altijd wel een escape-mogelijkheid voor als het echt drama isquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Oh ja, meestal doe ik ook gewoon een drankje...als het gezellig is kan dat etentje er prima achteraan...maar om nou uit principe nooit zoiets af te spreken voor een 1e date is wmb onzin
Ga je me nou vertellen dat je geen Zuid Amerikaans prinsesje bent? Ik moet eerlijk zeggen dat dat me wel een beetje teleur stelt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben echt zo niet vergelijkbaar met dat type meisje
Ik vraag me af of hij mijn profiel überhaupt gelezen had
volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
Sleutels uitgewisseld. Meer tandenborstels in de badkamerUitgeschreven op datingwebsites. Eerste weekendje weg geboekt. Elkaars ouders ontmoet.
Iets met het is zo leuk fantastisch geweldig
Succes jullie allen met de zoektocht, vooral veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |