abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:24:12 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151054205
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
Sleutels uitgewisseld. Meer tandenborstels in de badkamer :D Uitgeschreven op datingwebsites. Eerste weekendje weg geboekt. Elkaars ouders ontmoet.

O+ Iets met het is zo leuk fantastisch geweldig O+

Succes jullie allen met de zoektocht, vooral veel plezier :).
Leuk hoor! Straks de eerste vakantie en dat gaat de grote proef worden :P

Veel geluk samen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151055242
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

volgens mij zit je in het verkeerde topic
Het begon op een datingwebsite een aantal weken geleden :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:02:04 #153
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151059803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gaan eten met iemand die je niet kent IRL? Berzint eer gij begint!

Zou ik niet snel doen (eigenlijk nooit een goed idee).
Eten of drinken, wat maakt het nou uit? Anders om een doggybag vragen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:27:59 #154
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151060788
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het begon op een datingwebsite een aantal weken geleden :P
Wow, dat ging best snel dan. :) Gefeliciteerd!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_151067160
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha ja, ik word ooit nog wel eens een braaf meisje ;)
Gewoon leuk contact nu nog en meerdere keren gehoord hoe leuk het was dus hopelijk doen we het snel een keertje over weer :)
Haha, wijsheid komt met de jaren enzo. ;) Ik hoop het ook voor je!

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik had dit niet eens gelezen, sorry. Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Althans: ik denk dat de gelovige jongens die jij treft dan weer 'té' zijn, of zo? Of hoe je dat ook goed kunt omschrijven. In ieder geval maakt dat het wel wat moeilijker, maar ik begrijp wel dat mensen die niks met het geloof hebben geen zin hebben in het geloof. Maar ach, je komt wel een keer de juiste tegen. :P
Ja, dat klopt wel inderdaad. Een heel klein beetje vergelijkbaar met het verschil tussen iemand die wekelijks sport voor de leuk, of iemand die elke dag sport, geen alcohol drinkt en niet naar feestjes gaat om maar zo fit mogelijk te zijn.

Ach ja komt ook wel goed. En als het me te lang duurt begin ik gewoon in mijn eentje aan een kind en dan heb ik helemaal geen vent meer nodig. ;)
pi_151067308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Ik heb zelf niets met geloof maar vind wel dat iedereen vrij is om te geloven in wat hij/zij wil. No problemo's maar ik vind het wel lastig om een relatie te hebben met iemand die het geloof als zeer belangrijk beschrijft en daar ook naar leeft.
Och ja, wat is er naar leeft. ;) Ik wil uiteindelijk vooral een partner die samen met mij toekomstige kinderen christelijk op wil voeden, en om dat een beetje gezellig te houden zal hij ook wel eens mee moeten naar de kerk dan denk ik. Dus is wel handig als hij er iig iets mee heeft, denk ik dan. ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:06:02 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_151068530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Och ja, wat is er naar leeft. ;) Ik wil uiteindelijk vooral een partner die samen met mij toekomstige kinderen christelijk op wil voeden, en om dat een beetje gezellig te houden zal hij ook wel eens mee moeten naar de kerk dan denk ik. Dus is wel handig als hij er iig iets mee heeft, denk ik dan. ;)
al aangemeld via funkyfish? Naar andere kerken geweest dan waar je normaal gesproken in zit?
ps: voorlopig doe ik ff niet meer aan daten :). Ik sta er nog wel voor open... maar echt naarstig naar "opzoek"? Nee.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151068843
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef K44S het volgende:

[..]

al aangemeld via funkyfish? Naar andere kerken geweest dan waar je normaal gesproken in zit?
ps: voorlopig doe ik ff niet meer aan daten :). Ik sta er nog wel voor open... maar echt naarstig naar "opzoek"? Nee.
Allang! Daar komt de huidige date vandaag. Andere kerken bezoeken staat op de planning, maar durf ik niet zo goed alleen. :')

Bij mij schommelt het. Soms hoeft het voor mij totaaaal nog niet, dan zie ik weer mensen om me heen die zo gelukkig zijn samen of zo blij met een zwangerschap en dan zou ik daar ook wel reëel uitzicht op willen hebben.
pi_151069425
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leuk hoor! Straks de eerste vakantie en dat gaat de grote proef worden :P

Veel geluk samen!
Ja het volgende wat we plannen gaat de vakantie worden O+ we hebben al een idee waar we naartoe willen.
pi_151077202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, wijsheid komt met de jaren enzo. ;) Ik hoop het ook voor je!

[..]

Ja, dat klopt wel inderdaad. Een heel klein beetje vergelijkbaar met het verschil tussen iemand die wekelijks sport voor de leuk, of iemand die elke dag sport, geen alcohol drinkt en niet naar feestjes gaat om maar zo fit mogelijk te zijn.

Ach ja komt ook wel goed. En als het me te lang duurt begin ik gewoon in mijn eentje aan een kind en dan heb ik helemaal geen vent meer nodig. ;)
Ik snap het ja.. Dat lijkt mij echt moeilijk. Maar hoe oud ben je dat je zo kijkt naar eventuele kinderen enzo?
pi_151078488
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik snap het ja.. Dat lijkt mij echt moeilijk. Maar hoe oud ben je dat je zo kijkt naar eventuele kinderen enzo?
Jong! Maar al vanaf heel jong een duidelijke kinderwens, met daarbij de wens om jong moeder te zijn. Heb zelf ervaren hoe leuk dat is. :D Ik ben nu bijna 24.
pi_151079286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jong! Maar al vanaf heel jong een duidelijke kinderwens, met daarbij de wens om jong moeder te zijn. Heb zelf ervaren hoe leuk dat is. :D Ik ben nu bijna 24.
24, gematigd Christen en een kinderwens, ik denk dat dit profiel het erg goed doet bij de 30+ mannen
pi_151079899
quote:

[..]

Ooooh, je bent nog maar 23 jaar dus. Ik dacht dat je de 30 ging naderen ofzo, haha. :D Ik snap het hoor. Ik denk ook dat als je uit een 'christelijke' omgeving komt (of hoe je het wil noemen) het vrij normaal is om op een jonge leeftijd te trouwen, moeder te worden, en dat is dan een gelukkig leven. Maar het lijkt mij wel raar om zo'n gerichte manier op zoek te gaan, zeg maar, terwijl je nog zo jong bent en die liefde waarschijnlijk heus wel eens komt.
pi_151083194
Gisteren dus op 'date' geweest. Was erg leuk, en de tijd vloog voorbij! :) Kreeg wel een berichtje dat ze blijkbaar vergeten was te reserveren en dat we wel bij haar konden koken (hmm tijd en locatie stonden al vast) dus de alarmbellen gingen al rinkelen van: misschien toch meer dan een date? Maar uiteindelijk is er niks intiems gebeurd en heb ook geen signalen gemist dat ze 't er eigenlijk wel voor openstond.

Ze had het wel uitgebreid over haar exen en zowel qua uiterlijk als karakter (getinte mannen) pas ik 'r niet tussen had ik het idee. Ook liet ze doorschemeren dat ze dit met meerdere mensen (zowel man als vrouw) vaak doet, gewoon samen dingen ondernemen.

Dus moet sowieso een ander zoeken om een relatie mee te starten of te flikflooien..Voor nu klikte het vooral vriendschappelijk en mochten er meer datums komen dan is dat leuk, zo niet ook best. Maar iedere 'date' zal het zelfde eindigen.

Was dus zeker wel leuk, maar blijf het wel vreemd vinden dat het aanvoelde als een date omdat het bij haar thuis was maar het dat dus niet is, ook omdat dat al vast stond vooraf en ik ook totaal geen gevoelens heb achteraf.

Al met al dus redelijk tevreden. Weet dat ik een goede prater ben dus tijd vliegt altijd eigenlijk voorbij op dates, maar de volgende keer zou ik wel gaan voor een échte date met kans op intiem/relatie. Maar sociale contacten zoals gisteren zijn altijd welkom :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:17:55 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151090091
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus op 'date' geweest. Was erg leuk, en de tijd vloog voorbij! :) Kreeg wel een berichtje dat ze blijkbaar vergeten was te reserveren en dat we wel bij haar konden koken (hmm tijd en locatie stonden al vast) dus de alarmbellen gingen al rinkelen.
Bij haar ging geen belletje rinkelen qua reserveren en is het gewoon vergeten. Dar doen mensen nog wel eens, iets vergeten.

quote:
van: misschien toch meer dan een date? Maar uiteindelijk is er niks intiems gebeurd en heb ook geen signalen gemist dat ze 't er eigenlijk wel voor openstond.
Wat vind jij een signaal dat ze er voor open staat? Ben gewoon even beniewd.

quote:
Ze had het wel uitgebreid over haar exen en zowel qua uiterlijk als karakter (getinte mannen) pas ik 'r niet tussen had ik het idee. Ook liet ze doorschemeren dat ze dit met meerdere mensen (zowel man als vrouw) vaak doet, gewoon samen dingen ondernemen.
Ze moet je dus niet :D

quote:
Dus moet sowieso een ander zoeken om een relatie mee te starten of te flikflooien..Voor nu klikte het vooral vriendschappelijk en mochten er meer datums komen dan is dat leuk, zo niet ook best. Maar iedere 'date' zal het zelfde eindigen.
Je bent dus gewoon een opvulling van een dood uurtje.

quote:
Was dus zeker wel leuk, maar blijf het wel vreemd vinden dat het aanvoelde als een date omdat het bij haar thuis was maar het dat dus niet is, ook omdat dat al vast stond vooraf en ik ook totaal geen gevoelens heb achteraf.
Ja of jij hangt een te grote lading aan iets simpels en dat verhoogt onterecht je verwachting.

q
quote:
Al met al dus redelijk tevreden. Weet dat ik een goede prater ben dus tijd vliegt altijd eigenlijk voorbij op dates, maar de volgende keer zou ik wel gaan voor een échte date met kans op intiem/relatie. Maar sociale contacten zoals gisteren zijn altijd welkom :)
Je moet nooit date met als doel intiem of relatie. Zie gewoon de eerste keer hoe of wat. Stap er blanco in.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151090981
Leuke date gehad met die jongen die ik nu al een paar maanden zie. Ik geloof dat ie ook nog wel even blijft hangen O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151097387
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Je bent dus gewoon een opvulling van een dood uurtje.

Het waren er bijna 5, dus nou ja ze nam wel de tijd :)
En signalen als in je extra vaak diep in de ogen kijken, hand op je been leggen etc. dan merk je wel dat iemand wat meer wil en dus laat zien dat ze een goede tijd heeft met je.
pi_151098025
Ja, of dat ze ineens je penis in haar mond neemt, dat vond ik ook altijd zo'n lastige. Vind ze je dan leuk of heeft ze gewoon geen zin meer met je te praten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hungry_Joe op 27-03-2015 17:16:11 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151098828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, of dat ze ineens je penis in haar mond neemt, dat vond ik ook altijd zo'n lastige. Vind ze je dan leuk of heeft ze gewoon geen zin meer met je te praten?
Vertel m dat nou niet. Mocht ie ooit gepijpt worden dan gaat hij zich nog afvragen of dat ze niet gewoon zijn gepraat beu is.
pi_151099119
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Vertel m dat nou niet. Mocht ie ooit gepijpt worden dan gaat hij zich nog afvragen of dat ze niet gewoon zijn gepraat beu is.
Ik gok dat er maar 1 reden is dat hij ooit gepijpt gaat worden en dat dat hem is dus daar is dan niks mis mee :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:42:45 #171
416020 K44S
The bearded man
pi_151099139
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

:')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:45:22 #172
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_151099211
quote:

[..]

Ik vind het niet gek. Bij ons is kinderwens op de eerste date al een gespreksonderwerp geweest. Ik weet namelijk dat ik geen jaren kan wachten (ondanks mn leeftijd) door medische problemen, zou daarom ook niet een relatie aangaan met iemand die absoluut geen kinderwens heeft.
Maar gelukkig denkt hij er net zo over :P
pi_151100201
Een kinderwens komt bij mij ook eigenlijk vrijwel altijd op de eerste date naar boven of vaak al via de app. Ik heb het namelijk andersom, ik kan een man met kinderwens namelijk niet gelukkig maken. Imo is er geen middenweg daarin, je kan geen half kind nemen :')

Ligt er overigens wel aan hoe je het brengt, als er 1 op me af zou stormen met ik wil trouwen en binnen een jaar een kind dan zou ik wel bang worden :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_151111530
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Ligt er overigens wel aan hoe je het brengt, als er 1 op me af zou stormen met ik wil trouwen en binnen een jaar een kind dan zou ik wel bang worden :')
"Ja want stel dat we een relatie krijgen, tja je bent al bijna 30, dus we moeten wel opschieten dan" (dat was toen ik 29 was, ben nu 31, maar die bleef me bij :P)

Erh geen kinderwens, dude heb je m´n profiel gelezen? Ook last van dat "probleem" dat sommige mannen dat totaal negeren? Vind het soms namelijk vrij lastig, dan heb je een leuke kerel waar je mee praat wil die persé papa worden voor zijn 35e oid...
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_151111861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het waren er bijna 5, dus nou ja ze nam wel de tijd :)
En signalen als in je extra vaak diep in de ogen kijken, hand op je been leggen etc. dan merk je wel dat iemand wat meer wil en dus laat zien dat ze een goede tijd heeft met je.
Nou leuk dat het zo leuk was toch! :)
pi_151117601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef joyvke het volgende:

[..]

"Ja want stel dat we een relatie krijgen, tja je bent al bijna 30, dus we moeten wel opschieten dan" (dat was toen ik 29 was, ben nu 31, maar die bleef me bij :P)

Erh geen kinderwens, dude heb je m´n profiel gelezen? Ook last van dat "probleem" dat sommige mannen dat totaal negeren? Vind het soms namelijk vrij lastig, dan heb je een leuke kerel waar je mee praat wil die persé papa worden voor zijn 35e oid...
Ik heb vaak de discussie dat ik dat nu nog helemaal niet kan weten want het is vast anders als ik ouder ben :') (25 nu) Ik wil er absoluut niet nog 1 om zoveel redenen maar er zijn gewoon mannen die vol met je in discussie gaan :') Ik val overigens op oudere mannen dus ik heb dat probleem ook wel ja.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:27:33 #177
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151134323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kom op Tinder trouwens opeens een hele rits een 'vroegere' matches tegen :') Allemaal nog dezelfde foto :+ Tussendoor vallen de fototoernooien op Paiq ERG tegen en kom ik naar mijn idee troll accounts tegen, waarvan de foto zo lelijk is dat het haast niet anders kan dan dat het gephotoshopped is...Denk dat het misschien tijd is om uit te schrijven.
Je weet dat de foto's die jij te zien krijgt met jouw eigen score matchen!? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_151134448
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je weet dat de foto's die jij te zien krijgt met jouw eigen score matchen!? :D
Bijzonder met een 9.3 gemiddeld :D
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:33:23 #179
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151134553
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Een kinderwens komt bij mij ook eigenlijk vrijwel altijd op de eerste date naar boven of vaak al via de app. Ik heb het namelijk andersom, ik kan een man met kinderwens namelijk niet gelukkig maken. Imo is er geen middenweg daarin, je kan geen half kind nemen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef joyvke het volgende:

[..]

Wat lopen jullie nou te zeiken!? _O- Vier van de vijf kinderen worden op de wereld gezet omdat de vrouw dat zo graag wilde. Als het niet 9 van de 10 is...

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-03-2015 20:39:46 ]
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:36:08 #180
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151134653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Bijzonder met een 9.3 gemiddeld :D
Dat verbaast me dan enigzins. Of ze matchen alleen op je paiq-score. Dat zou dan de mix van eigenschappen en voorkeuren zijn. Anders geformuleerd: zonder dat je het zelf weet val je eigenlijk op lelijke trollen :P

9.3 is best een nette score, maar ik heb volgens mij een 8.8, dus zoveel zegt dat niet ben ik bang.
pi_151134840
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat verbaast me dan enigzins. Of ze matchen alleen op je paiq-score. Dat zou dan de mix van eigenschappen en voorkeuren zijn. Anders geformuleerd: zonder dat je het zelf weet val je eigenlijk op lelijke trollen :P

9.3 is best een nette score, maar ik heb volgens mij een 8.8, dus zoveel zegt dat niet ben ik bang.
Dat kan een hoop verklaren inderdaad. Fact: Slechte smaak ;( :P Net effe check gedaan, is zelfs een 9.4 en 9.1 :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151135057
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

[..]

Wat lopen jullie nou te zeiken!? _O- Vier van de vijf kinderen worden op de wereld gezet omdat de vrouw dat zo graag wilde. Als het niet 9 van de 10 is...
Dat valt echt wel mee hoor. Er lijken meer vrouwen te zijn die ze toch niet willen hebben en meer mannen die ze wel willen. Anyway ik wil niet OT gaan. Hier geen dates meer gehad. Vorige kerel heb ik twee keer mee gedate, leuke jongen, maar ook de tweede date zat er niet echt iets in voor meer dan gewoon vrienden. Misschien over een tijdje weer proberen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:48:23 #183
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151135252
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:44 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee hoor. Er lijken meer vrouwen te zijn die ze toch niet willen hebben en meer mannen die ze wel willen. Anyway ik wil niet OT gaan. Hier geen dates meer gehad. Vorige kerel heb ik twee keer mee gedate, leuke jongen, maar ook de tweede date zat er niet echt iets in voor meer dan gewoon vrienden. Misschien over een tijdje weer proberen.
Mannen met rammelende eierstokken kom ik echt weinig tegen. Vaak zijn het toch vrouwen die er last van hebben.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:50:25 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151135343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat kan een hoop verklaren inderdaad. Fact: Slechte smaak ;( :P Net effe check gedaan, is zelfs een 9.4 en 9.1 :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzondere beoordeling. No offence verder maar zo knap of bijzonder vind ik ze niet. Maar heel die beoordeling is sowieso wat vreemd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:52:21 #185
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151135409
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:50 schreef yats het volgende:

[..]

Bijzondere beoordeling. No offence verder maar zo knap of bijzonder vind ik ze niet. Maar heel die beoordeling is sowieso wat vreemd.
que?
pi_151135419
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:50 schreef yats het volgende:

[..]

Zo bijzonder vind ik de beoordeling niet. En dat mag je vinden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151135615
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

SPOILER
Niet om lullig te doen maar iedereen scoort toch hoog op paiq? Ik ook, en ik ben niet bepaald een godin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:57:47 #188
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151135619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Zo bijzonder vind ik de beoordeling niet. En dat mag je vinden.
Ah, jij haalde aan de lopende band negens op school!?

Een 9/10 is wat mij betreft echt superknap. Misschien haalt in het echte leven 2 of 3 procent van de mannen dat. Wat natuurlijk veel zegt over de rating op Paiq. Met een 7 van Paiq ben je irl waarschijnlijk butt fucking ugly :D
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:00:21 #189
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151135718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen maar iedereen scoort toch hoog op paiq? Ik ook, en ik ben niet bepaald een godin
Ben wel benieuwd wat je score als vrouw dan is...
pi_151135823
quote:
0s.gif Op zat
erdag 28 maart 2015 20:57
schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niet om de wijsneus uit te hangen hoor, maar ik heb toch daadwerkelijk mensen gezien die vijfjes en zesjes scoorden.

quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ah, jij haalde aan de lopende band negens op school!?

Een 9/10 is wat mij betreft echt superknap. Misschien haalt in het echte leven 2 of 3 procent van de mannen dat. Wat natuurlijk veel zegt over de rating op Paiq. Met een 7 van Paiq ben je irl waarschijnlijk butt fucking ugly :D
Negens halen was niet zo moeilijk :P
En wat de rating van Paiq betreft, ik vind het lastig om daar een pijl op te trekken. Soms zijn de matches heel goed, en soms bijzonder slecht.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151137034
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mannen met rammelende eierstokken kom ik echt weinig tegen. Vaak zijn het toch vrouwen die er last van hebben.
Dat is jouw ervaring, mijn ervaring is dus dat mannen er ook last van hebben. En het grootste gedeelte denkt je wel van gedachten te kunnen veranderen. Ook in mijn vriendengroepen zijn het vooral de mannen die zo snel mogelijk aan kinderen willen beginnen, terwijl het van de vrouw niet hoeft. Daar kunnen we dus een hele discussie over hebben, maar goed, heeft weinig zin. Aangezien onze ervaring anders zijn.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:32:11 #192
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_151137196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:28 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dat is jouw ervaring, mijn ervaring is dus dat mannen er ook last van hebben. En het grootste gedeelte denkt je wel van gedachten te kunnen veranderen. Ook in mijn vriendengroepen zijn het vooral de mannen die zo snel mogelijk aan kinderen willen beginnen, terwijl het van de vrouw niet hoeft. Daar kunnen we dus een hele discussie over hebben, maar goed, heeft weinig zin. Aangezien onze ervaring anders zijn.
Mjah, misschien loop ik achter en zijn mannen heel hard aan het feminiseren...

Ik hoef iig geen kinderen. Of ik moet je wel zo'n onmogelijk fantastische vrouw vinden...
pi_151137329
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik hoef iig geen kinderen. Of ik moet je wel zo'n onmogelijk fantastische vrouw vinden...
Eens met dit schrijven.
Ook in moeilijke tijden.
pi_151137877
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een man kan nog zo geweldig zijn, ik hoef ze echt niet. Ik heb al relaties verbroken op dit punt en als de man van gedachten verandert, tja jammer, maar dan is het over. Ook single vaders hoef ik niet, ook niet als ze "geweldig" zijn, ik ben kindvrij met een reden ;). En mannen zijn inderdaad aan het feminiseren op het moment geloof ik.
pi_151141424
ik zat ergens rond de 7-7,5 op paiq
pi_151144823
Heb het gevoel dat er mensen zijn die op een verslag van mij wachten.

Dus bij deze; ik heb dit weekend geen date. Volgend weekend waarschijnlijk ook niet.

Einde mededeling.
pi_151145407
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zat ergens rond de 7-7,5 op paiq
Vraag me af hoe ze die cijfers nou bepalen
  zondag 29 maart 2015 @ 01:30:38 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151146082
Ik heb een 5,6; voldoende toch?
  zondag 29 maart 2015 @ 14:18:11 #199
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_151154982
Tering Pepper waar je geen pijltjestoetsen kunt gebruiken om de cursor te verplaatsen :X :{w
  zondag 29 maart 2015 @ 15:45:10 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151157328
quote:
19s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:40 schreef Weissman het volgende:
Heb het gevoel dat er mensen zijn die op een verslag van mij wachten.

Dus bij deze; ik heb dit weekend geen date. Volgend weekend waarschijnlijk ook niet.

Einde mededeling.
Kssst, ga eens weg jij.

Jij date toch met Fripsel of niet? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')