je snapt dus dat die veel nieuwere banden heeft?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:26 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ja, dat verandert toch niets aan mijn uitspraak?
Die gaan dus duurder worden, betekent dus dat ze meer opbrengenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
Hand in de broek hierquote:Op zondag 15 maart 2015 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan dus duurder worden, betekent dus dat ze meer opbrengen
ok jongens, het is fer z'n schuldquote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn keuzes vallen de eerste race meestal uit.![]()
Nu Max, paar jaar terug Grosjean en Hulkenberg in de eerste ronde.
Sainz rijstijl zorgt ervoor dat die banden sneller op zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
Heb je het verschil gezien van snelste ronde van beiden? Ik weet ook wel dat ericcson extra pit heeft gehad tov Sainz, en toch nog sneller.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:28 schreef Beach het volgende:
[..]
je snapt dus dat die veel nieuwere banden heeft?
Verschil tussen soft en medium met een lege auto.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
Heb je het verschil gezien van snelste ronde van beiden? Ik weet ook wel dat ericcson extra pit heeft gehad tov Sainz, en toch nog sneller.
Dude, Ericsson heeft extra pits... is toch 20 sec ofzo...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verschil tussen soft en medium met een lege auto.
of GvdG :-Pquote:Op zondag 15 maart 2015 07:32 schreef Beach het volgende:
Wat als Sauber echt een goede coureur had in deze auto. Zoals Hulk
Ach, Nasr die voor Ricciardo in de RB rijdtquote:Op zondag 15 maart 2015 07:32 schreef Beach het volgende:
Wat als Sauber echt een goede coureur had in deze auto. Zoals Hulk
Dat is ook een knakenbakquote:Op zondag 15 maart 2015 07:33 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ach, Nasr die voor Ricciardo in de RB rijdt
Max 7e jaquote:
Is er in de eerste helft voorin nog wat interessants gebeurd?quote:
als derde in de grindbak bedoel jequote:
neequote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er in de eerste helft voorin nog wat interessants gebeurd?
De eerste ronde was wel vermakelijk. Daarna niks meer gebeurd.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
voorin is helemaal niks gebeurdquote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.quote:
Voorin niet, maar na de 1e ronde waren er nog maar 13 in de race.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
20.00 maandagquote:Op zondag 15 maart 2015 07:36 schreef MrStock het volgende:
Hoe lang voor managerupdate? Maandag middag toch?
maandagavond 20:00quote:Op zondag 15 maart 2015 07:36 schreef MrStock het volgende:
Hoe lang voor managerupdate? Maandag middag toch?
Kijk ik dat nog even terug straks.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voorin niet, maar na de 1e ronde waren er nog maar 13 in de race.
Nee ze hebben een ERS systeem om het inhalen te bevorderen en dat werkt als een tierelier.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:39 schreef raptorix het volgende:
Saaie race, ik kijk al tijdje niet meer, maar is er een inhaalverbod tegenwoordig in de F1?
Nou dat is wel voor het eerst ja, en button laatste rond zijn persoonlijke beste van de race. aan hem heeft niet gelegenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:40 schreef WEST het volgende:
McLaren heeft in ieder geval een een race uitgereden.
Het is een wonder dat ze de finish hebben gehaaldquote:Op zondag 15 maart 2015 07:41 schreef opreis het volgende:
Knap van Button dat ie 11e is gefinished, zal nog wel belangrijk worden in de strijd met Manor
daar twijfelt ook niemand aan toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:40 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nou dat is wel voor het eerst ja, en button laatste rond zijn persoonlijke beste van de race. aan hem heeft niet gelegen
Ach, het is geen Amerikaan hoor...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:44 schreef franklop het volgende:
zwaaien tijdens het volkslied, lekker respectvol Hamilton
op een normale tijdquote:
alsof Schumi dat nooit deed of die Vingert.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:44 schreef franklop het volgende:
zwaaien tijdens het volkslied, lekker respectvol Hamilton
De 3 waar ik het meeste hekel aan heb in 1 post, knap.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof Schumi dat nooit deed of die Vingert.
9:00quote:Op zondag 15 maart 2015 07:46 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Hopelijk! Wat is Maleisië? 8 uur in de morgen? Of gewoon 2 uur?
9:00.quote:
Dwz, incl degene waar je op reageerdequote:Op zondag 15 maart 2015 07:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
De 3 waar ik het meeste hekel aan heb in 1 post, knap.
ja voor mij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |