je snapt dus dat die veel nieuwere banden heeft?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:26 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ja, dat verandert toch niets aan mijn uitspraak?
Die gaan dus duurder worden, betekent dus dat ze meer opbrengenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
Hand in de broek hierquote:Op zondag 15 maart 2015 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan dus duurder worden, betekent dus dat ze meer opbrengen
ok jongens, het is fer z'n schuldquote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn keuzes vallen de eerste race meestal uit.![]()
Nu Max, paar jaar terug Grosjean en Hulkenberg in de eerste ronde.
Sainz rijstijl zorgt ervoor dat die banden sneller op zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
Heb je het verschil gezien van snelste ronde van beiden? Ik weet ook wel dat ericcson extra pit heeft gehad tov Sainz, en toch nog sneller.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:28 schreef Beach het volgende:
[..]
je snapt dus dat die veel nieuwere banden heeft?
Verschil tussen soft en medium met een lege auto.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
Heb je het verschil gezien van snelste ronde van beiden? Ik weet ook wel dat ericcson extra pit heeft gehad tov Sainz, en toch nog sneller.
Dude, Ericsson heeft extra pits... is toch 20 sec ofzo...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verschil tussen soft en medium met een lege auto.
of GvdG :-Pquote:Op zondag 15 maart 2015 07:32 schreef Beach het volgende:
Wat als Sauber echt een goede coureur had in deze auto. Zoals Hulk
Ach, Nasr die voor Ricciardo in de RB rijdtquote:Op zondag 15 maart 2015 07:32 schreef Beach het volgende:
Wat als Sauber echt een goede coureur had in deze auto. Zoals Hulk
Dat is ook een knakenbakquote:Op zondag 15 maart 2015 07:33 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ach, Nasr die voor Ricciardo in de RB rijdt
Max 7e jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |