Alleen als die 90% van de race hebben geredenquote:
Ja mensen. Jullie zijn niet gefinished. We hebben jullie namen in een hoed gestopt en gaan nou lootjes trekken voor de overgebleven puntenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat,blijven er zelfs punten over.
Doe Max een paar troostpunten danquote:Op zondag 15 maart 2015 07:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het nog even zo doorgaat,blijven er zelfs punten over.
Ik heb gewoon vol risico Sauber erin gegooid.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Als Giedo nou geen rechtzaak was begonnen, had ik nog gewoon Sauberonderdeel+Nasr in mijn manager gehad
Laat het Hamilton zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef HerrFritz het volgende:
Verstappen nu in goed gezelschap
Nog een Merc die in vlammen opgaat en het komt helemaal goed
IK hoop dat Giedo al een deal heeft, Sauber aandelen gaan skyrocket! Pas maar op, anders wil Enrique Bernoldi dalik nog instappen met zijn geld...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Als Giedo nou geen rechtzaak was begonnen, had ik nog gewoon Sauberonderdeel+Nasr in mijn manager gehad
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Kheb mquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
je zal niet de enige zijn die alles van Sauber eruit gewisseld heeft vrijdagmiddagquote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Ik heb gewoon niet gewisseld omdat ik wel verwachtte dat het niet zover zou komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Die kan er weinig vanquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
[..]
je zal niet de enige zijn die alles van Sauber eruit gewisseld heeft vrijdagmiddag
Overigens, wel ontzettend knap hoe snel ze zijn, denk dat iedereen dacht dat ze bij de tests alleen sponsoren probeerde binnen te harken.
Je kon me in de slowchat niet even aan de manager herinneren?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet gewisseld omdat ik wel verwachtte dat het niet zover zou komen.
en toch kozen ze hem boven Garde. Moneytalksquote:
Logisch Saintz heeft een lichtere auto inmiddelsquote:Op zondag 15 maart 2015 07:13 schreef VacaLoca het volgende:
Sainz toch wel sneller nu dan Max was op medium, maar goed zijn de vroege rondjes op medium en verschil is wel dat er nu meer rubber op de baan ligt en minder benzine in de tank
Manor hebbenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:16 schreef flipsen het volgende:
Ik heb 2x Manor in de manager... Maar wel met Massa en Sainz als coureurs
Die heb ik ook Flippo!quote:Op zondag 15 maart 2015 07:16 schreef flipsen het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:16 schreef flipsen het volgende:
Na mijn mclaren onderdeel, bleef er weinig overquote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na mijn mclaren onderdeel, bleef er weinig over
Meer driver, minder pay.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
en toch kozen ze hem boven Garde. Moneytalksal is Garde ook een Paydrivert
moet je een beetje mazzel mee hebben inderdaad. Al is Manor kiezen niet zo handigquote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Sked het volgende:
Ach, in je manager moet je blij zijn als je keuzes allemaal de finish halen
Degenen die dat hebben, hebben dan al een enorme voorsprong op de rest die nauwelijks meer in te halen is.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Sked het volgende:
Sonyquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
welke sponsor is dan in godsnaam van ericsson ?
Anoniem.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
ericssonquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
is....maar dat is wel de reden dat die Zweed nu rijdt ipv Giedo.quote:
Eerste ronde moet je altijd een beetje gokken he, niet hetzelfde als iedereen nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het stomste wat je kan doen, Massa alleen levert niet zo veel op om 2x0 te compenseren.
Geen idee maar Silanna of zo stond vorig jaar ook op de Caterham (waar hij toen ook reed) en aan de kleuren denk ik stiekem ook Ikeaquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
Mijn keuzes vallen de eerste race meestal uit.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Sked het volgende:
Salinna of ergens zoiets.....quote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
Das Banco de Brasilquote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar Silanna of zo stond vorig jaar ook op de Caterham (waar hij toen ook reed) en aan de kleuren denk ik stiekem ook Ikea
Heb Sainz, Hulkenberg en 2x Sauberquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Degenen die dat hebben, hebben dan al een enorme voorsprong op de rest die nauwelijks meer in te halen is.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2015quote:Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik kan niet meer vinden hoe ik op de manager pagina kom![]()
http://managers.fok.nl/f1/f1-2015quote:Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik kan niet meer vinden hoe ik op de manager pagina kom![]()
Ijs en cola, shalalala, ijs en cola, jalalalala!!quote:
Ik heb hem dit seizoen nu wel al vaker gezien, dan het hele vorige seizoen. Helaas om de verkeerde reden.quote:
Het hele Sauberteam moet nu uitvallen om boven anderen te komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eerste ronde moet je altijd een beetje gokken he, niet hetzelfde als iedereen nemen.
Zou wel leuk zijn als er in elk geval nog 3 finishenquote:
Nog een handvol rondjes, dat moet wel lukkenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als er in elk geval nog 3 finishen
Nasr, Ericsson, Sainz. In die volgordequote:Op zondag 15 maart 2015 07:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als er in elk geval nog 3 finishen
quote:
Dankquote:
hij is al verder dan we allemaal gedacht hadden.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Button: ''The downshifts are a big problem, big problem....''.
Button vergeet de rest van de wagen
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2015 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is al verder dan we allemaal gedacht hadden.
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
ericsson is opnieuw gestopt hequote:Op zondag 15 maart 2015 07:25 schreef MrStock het volgende:
Sauber is dus qua waarde zwaar ondergewaardeerd. Als ik zie hoeveel sneller Ericcson is dan Sainz...
Ja, dat verandert toch niets aan mijn uitspraak?quote:
Hulkenberg en Perez rijden nog!!quote:Op zondag 15 maart 2015 07:26 schreef Toekito het volgende:
Oh mn motor in manager is Force India. Die zag ik net ook nog.
Ik zag ineens dat ik Sainz ook nog heb, dat redt in elk geval nog een beetje.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:26 schreef Toekito het volgende:
Oh mn motor in manager is Force India. Die zag ik net ook nog.
Moest dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kon me in de slowchat niet even aan de manager herinneren?
Had van die diaree krant niks anders verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |