Degenen die dat hebben, hebben dan al een enorme voorsprong op de rest die nauwelijks meer in te halen is.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Sked het volgende:
Ach, in je manager moet je blij zijn als je keuzes allemaal de finish halen
Sonyquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
welke sponsor is dan in godsnaam van ericsson ?
Anoniem.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
ericssonquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
is....maar dat is wel de reden dat die Zweed nu rijdt ipv Giedo.quote:
Eerste ronde moet je altijd een beetje gokken he, niet hetzelfde als iedereen nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het stomste wat je kan doen, Massa alleen levert niet zo veel op om 2x0 te compenseren.
Geen idee maar Silanna of zo stond vorig jaar ook op de Caterham (waar hij toen ook reed) en aan de kleuren denk ik stiekem ook Ikeaquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
Mijn keuzes vallen de eerste race meestal uit.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:18 schreef Sked het volgende:
Ach, in je manager moet je blij zijn als je keuzes allemaal de finish halen
Salinna of ergens zoiets.....quote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef HerrFritz het volgende:
Das Banco de Brasilquote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar Silanna of zo stond vorig jaar ook op de Caterham (waar hij toen ook reed) en aan de kleuren denk ik stiekem ook Ikea
Heb Sainz, Hulkenberg en 2x Sauberquote:Op zondag 15 maart 2015 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Degenen die dat hebben, hebben dan al een enorme voorsprong op de rest die nauwelijks meer in te halen is.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2015quote:Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik kan niet meer vinden hoe ik op de manager pagina kom![]()
http://managers.fok.nl/f1/f1-2015quote:Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik kan niet meer vinden hoe ik op de manager pagina kom![]()
Ijs en cola, shalalala, ijs en cola, jalalalala!!quote:
Ik heb hem dit seizoen nu wel al vaker gezien, dan het hele vorige seizoen. Helaas om de verkeerde reden.quote:
Het hele Sauberteam moet nu uitvallen om boven anderen te komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eerste ronde moet je altijd een beetje gokken he, niet hetzelfde als iedereen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |